Web Analytics Made Easy - Statcounter

 علی اکبر نصیری روز سه شنبه در نشست خبری اظهار داشت: تابستان سال قبل مشترکان گلستان ۷۰ مگاوات برق صرفه جویی داشتند که در نتیجه آن شرکت توانیر هفت میلیارد ریال برای رفع مشکلات اولویت دار حوزه برق استان اختصاص داد.

وی اضافه کرد: تابستان سال قبل پیک مصرف برق در این استان به هزار و ۳۵۰ مگاوات رسید در حالی که در زمستان این رقم بین ۳۷۵ تا ۴۰۰ مگاوات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی امضای تفاهم نامه مدیریت درست مصرف برق با مشترکان صنعت، کشاورزی و اداری، اجرای طرح مدیریت بار در بخش مجتمع های خانگی و تجاری، فعال کردن طرح صرفه جویی برق، ترویج فرهنگ استفاده از پنل خورشیدی با مشارکت ادارات از جمله اوقاف و امور خیریه و کمیته امداد ، فعال نگه داشتن مانور جهادی برای رفع معایب شبکه و بازرسی و تست شمارشگر و حمایت از شرکت های دانش بنیان در معرفی طرح های مدیریت درست مصرف برق را از جمله برنامه های عملیاتی شرکت توزیع برق گلستان برشمرد.

وی با اشاره به فرسودگی شبکه برق گلستان گفت: برای نوسازی شبکه کنونی توزیع برق استان نیازمند تخصیص هزار میلیارد ریال اعتبار هستیم و این در حالی است که اعتبار سال قبل استان در این بخش ۳۰۰ میلیارد ریال بود.

نصیری بیان کرد: بیشتر فرسودگی شبکه توزیع مربوط به شمال و شرق استان است.

به گفته وی برای حل مشکل ضعف ولتاژ برق گنبدکاووس، سرمایه گذار بخش خصوصی شناسایی شده و با تولید ۱۵۰ مگاوات برق، این مشکل تا حد زیادی برطرف خواهد شد.

وی اعمال تعرفه ۳ گرمسیری برای گنبدکاووس را از دلایل افزایش مصرف برق از سوی مشترکان و در نتیجه ضعف ولتاژ برق این شهرستان اعلام کرد.

به گفته وی در استان هفت هزار کیلومتر طول شبکه برق متوسط، هفت هزار کیلومتر طول شبکه قوی با ۱۵ هزار دستگاه ترانس فعال وجود دارد.

نصیری در خصوص میزان بدهی مشترکان برق در استان افزود: مشترکان گلستان هزار میلیارد ریال به شرکت برق بدهکارند که شیوع کرونا و دادن مهلت پرداخت به مشترکان، انباشت این بدهی را بیشتر کرد.

برچسب‌ها شركت‌ توزيع نيروی برق گلستان گرگان گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شركت توزيع نيروی برق گلستان گرگان گلستان شركت توزيع نيروی برق گلستان گرگان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۶۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کامل نیروگاه شهید مفتح برای تولید انرژی در پیک تابستان

 پژمان اختری اظهار داشت: واحد شماره چهار نیروگاه شهید مفتح به ظرفیت ۲۵۰ مگاوات پس از اتمام تعمیرات دوره‌ای به شبکه سراسری متصل شد.

وی افزود: با راه اندازی واحد شماره چهار، فصل تعمیرات نیروگاه به اتمام رسیده و هر چهار واحد با آمادگی کامل به استقبال روز‌های گرم سال می‌رود.

معاون تولید نیروگاه شهید مفتح تصریح کرد: تولیدحداکثری وکاهش نرخ خروج اضطراری به عنوان یکی از اهداف مهم این مجموعه در سال جاری خواهد بود.

 نیروگاه شهید مفتح همدان متشکل از چهار واحد ۲۵۰ مگاواتی در مجموع به ظرفیت هزار مگاوات به عنوان اولین و تنها مرکز تولید انرژی الکتریکی با استفاده از پساب تصفیه شده شهری در کشور، علاوه بر تأمین دو درصد برق مورد نیاز شبکه سراسری برق کشور، نقش مهمی در پایداری برق استان همدان دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • صادرات نفت با خط لوله نداریم
  • صرفه‌جویی یک میلیارد دلاری پالایشگاه آبادان
  • صرفه‌جویی ۳ میلیون تنی آرد و نان با اجرای مناسب طرح هوشمندسازی
  • آمادگی کامل نیروگاه شهید مفتح برای تولید انرژی در پیک تابستان
  • پیش بینی کاهش ناترازی برق به ۱۱ هزار مگاوات
  • صرفه‌جویی ۴۰۰ مگاواتی برق با اصلاح روشنایی معابر
  • کمتر از ۳۰ درصد مخازن سد‌های خراسان‌شمالی آب دارد/ضرورت صرفه جویی درتابستان
  • پیش بینی ناترازی ۱۰ تا ۱۱ هزار مگاواتی برق در تابستان
  • رونمایی رسمی از بزرگترین پویش کشور در زمینه انرژی
  • صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!