Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، آرتیکاس اقبال افزود: شیوع ویروس کرونا زنگ خطر را در این شهرستان به صدا در آورده است، در راستای جلوگیری از شیوع و گسترش این ویروس، ورودی دریاچه زریوار، پارک جنگلی قله ایمام و همچنین تمام مراکز تفریحی، گردشگری و پارک‌ها تا اطلاع ثانونی بسته است.

فرماندار مریوان تاکید کرد: این شهرستان از شهرهای پر خطر و در وضعیت قرمز استان کردستان در بحث شیوع ویروس کرونا است و در روزهای اخیر آمار مبتلایان به این بیماری رو به افزایش بوده بنابراین از مردم درخواست داریم با رعایت نکات بهداشتی و درمانی از اپیدمی شدن این ویروس خطرناک جلوگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: پرهیز از ترددهای غیرضروری، عدم برگزاری مراسم عروسی و ختم، عدم شرکت در نمازهای جمعه و جماعت می‌تواند از شدت گرفتن ویروس کرونا جلوگیری کند لذا از شهروندان تقاضا داریم به فکر سلامتی خود، اطرافیان و سایر افراد جامعه باشند و این ویروس خطرناک را جدی بگیرند.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تا ظهر سه‌شنبه ۲۰ خرداد در مجموع ۱۷۵ هزار و ۹۲۷ نفر به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۷۴ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به هشت هزار و ۴۲۵ نفر رسید.

شهرستان مرزی مریوان با ۱۵۳ هزار نفر جمعیت در فاصله ۱۲۰ کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

کد خبر 520086 برچسب‌ها كرونا در ايران استان کردستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران استان کردستان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۸۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد

سرهنگ محمد روهنا گفت: در پی انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی ماموران پلیس مواد مخدر و اطلاع از حمل و انتقال مقداری مواد مخدر از استان‌های جنوبی به شهرستان اسفراین بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

او گفت :  ماموران پلیس مواد مخدر با اجرای ایست و بازرسی در محور اسفراین به سبزوارخودرو متهمان را شناسائی کردند،  با سرعت عمل و هوشیاری ماموران ۳ نفر متهم دستگیر و به مقر انتظامی دلالت و خودرویشان به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین گفت :  متهمان در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد،  پلیس با افرادی که امنیت و سلامت شهروندان را مختل کنند با قدرت برخورد خواهد کرد و انتظار می‌رود در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • آخرین اقدامات برای جلوگیری از ورود تروریست ها به ایران از پاکستان
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • هشدار مصر و اردن درباره کوچاندن فلسطینیان/ تاکید قطر بر جلوگیری از ورود منطقه به جنگ
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می کند
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود
  • انتقاد از دستورالعمل صادر شده توسط یک مسئول در قوه قضاییه:طبق قانون اساسی نمی‌توانید ثبت شکایت و دادخواست از دولت را ممنوع کنید