Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وضعیت باشگاه پارس جنوبی جم با تغییر مدیرعامل منطقه ویژه تغییری نکرده و دلیل این بی‌تفاوتی مشخص نیست. تاریخ انتشار: 09:07 - 21 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۷۵۹۲

خبرگزاری میزان - وضعیت باشگاه پارس‌ جنوبی جم با تغییر مدیرعامل منطقه ویژه بهتر که نشد بلکه به مراتب بدتر شد. مشکلات مالی این باشگاه همچنان ادامه دارد و حتی شایعه شده بود این تیم برای انجام تست کرونا روی اعضای خود بودجه لازم را در اختیار ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می رسد مدیران باشگاه پارس جنوبی همچنان نتوانسته‌اند مشکلات را برطرف کنند و جلسه اخیر با فرماندار و سایر مسئولان شهر جم بی‌فایده بوده است. از طرف دیگر، ایرج خرمدل، مدیرعامل جدید منطقه ویژه پارس جنوبی همچنان منتظر گزارش مالی مدیرعامل باشگاه است. خرمدل تا زمانی که مرادی گزارش عملکرد ارائه نکند تصمیم جدیدی در خصوص این باشگاه اتخاذ نخواهد کرد.

در شرایطی که این باشگاه با وجود مشکلات مالی روز‌های سختی را سپری می‌کند و حتی برای اسکان در تهران و ادامه تمرینات با مشکلات زیادی روبرو بود رییس جدید منطقه ویژه پارس جنوبی کمکی به رفع مشکلات نکرد. خرمدل تاکنون هیچ جلسه‌ای با افاضلی برای پیگیری وضعیت این تیم برگزار نکرده است. در حالی که مدیرعامل سابق منطقه ویژه پارس جنوبی بیش از اینها پیگیر فعالیت اعضای تیم فوتبال پارس جنوبی بود.

بی‌تفاوتی خرمدل گمانه‌زنی‌های زیادی در این رابطه به وجود آورده است. بدون شک وی که در شهر جم زندگی می‌کند به خوبی از میزان علاقه مردم به تیم فوتبال پارس جنوبی باخبر است. با این حال، تاکنون قدمی برای کمک به این تیم برنداشته یا اگر اقدامی کرده هنوز ثمری نداشته است. بدون شک مسئولیت جدید او در منطقه ویژه پارس جنوبی بسیار سنگین و پُرمشغله است، ولی باشگاه پارس جنوبی با توجه به اهمیت اجتماعی که در شهر جم دارد از جمله اولویت‌های این شهر به حساب می‌آید و باید دید دلیل این بی‌تفاوتی چیست.

بیشتر بخوانید: منوچهری: باید در کنار کرونا، لیگ را ادامه دهیم

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پارس جنوبی جم پارس جنوبی خرمدل منطقه ویژه پارس جنوبی باشگاه پارس بی تفاوتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۸۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشای رودخانه فصلی در سربیشه جان یک نفر را گرفت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تماشای رودخانه فصلی در دهستان لانو از توابع بخش درح شهرستان سربیشه جان مرد ۵۵ ساله را گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی و به نقل از روابط عمومی هلال احمر استان، محمدعلی کاوسی با بیان خبر فوق اظهار کرد: بنابر گزارش مرکز هماهنگی و کنترل عملیات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، امروز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت، گزارشی مبنی بر غرق شدن یک مرد ۵۵ ساله از دهستان لانو، بخش درح شهرستان سربیشه در رودخانه فصلی دریافت شد.

وی گفت: بلافاصله یک تیم از هلال احمر سربیشه برای جست‌وجوی جسد فرد مذکور به محل اعزام و نسبت به بیرون آوردن جسد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: این مرد روستایی از بالای سیل‌بند در حال تماشای جاری شدن رود فصلی بود که در اثر سرخوردگی پا، به داخل رودخانه افتاده است.

کد خبر 750891

دیگر خبرها

  • راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌
  • تماشای رودخانه فصلی در سربیشه جان یک نفر را گرفت
  • مشکلات پیش روی طرح راه آهن خراسان جنوبی روی میز بررسی
  • اهدا بیش از پنج هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی
  • ذخیره سازی پنج میلیون متر مکعبی رواناب در سدهای مخزنی خراسان جنوبی
  • اهدای بیش از ۵ هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی