Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان پیشین منچستریونایتد بیش از دو دهه در این باشگاه فعالیت داشت. 

طرفداری - رایان گیگز به یادآوری زمانی پرداخته است که به خاطر نوشابه نوشیدن کریستیانو رونالدو در وعده صبحانه به انتقاد از این بازیکن پرداخت و او با یک هت تریک جواب هم تیمی ولزی خودش را داد.

به گزارش میرر، اوله گونار سولسشر قبلا گفته که شاهد هل دادن رونالدو به دیوار توسط گیگز و درگیری او با این ستاره پرتغالی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گیگز در پاسخ به این که آیا رفتار رونالدو برایش غیر قابل پذیرش بود، به پادکست یونایتد گفت:

شاید. نمی دانم آیا او را به دیوار چسباندم یا نه. شاید به او گفته باشم: «ما چنین کاری انجام نمی دهیم» و بعد او هت تریک کرد! «هر چه دلم بخواهد می نوشم گیگزی!». 

این نشان از استانداردهای بالای مد نظر سر الکس فرگوسن در منچستریونایتد و حرفه ای گری گیگز دارد که تا چهل سالگی هم ادامه داشت. سرمربی فعلی تیم ملی ولز در تمام طول دوران حرفه ای خود به عنوان یک بازیکن برای منچستریونایتد بازی کرد و در 963 مسابقه برای شیاطین سرخ به میدان رفت. او قبلا کلاس های یوگا را برای حفظ آمادگی بدنی خود موثر دانسته بود. گیگز از نحوه در نظر گرفتن تنبیه و پاداش برای خودش هم صحبت کرد.

دوست دارم هنگام خوردن صبحانه شکلات و کره زیادی روی نان داشته باشم. وقتی خوب بازی نمی کردم یا حس و حال خوبی نداشتم، مصرف این چیزها را به طور کامل قطع می کردم. این یک حالت جسمی و ذهنی بود و در واقع من خودم را تنبیه می کردم. در فنجان خودم تا زمانی که گلزنی نکرده بودم، از شیر استفاده می کردم. 

گیگز یک خاطره هم از دوران مربیگری در ولز تعریف کرد.

در یک مسابقه برنده شدیم ولی خوب بازی نکردیم. وارد کنفرانس شدم و یک خبرنگار به من گفت در توییتر ترند شده ام. فکر می کردم خبر خوبی است ولی ظاهرا این طور نبود. در واقع عبارت «گیگز برو بیرون» ترند شده بود! این دلیل دیگری بر عدم حضور من در شبکه های اجتماعی است. این چیز مناسبی برای من نیست. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۰۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رونالدو به ششمین پیروزی متوالی النصر

کریستیانو رونالدو به ششمین پیروزی متوالی تیم فوتبال النصر ریاض در لیگ حرفه‌ای عربستان واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدار دو تیم الخلیج و النصر در هفته بیست‌و‌نهم لیگ حرفه‌ای عربستان شب گذشته با برتری یک بر صفر النصر به پایان رسید.

پیروزی النصر در بازی خارج از خانه

کریستیانو رونالدو پس از ششمین پیروزی متوالی النصر در لیگ عربستان در صفحه اجتماعی خود نوشت: خوشحالیم که پیروز شدیم، بیایید با همین روحیه ادامه دهیم.

تنها گل این بازی در اواسط نیمه دوم توسط آیمریک لاپورت، مدافع اسپانیایی النصر روی پاس مارسلو بروزوویچ وارد دروازه الخلیج شد. النصر پس از این پیروزی با کسب 71 امتیاز در 29 بازی در رده دوم جدول لیگ حرفه‌ای عربستان پس از الهلال 80 امتیازی باقی ماند. رونالدو در این فصل 29 گل و 10 پاس گل در 26 بازی لیگ به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدافع استون ویلا نمک به زخم چلسی پاشید!
  • واکنش رونالدو به ششمین پیروزی متوالی النصر
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۱-1 برنلی (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • ستارگانی که با رؤیای «رونالدو شدن» بزرگ شدند!
  • سازش ۲۵ درصدی در پرونده‌های طلاق خراسان رضوی
  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!
  • بی‌میلی رایان خرافنبرخ به جدایی از لیورپول
  • رایان گیگز در ۵۰ سالگی برای سومین‌بار پدر می‌شود
  • دستگیری یک نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • انجام ۲۰ دقیقه بازی تتریس می تواند از ابتلا به اختلال اضطراب پس از حادثه جلوگیری کند