Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت گفت: روشن است نه کرونا پایان یافته و نه تابستان و گرمای هوا می‌تواند در این ویروس تأثیر داشته باشد؛ لذا مردم همچنان به دستورالعمل‌ها توجه کنند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام حسن روحانی صبح امروز در جلسه هیئت دولت اظهار کرد: تاب‌آوری ملت ایران زبانزد است و در تاریخ ما ثبت شد و همچنان مسئله سلامت مردم مسئله اول ما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شرایط کشور در زمینه ویروس کرونا نیز گفت: به دلیل بازگشایی‌ها در طول دو ماه گذشته، به طور طبیعی با احتیاط بیشتر و خودمراقبتی بیشتر باید بتوانیم در برابر خطرات احتمالی این ویروس مقابله خودمان را انجام بدهیم.

رئیس جمهور با بیان اینکه در کل کشور به جز چند شهر به مهار کرونا رسیدیم، افزود: تلاش مضاعف برای مهار کرونا در آن چند شهر نیز انجام می‌گیرد تا از وضعیت قرمز خارج شوند و شرایط مطلوب به وجود بیاید. از این رو از وزارت بهداشت و کارکنان سلامت تشکر و سپاسگزاری می‌کنم.

روحانی با بیان این مطلب که روشن است نه کرونا پایان یافته و نه تابستان و گرمای هوا می‌تواند در این ویروس تأثیر داشته باشد، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های نظارتی ما مانند وزارت کشور، وزارت دادگستری، وزارت صمت، اصناف و… دقت خودشان را به عمل آوردند بازگشایی‌ها مشروط بود و همه مردم باید به دستورالعمل‌ها توجه کنند.

ادامه دارد...

منبع: آنا

کلیدواژه: حسن روحانی رئیس جمهور کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۰۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان بازگشایی شد

به گزارش جام جم آنلاین همدان، مهرداد آهکی گفت: از اواسط اسفند سال ۱۴۰۲ عملیات بازگشایی محور گنجنامه-تویسرکان با فعالیت ۱۰ نفر نیروی راهدار،۱ دستگاه برف خور،۱ دستگاه گریدر،۲ دستگاه لودر،۳ دستگاه کامیون برفروبی آغاز شده بود و تاکنون ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ادامه داشته است.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان افزود: در این مسیر کوهستانی، ۱۴ کیلومتر آن بسیار کولاک گیر بوده و در برخی از نقاط ارتفاع کولاک برف به ۶ متر نیز می رسد که با فعالیت جهادی عوامل راهداری عملیات برفروبی و بازگشایی این مسیر به پایان رسیده است.

وی بیان کرد: بیش از ۲ هزار متر مربع در محور گنجنامه-تویسرکان با استفاده از آسفالت گرم چاله گیری و لکه گیری انجام شده است و عملیات لق گیری سنگ ها، تعمیر و نصب گادرریل و نصب نیوجرسی نیز در حال انجام است.

آهکی در پایان گفت: محور گنجنامهتویسرکان از امروز شنبه ۸ اردیبهشت ماه با هماهنگی کمیسیون ایمنی راهها،مدیریت بحران استانداری و پلیس راه استان بطور کامل بازگشایی می شود.

دیگر خبرها

  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان بازگشایی شد
  • هلند ازسرگیری کمک به آنروا را مشروط کرد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • رئیسی: داعیه‌داران دانشجو دوستی در آمریکا دانشجویان را به خاطر دفاع از مظلوم به خاک و خون می‌کشند
  • کنکور ریاضی، انسانی و فرهنگیان به پایان رسید
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا