Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت کشتی کشورمان از وضعیت این روزهای ورزش تحت تاثیر ویروس کرونا می گوید.

طرفداری- بهرام مشتاقی در خصوص به تعویق افتادن المپیک توکیو و همچنین مشکلات کشتی گیران در این برهه زمانی، صحبت هایی را مطرح کرد.

بهرام مشتاقی با اشاره به وضعیت فعلی ورزش دنیا اظهار داشت:

کرونا باعث شد تا المپیک امسال لغو شود که برای کشتی کشور ما در مجموع خوب بود اما ممکن است کلا المپیک برگزار نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند ژاپنی‌ ها به خاطر دلارهایی که هزینه کرده‌اند می‌خواهند هر طور که شده مسابقات را برگزار کنند، اما باید شرایط طوری باشد که بشود این همه ورزشکار و مربی و... را در یک کشور جمع کرد و نگران کرونا و شیوع بیشترش نبود. اصلا هنوز در کشور خودمان هم اردویی برپا نکرده ایم. کشتی گیران کنار هم تمرین می‌ کنند و با این وضعیت احتمال ابتلا خیلی زیاد است. من خودم 5 ماه است که نتوانستم به آرایشگاه بروم، چون می‌ ترسم. همه در ارتباطات دچار وسواس شده‌اند. کرونا آن قدر با قدرت پیش می رود که نمی توانیم آینده را پیش بینی کنیم.

پیشکسوت کشتی کشورمان اضافه کرد:

این طور که از بچه‌ها خبر دارم، خیلی از آنها سالنی پیدا نمی کنند که بتوانند تمرین کنند، به هر حال این حس بدی را به کشتی گیران می‌دهد، انگار آخرالزمان شده است.

بهرام مشتاقی با تاکید بر اینکه در دوره قهرمانی‌اش تیم ایران در دو المپیک و چندین مسابقه جهانی و بازی‌های آسیایی حضور نداشته است، خاطرنشان کرد:

کاملا حس و حال کشتی گیران را درک می‌کنم. در زمان ما، تیم ملی به المپیک 1980 و 1984، مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی نرفت و کلی مدال از دست دادیم. این بار یک بیماری کل المپیک را برای همه دنیا تحت الشعاع قرار داده و به نظرم این دوره المپیک نداشته باشیم. البته امیدوارم حس‌مان اشتباه باشد چون دو سه کشتی‌گیر خیلی خوب داریم که می‌شود روی مدال‌های شان در المپیک حساب کرد و حیف است که مسابقات برگزار نشود.

منبع: تسنیم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بهرام مشتاقی کشتی گیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۱۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران

حسن یزدانی روی تشک کشتی برگشت و روی تشک با یک حریف تمرینی سرشاخ شد. این اولین مرحله یقین ما برای بازگشت حسن دلاور به کشتی و حضور در المپیک 2024 است.

به گزارش طرفداری، حسن یزدانی بدون مصدومیت می تواند نفر اول ایران در مسابقات المپیک پاریس در وزن 86 کیلو باشد و البته حضور او علی رغم حضور مدعیانی مثل آرون بروکس، عظمت دولت بیکوف و نایفونوف، می تواند منجر به کسب یک مدال دیگر برای او و ورزش ایران باشد.

حسن یزدانی می تواند رکورد بی نظیر 10 سال حضور در سطح اول کشتی ایران و کسب 10 مدال المپیک و جهانی را به عنوان رکوردی تاریخی در گینس ثبت کند. در ایران هیچ ورزشکاری این میزان تداوم را در بالاترین سطح نداشته است و در کشتی جهان هم وقوع چنین پدیده ای کم سابقه بوده است و تنها مردانی مثل آلکساندر کارلین و الکساندر مدوید توانسته اند در مدت زمان حداقل 10 سال متوالی در میادین مختلف مدال بگیرند و بین سالهای کسب مدالشان هم فاصله نبوده باشد.

یزدانی در مسابقات جهانی و المپیک در 9 سال گذشته 4 مدال طلا، 4 نقره و یک برنز دریافت کرده است.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)
  • دست دادن بروکس با دیوید تیلور پس از برتری مقابل او در انتخابی کشتی المپیک 2024 / فیلم
  • شرایط مشابه گرایی با رقیب برادرش؛ در ۸۲ کیلو کشتی نمی‌گیرد
  • حسن یزدانی بحران ملی نیست
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • (تصاویر) تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان
  • کامران تا لحظه آخر ناامید نمی شود!(عکس)