Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@00:43:43 GMT

اجرای طرح تلاوت نور در راستای تداوم طرح ملی راهکار 

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۴۲۲۷۸

اجرای طرح تلاوت نور در راستای تداوم طرح ملی راهکار 

سهیلا بهادری گفت: در راستای تداوم اجرای طرح ملی راهکار در کانون فرهنگی هنری ام ابیها، در نظر داریم با مشارکت اعضای کانون هر شب به نیت یکی از اموات روستا، یک جز قرآن کریم تلاوت کنیم.

«سهیلا بهادری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: در راستای تداوم اجرای طرح ملی راهکار در کانون فرهنگی هنری ام ابیها، در نظر داریم با مشارکت اعضای کانون هر شب به نیت یکی از اموات روستا، یک جز قرآن کریم تلاوت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد بیان کرد: قبل از شیوع کرونا هر شب طرح تلاوت یک صفحه قرآن کریم به نیت یکی از اموات روستا بعد اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد برگزار می شد.

 

وی اضافه کرد: اما به دلیل شیوع کرونا این برنامه قرآنی تعطیل شد اکنون با مشورت امام جماعت مسجد قصد داریم با الگو برداری از طرح ملی راهکار، طرح تلاوت نور به نیت اموات را به روزانه و به صورت مجازی با تلاوت یک جز قرآن کریم ادامه دهیم.

بهادری ابراز کرد: به همین منظور از طریق گروه مجازی کانون اطلاع رسانی کردیم که اعضای کانون برای مشارکت در این طرح نام نویسی کرده و هر یک تعداد صفحاتی را که قصد دارند قرائت کنند را در گروه اعلام کنند.

مدیر کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز، اظهار کرد: طرح تلاوت نور به نیت اموات با هدف یاد درگذشتگان و شادی روح آنها و همچنین انس بیشتر اعضای کانون با قرآن کریم برگزار می شود.

 

وی اظهار کرد: از آنجایی که کرونا موجب تعطیلی مساجد و فعالیت های حضوری و جمعی شده بنابراین ضروری است که در این برهه از زمان به منظور حفظ ارتباط اعضا و مشارکت آنها در فعالیت های کانون، طرح و برنامه هایی اجرا شود بنابراین ما سعی داریم با اجرای طرح های قرآنی، فرهنگی و اجتماعی در تحقق این امر گام برداریم.


بهادری در خاتمه یادآور شد: همچنان که با شیوع این بیماری اقدام به راه اندازی کارگاه تولید ماسک کردیم و همچنین در راستای کارکردهای اجتماعی کانون با جلب کمک های خیرین و مردمی سبدهای غذایی و مبالغ نقدی به نیازمندان دادیم و در زمینه اشتغال بانوان بی سرپرست نیز در حال فعالیت هستیم.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: تلاوت مجازی قرآن کریم طرح ملی راهکار تلاوت نور طرح تلاوت نور کانون فرهنگی هنری ام ابیها طرح ملی راهکار اعضای کانون قرآن کریم اجرای طرح طرح تلاوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۲۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن

به گزارش خبرگزاری مهر، کارت ورود به جلسه آزمون مرحله اول نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم منتشر شد.

حافظان قرآن کریم که در این دوره از آزمون‌ها شرکت کرده اند می‌توانند کارت ورود به آزمون مرحله اول خود را با وارد کردن کد ملی داوطلب از اینجا دریافت کنند.

آزمون مرحله اول نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه به صورت همزمان در ۳۱ استان کشور برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، مصوبه شماره ۵۷۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی بوده و بر همین اساس، قبول‌شدگان و دارندگان مدارک تخصصی حفظ می‌توانند از مزایایی همچون اعطای مدرک همتراز کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، مزایای درجات هنری، امتیازات اداری، استخدامی و اعطای کمک‌هزینه تحصیلی برخوردار شوند؛ لذا به کسانی که در رشته‌های این دوره حائز امتیاز لازم شده و قبول شوند در پنج درجه، مدرک تخصصی با امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی صادر و اعطا خواهد شد.

کد خبر 6090077 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • صدور گواهی حفظ قرآن برای ۸۰۰ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در طرح «زندگی با آیه‌ها»
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • موزه پبده از بی نظیرترین موزه‌های کتب و نسخ خطی قرآن کریم
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • اهانت مجدد به قرآن کریم در استکهلم
  • (ویدئو) لحظه تکان‌دهنده فوت دکتر آیت‌الله‌زاده شیرازی پشت میکروفن پس از تلاوت قرآن
  • هر صبح و شام در آستانه مقدسه رضوی قرآن تلاوت نمایند / نگاهی به شواهد تاریخی درباره پیشینه قرائت قرآن در حرم مطهر امام رضا(ع)
  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی
  • لزوم پرهیز از مجادله‌های بیهوده در سطح جامعه
  • گسترش جلسات سنتی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی