Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز۲۱ خرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

دستگیری عاملان توهین و تهدید در فضای مجازی سرهنگ "علی قربانی" فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی یک مورد شکایت از سوی یکی از شهروندان مبنی براینکه فرد یا افرادناشناسی در فضای مجازی اینستاگرام اقدام به توهین و تهدید نسبت به وی و خانواده ام کرده اند موضوع ضمن تشکیل پرونده در دستور کار کارشناسان پلیس فتای این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران با بکارگیری روش‌های تخصصی و اقداماتی خاص موفق شدند یک زن و یک مرد را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کنند.

او تصریح کرد: متهمان در اعتراف خود انگیزه ارتکاب این عمل غیر اخلاقی را اختلافات شخصی و انتقام جویی عنوان کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان ضمن اشاره به این مطلب که هر عملی در فضای مجازی قابل پیگیری و رصد می‌باشد از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف اینترنتی مراتب را به پلیس فتا انعکاس داده و از اقدام خود سرانه و غیر قانونی پرهیز کنند و والدین گرامی بایدازفرزندان خود درفضای مجازی مراقبت کنند و بابالابردن دانش خود درحوزه فضای مجازی ازآسیب‌های که ممکن است برای فرزندانمان ایجادشودجلوگیری کنیم.   دستگیری عامل برداشت غیر مجاز از حساب در "خمینی شهر سرهنگ "علیرضا ملک محمودی سرپرست انتظامی شهرستان خمینی شهر با اعلام جزئیات بیشتر این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان خمینی شهری مبنی بر اینکه مبلغ ۳۰ میلیون ریال به صورت غیر مجاز از حساب بانکی وی سرقت شده، بررسی موضوع در دستور کار پلیس فتای این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های پلیسی انجام شده مشخص شد متهم با به دست آوردن اطلاعات و رمز‌های عبور، مبلغ ۳۰ میلیون ریال از حساب بانکی وی برداشت کرده است.

سرهنگ ملک محمودی تصریح کرد: با انجام تحقیقات گسترده، متهم مذکور شناسائی و حسب دستور مقام قضائی نسبت به دستگیر وی اقدام شد.

سرپرست انتظامی شهرستان خمینی شهر در پایان توصیه کرد: از در اختیار قرار دادن کارت اعتباری خود به افراد غیر جداً پرهیز نمایید.
رمز‌هایی را انتخاب کنید که غیرقابل حدس بوده و همچنین به هیچ عنوان بر روی آن یادداشت نکنید. هنگام وارد کردن اطلاعات حساب خود در پرداخت‌های اینترنتی حتما از کیبورد‌های مجازی استفاده کنید. در صورت پرداخت اینترنتی هزینه تلفن ثابت و همراه، از محل‌های مطمئن و دارای مجوز استفاده کرده و تمامی عملیات پرداخت را شخصا انجام دهید.   کشف ۲۷ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال در "خمینی شهر سرهنگ "علیرضا ملک محمودی سرپرست انتظامی شهرستان خمینی شهر اظهار داشت: پس از دریافت خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در یک کارگاه، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

او افزود: پس از هماهنگی‌های لازم از محل بازرسی شد که ۲۷ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیر مجاز کشف شد.

سرهنگ ملک محمودی تصریح کرد: بنا به اظهارات کارشناسان، ارزش دستگاه‌های کشف شده توسط کارشناسان ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

سرپرست انتظامی شهرستان خمینی شهر تاکید کرد: شناسایی و دستگیری مجرمان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و از مردم عزیز تقاضا می‌شود برای کمک به اقتصاد، آرامش و خصوصا امنیت جامعه، در صورت اطلاع از این گونه موارد بلافاصله موضوع را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.   کشف ۹۱ کیلو تریاک در "خوروبیابانک سرهنگ "نعمت خلیلی فرمانده انتظامي شهرستان "خوروبيابانک اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان "خوروبیابانک" حین کنترل خودرو‌های عبوری در ایستگاه بازرسی شهید "رشیدی" به یک کامیون الوند مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو ۹۱ کیلو و ۲۱۰ گرم تریاک که در اطاق بار خودرو بود کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این خصوص یک سوداگر مرگ دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان خورو بیابانک تصریح کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان را نخواهد داد.   دستگیری سارقان مغازه با ۳۵ فقره سرقت در"برخوار سرهنگ "غلامرضا براتی گفت: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر سرقت از یک مغازه در شهرستان "برخوار"، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ براتی ادامه داد: ماموران با انجام یک سری اقدامات تخصصی موفق شدند یک نفر را در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهم دستگیر شده هنگامی که با مستندات پلیس روبرو شد به ۳۵ فقره سرقت مغازه با همدستی فرد دیگری خبر داد.

او اظهار داشت: همدست متهم نیز دستگیر و هر دو پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار ضمن تقدیر از شهروندان در گزارش موارد مشکوک به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از کسبه و صاحبان صنوف خواست با رعایت تدابیر پیشگیرانه از سرقت مانند استفاده از نرده و حفاظ‌های فلزی، قفل‌های ضد سرقت، آژیر خطر، دوربین مداربسته و استخدام نگهبان محله، فرصت ارتکاب سرقت را از سارقان سلب کنند.


انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشف دستگاه ماینر کشف مواد مخدر فرمانده انتظامی شهرستان دستور کار پلیس فضای مجازی ملک محمودی قرار گرفت غیر مجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۲۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر

سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: مبارزه با جرایم به ویژه سرقت همواره در دستور کار پلیس بوده و در این راستا با تمام توان تلاش خواهیم کرد.  

وی در ادامه گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته و در اجرای طرح‌های مبارزه با سارقان، ماموران کلانتر‌های ۱۱، ۱۲، ۱۴ و پلیس آگاهی موفق شدند ۵ سارق را شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ سهرابی افزود: متهمان در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات پلیس به ۲۰ فقره انواع سرقت از قبیل سرقت منزل، سرقت داخل خودرو، سرقت سیم برق و سرقت مشاعات ساختمان در سطح شهرستان معترف شدند.

فرمانده انتظامی خرمشهر تصریح کرد: سارقان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان
  • دستگیری ۴ عامل تخریب شیشه‌ مغازه‌ها و خودروها در ملارد
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس