Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقایسه عملکرد کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته در مبارزه با کرونا حکایت از موفقیت کشورهای در حال توسعه دارد؛ "چهارپنجم قربانیان کرونا" شهروندان کشورهای غربی هستند!کشورهای بی‌ادعایی مثل ویتنام و مغولستان بسیار بهتر از آمریکا و اروپا عمل کرده‌اند. ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳ اجتماعی پزشکی نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ سایت «هاف پست» در گزارشی به مقایسه عملکرد کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته پرداخت؛ تاکنون چهار پنجم از قربانیان کرونا، شهروندان کشورهای توسعه یافته غربی بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اینکه کشورهای آمریکا، انگلیس، ایتالیا، فرانسه و اسپانیا تنها 7.5 درصد از جمعیت جهان را تشکیل می‌دهند اما بر اساس آمارهای رسمی، دو‌سوم از جان باختگان کرونا شهروند این کشورها بوده‌اند!

بانک جهانی نیز ماه گذشته گزارش داد با اینکه کشورهای در حال توسعه 85 درصد از جمعیت جهان را در خود جای داده‌اند تنها 21 درصد از بیماران کرونایی در این کشورها جان سپرده‌اند؛ کشورهای غرب آفریقا که در مجموع جمعیت‌شان از آمریکا بیشتر است، تاکنون روی هم رفته تنها 654 قربانی کرونا را ثبت کرده‌اند این در حالی است که کشورهای غربی روزانه این تعداد کشته می‌دهند.

کشورهای بی‌ادعایی مثل ویتنام، مغولستان و اسلوونی در زمینه مبارزه با کرونا بسیار بهتر از کشورهای مدعی اروپایی و آمریکا عمل کرده‌اند.

کشورهای در حال توسعه بسیار زودتر از آمریکا و برخی کشورهای اروپایی که تلفات زیادی داده‌اند مرزهای خود را با همسایگان بستند، قرنطینه خانگی را جدی گرفتند و مبارزه خود را با کرونا آغاز کردند.

آمارها نیز کاملا حاکی از موفقیت کشورهای در حال توسعه در مدیریت بحران کرونا است؛ همان کشورهایی که ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا مدام در اظهارات خود به آنها توهین می‌کرد.

تاکنون بیش از 7 میلیون و 344 هزار نفر در جهان به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد 414 هزار و 981 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

تجمع اعتراضی کادر درمانی نیویورک به نژادپرستی در آمریکاوضعیت وخیم آمریکا در افزایش قربانیان کرونا تا چند ماه آینده ادامه خواهد داشتفیلم/ شلیک گاز اشک‌آور توسط پلیس آمریکا به خودروی حامل زن باردار!آخرین آمار جهانی کرونا/ ابتلای بیش از 19000 آمریکایی در 24 ساعت گذشته +جدول

انتهای پیام/

R1566/P/S2,24/CT10 واژه های کاربردی مرتبط رئیس‌جمهور آمریکا دونالد ترامپ ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس جمهور آمریکا دونالد ترامپ ویروس کرونا رئیس جمهور آمریکا دونالد ترامپ ویروس کرونا کشورهای در حال توسعه قربانیان کرونا توسعه یافته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۲۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج گفت: یکی از رویکردهای مهم شورای ششم توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است که برنامه‌ریزی‌ها در سال جاری نیز بر همین مبنا انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، حسین سعیدی سیرائی صبح امروز _پنج‌شنبه ششم اردیبهشت_ با همراهی مدیران شهرداری کرج و معتمدان، مشکلات مربوط به منطقه ۳ شهرداری را مورد بررسی قرار داد.

وی در حاشیه پایش مشکلات منطقه سه با اشاره به اینکه برای رسیدن به شهری توسعه یافته در کنار برنامه ریزی و تخصص مدیران به نظرات شهروندان نیاز است، اظهار کرد: نظرات شهروندان در اداره شهر گره‌گشا است، چراکه به صورت عینی با مشکلاتی روبه‌رو و آن را در زندگی روزمره لمس می‌کنند.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: در جلسه بررسی مشکلات شهروندان نقطه نظرات خوبی مطرح شد که تلاش می‌کنیم این نقطه نظرها در اداره بهتر این منطقه، عملیاتی شود.

سعیدی سیرائی اضافه کرد: نیازهایی که در جلسه پایش مشکلات مطرح شد مشکلاتی است که قابلیت رفع شدن دارد و به طور قطع با تدبیر مدیران این مهم محقق خواهد شد.

وی گفت: یکی از رویکردهای مهم شورای ششم توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است که برنامه‌ریزی‌ها در سال جاری نیز بر همین مبنا انجام شده است.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج افزود: این رویکرد به طور قطع در خصوص سایر مناطق شهرداری کرج نیز وجود خواهد داشت، تلاش می‌کنیم نیاز شهروندان به صورت اولویت مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 747737

دیگر خبرها

  • لوکاشنکو: غربی‌ها برای کنترل اوکراین، آن را به معتاد پول و سلاح تبدیل کرده‌اند
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است
  • مقامات آرژانتینی از طرح اتهامات بی پایه نسبت به شهروندان کشورهای دیگر پرهیز کنند
  • ظرفیت تجارت ایران و آفریقا به ۱۰ میلیارد دلار می‌رسد
  • اتحادیه اروپا : ویزای شنگن 5 ساله برای شهروندان کشورهای عربی خلیج فارس
  • ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه ،در دستور کار شورای شهر ارومیه
  • متاسفانه با یک آپارتاید علمی از سوی کشورهای غربی مواجهیم
  • دریای کاسپین: اهداف استراتژیک و چالش‌های جدید برای روسیه
  • افزایش 22 درصدی ارزش صادرات صنایع دستی از آذربایجان‌غربی
  • تعامل با کشورهای آفریقایی اقتصاد استان یزد را تقویت می کند