Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: نهادینه‌سازی دین در خانواده‌ها با استفاده از ظرفیت گروه‌های مردم‌نهاد استان ضروری است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی عصر سه‌شنبه، ۲۰ خردادماه در نشست استادیاران طرح صالحین لرستان با اشاره به اهمیت تشکیل گروه‌های صالحین، گفت: در گروه‌های صالحین به‌دنبال کیفی‌بخشی هستیم نه اعداد و ارقام بر همین اساس  باید جوانانی مطالبه‌گر و عدالت‌خواه که مورد تأکید مقام معظم رهبری است تربیت کنیم؛ چراکه تربیت چنین جوانانی کشور را بیمه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه جوان سرمایه عظیمی محسوب می‌شود و هر ملتی چنین سرمایه عظیم و سالمی داشته باشد ملتی سالم است، افزود: جوانانی پای کار، معنویت‌گرا، اخلاق‌مدار و عدالت‌خواه می‌توانند جامعه‌ای سالم را تشکیل بدهند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: با تشکیل حلقه‌های صالحین و داشتن ارتباطات با مجموعه‌های تعلیمی و آموزشی همچنین با همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش می‌توانیم جوان مطالبه‌گر، پای‌کار و انقلابی مد نظر مقام معظم رهبری را تربیت کنیم.

وی بیان کرد: آشنایی با دین، شناخت جوان، نهادینه‌سازی دین در خانواده‌ها با استفاده از ظرفیت گروه‌های مردم‌نهاد و بهره گرفتن از ظرفیت اتحادیه‌های دانش‌آموزی در مدارس از مهم‌ترین راه‌کارهای تربیت جوان انقلابی و مؤمن است کمااینکه در ارتباط برقرار کردن با جوانان باید شیوه‌های صحیح پیام‌رسانی دینی را به کار ببریم و از پُرگویی و ارتباط مستقیم آمرانه خودداری کنیم و در مقابل از هنر، تبلیغ و فیلم استفاده و همچنین گفتار و رفتار اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) را برای جوانان اطلاع‌رسانی کنیم.

شاهرخی گفت: با همدلی با جوانان می‌توان با آنان ارتباط صمیمی برقرار کرد، به ظاهر نامناسب برخی جوانان توجه نکنیم و به اعتقاد و عقاید جوانان احترام بگذاریم بر همین اساس  پیامبر اکرم(ص) می‌فرمایند: «به جوانان توجه کنید؛ چراکه جوانان خیر هستند و بسیار پذیرنده هستند».

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جوانان سمن های مردم نهاد نماینده ولی فقیه در لرستان لرستان تربيت استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۳۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی

فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران برای آماده سازی تیم ملی جوانان، جهت حضور در مسابقات جوانان جهان از دو کبدی کار بانوی استان قم دعوت نمود.

 خانم‌ها ثنا نامدار و فاطمه قهرمانی دو بانوی جوان کبدی کار استان قم در این اردو حضور دارند. استان قم برای اولین بار دو نماینده در اردوی تیم ملی کبدی دارد.

این اردو ۱۳ تا ۲۱ اردیبهشت در مجموعه ورزشی بعثت تهران برگزار می‌شود.
خاطر نشان می‌شود مسابقات جهانی کبدی بانوان شهریور ماه سال جاری در هندوستان برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • مستقر شدن بالگرد در لرستان برای جلوگیری از آتش‌سوزی احتمالی ضروری است
  • کار دانشگاه‌ها تربیت نیروی متخصص متناسب با ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان است
  • تربیت صحیح و اسلامی فرزندان ایران، دغدغه اصلی معلمان دلسوز
  • کار اصلی مدارس و دانشگاهها؛ تربیت نیروی متخصص متناسب با ظرفیت های استان است
  • راه حل مشکلات جامعه باید در نظام تعلیم و تربیت، آموزش داده شود
  • تکریم معلمان در جامعه نهادینه شود
  • بهار در اشترانکوه لرستان+فیلم
  • باشگاه خبرنگاران جوان لرستان برگزیده جشنواره رسانه‌ای «بر بلندای حضور» شد
  • آخرین نهاد مسئول استیفای حقوق مردم دیوان عدالت اداری است