Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-29@04:14:18 GMT

 نیازمند تقویت بنیه تحقیقاتی و علمی هستیم

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۴۳۹۷۸

 نیازمند تقویت بنیه تحقیقاتی و علمی هستیم

جانشین جدید معاون هماهنگ سپاه خواستار تقویت بنیه دفاعی و علمی کشور در همه عرصه‌ها شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، سردار علی فضلی، جانشین جدید معاون هماهنگ سپاه امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده قدیم و جدید دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع)، گفت: خدا را شاکر هستم که در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) که محل قدم سالانه ولی امر مسلمین جهان است، مدتی توفیق خدمت داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این دانشگاه تلاش‌های فراوانی صورت گرفته و ما در دو سال گذشته تلاش کردیم همین مسیر را ادامه دهیم، اظهار کرد: در حوزه زیر بنایی نیازمند تقویت بنیه تحقیقاتی و علمی هستیم به همین دلیل قرارگاه امام صادق (ع) تشکیل و ۱۲۰ جلد کتاب جدید تدوین شد و همچنین ۵۰۰ جلد کتاب نیز در حال تدوین است.

سردار فضلی فعالیت هدف دار در عرصه فضای مجازی را یکی دیگر از اقدامات در دوران فعالیت خود دانست و گفت: ما در همین راستا لشکر سایبری را تشکیل داده‌ایم که از حوادث آبان ماه اقدامات خود را به خوبی انجام دادند، همچنین اعزام دانشجویان به مراسم اربعین حسینی یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته است تا بتوانیم پاسداران در طراز انقلاب اسلامی تربیت کنیم.

انتهای پیام/4082/

منبع: آنا

کلیدواژه: سردار فضلی جانشین جدید معاون هماهنگ سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۳۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش تلفات تصادفات رانندگی نیازمند اقدامات فرهنگی است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: برای کاهش آمار و تلفات ناشی از تصادفات رانندگی نیاز به فرهنگ‌سازی و اقدامات فرهنگی بوده لذا فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن الگوهای صحیح رانندگی کاری است که هرکسی به سهم خود باید به آن توجه کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، ایرج دست‌نشان امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ به مناسبت روز ملی حمل و نقل و ایمنی با تبریک این روز اظهار کرد: برای داشتن اقتصادی پویا داشتن حمل و نقلی سریع و ایمن یکی از موضوعات مورد توجه در هر جامعه‌ای است.

وی افزود: برای کاهش آمار و تلفات ناشی از تصادفات رانندگی نیاز به فرهنگ‌سازی و اقدامات فرهنگی بوده لذا فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن الگوهای صحیح رانندگی کاری است که هرکسی به سهم خود باید به آن توجه کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به داشتن حمل و نقل ایمن همه ساله بخش اعظمی از بودجه‌های دولت به امر ایمنی راه‌ها اختصاص داده شده که صرف اجرای طرح‌های مختلف سخت افزاری و نرم‌افزاری می‌شود، قدر مسلم نتیجه بخش شدن این طرح‌ها نیازمند ایجاد حس مسئولیت در بین آحاد مردم به عنوان عضو تأثیرگذار در ارتقا ایمنی ترددهای جاده‌ای و شهری است.

دست‌نشان تصریح کرد: نیاز است با انتقال دغدغه و حساسیت در حوزه ایمنی راه‌ها در جامعه و در بین متولیان امر و به ویژه عموم مردم به‌عنوان شهروند مقوله ایمنی و تصادفات رانندگی مورد توجه قرار گیرد.


کد خبر 748071

دیگر خبرها

  • تقویت مدارس دولتی با اولویت مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای
  • ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور
  • تقویت آموزش‌های مهارتی نیازمند توسعه زیرساخت ها است
  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام
  • تعهدات وزارت نفت در بخش درمان بوشهر نیازمند بازنگری جدی است
  • اتمام طرح تحقیقاتی تهیه و تدوین نقشه راه صنعت استان کرمانشاه
  • وزیر علوم وارد یاسوج شد
  • ما نیازمند معلمان تراز انقلاب هستیم
  • تحقق شعار سال نیازمند استفاده از نیروهای دانش بنیان است
  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی نیازمند اقدامات فرهنگی است