Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@10:28:11 GMT

درخشش گلستانی ها در مجمع ملی خیرین ازدواج کشور

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۴۴۵۰۴

درخشش گلستانی ها در مجمع ملی خیرین ازدواج کشور

محمد محمدی نیک و حمیدرضا آقا ملائی به عنوان اعضای هیئت مدیره مجمع ملی خیرین ازدواج کشور انتخاب شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان، در جلسه ای که در وزارت ورزش و جوانان با حضور مهندس تندگویان، معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، کریمی، مدیر کل برنامه ریزی و توسعه اجتماعی وزارتخانه، دکتر منتظری، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و رضائی، رئیس سابق سازمان حج و زیارت، و نمایندگان مجمع خیرین استان ها برگزار شد، از بین خیرین شاخص کشور، محمدی نیک مدیرعامل مجمع ازدواج جوانان استان گلستان و آقاملائی رئیس شورای شهر گرگان و عضو هیئت رئیسه شورای عالی استان ها به عنوان هیئت مدیره مجمع خیرین ازدواج کشور انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گفتنی است، حجت الاسلام جلالی از گلستانی های مقیم تهران و یحیی بابایی از گلستان به ترتیب به عنوان منتخبین عضو علی البدل هیئت مدیره و عضو علی البدل بازرس بوده اند.

 

همچنین شایان ذکر است با انتخاب در اولین جلسه هیئت مدیره، محمدی نیک از این پس به عنوان رئیس هیئت مدیره ایفای نقش خواهد کرد.

 

محمدی نیک رئیس دبیر خانه مجمع ملی خیرین ازدواج کشور شد

طی حکمی از سوی تندگویان معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان محمد محمدی نیک به عنوان رئیس دبیر خانه مجمع ملی خیرین ازدواج کشور منصوب شد.

 

وی مدیرعامل مجمع ازدواج استان گلستان است و فعالیت او از سال ۱۳۸۰ در این حوزه در استان و کشور بوده است.

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: انتخاب اعضاء مجمع ملی خیرین ازدواج کشور هیئت مدیره محمدی نیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۴۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین نارنجی‌پوشان با حضور رئیس هیئت مدیره باشگاه مس رفسنجان

تمرین فوتبالیست‌های مس پیش از دیدار با گلگهر سیرجان با حضور رییس هیئت مدیره باشگاه در ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی باشگاه مس رفسنجان، عصر روز دوشنبه دهم اردیبهشت، فوتبالیست‌های مس زیرنظر محرم نویدکیا سرمربی در ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان به تمرین پرداختند.

در تمرینات مس رفسنجان پیش از دیدار با گل گهر سیرجان، اصغر صالحی، رئیس هیئت مدیره باشگاه صنعت مس و حسین پورمحمدی مدیرعامل باشگاه نیز حضور داشتند.

تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان در ادامه رقابت‌های لیگ برتر چهارشنبه، دوازدهم اردیبهشت از ساعت ۱۷:۴۵ در خانه میزبان گل‌گهر سیرجان خواهد بود.

کد خبر 749248

دیگر خبرها

  • بازگشت آجورلو به استقلال و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • رئیس هیئت مدیره استقلال: علی خطیر دیگر مسئولیتی ندارد
  • شوک به استقلال؛ خطیر برکنار شد | چه کسی مدیرعامل آبی ها شد؟
  • رئیس هیئت مدیره استقلال: خطیر دیگر مسئولیتی ندارد
  • رسمی: خطیر از مدیرعاملی استقلال عزل شد
  • تأیید خبر برکناری مدیرعامل استقلال از سوی رئیس هیئت مدیره
  • ازدواج آسان راه حل مسئله جوانی جمعیت است
  • تمرین نارنجی‌پوشان با حضور رئیس هیئت مدیره باشگاه مس رفسنجان