Web Analytics Made Easy - Statcounter

مظاهری به شدت علیه تصمیمات سازمان لیگ و فدراسیون موضع گرفت.

طرفداری - رشید مظاهری، دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال تراکتور می گوید اگر یک نفر از اعضای خانواده من به کرونا مبتلا شوند، مقصر کسانی هستند که دستور شروع مسابقات را صادر کردند.

رشید مظاهری در گفت و گو با فارس، با بیان اینکه دیگر تست کرونا نمی‌دهم، اظهار داشت:

بر اساس جواب تست  PCR قطعاً شش نفر از تراکتور به کرونا مبتلا شده‌اند که با توجه به ارتباط بین بازیکنان، امکان ابتلای سایر اعضای تیم به کرونا بسیار بالاست، از طرفی هر چقدر هم اعضای تیم‌ها کرونا می‌گیرند، متولیان امر اهمیتی نمی‌دهند و اصلا برایشان مهم هم نیست؛ پس من هم بعد از این، تست کرونا نمی‌دهم و صرفاً تمریناتم را انجام می‌دهم تا روزی که مغلوب بیماری شوم و خیال آقایان راحت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد:

دقیقاً از آن روزی که خبر شیوع کرونا در کشورمان منتشر شده است، همسر و دو فرزندم از خانه بیرون نرفته‌اند و در قرنطینه هستند، ما حتی در تعطیلات عید هم به دیدار خانواده‌مان نرفتیم، پس خدای ناکرده اگر یک نفر از اعضای خانواده من به کرونا مبتلا شوند، مقصر کسانی هستند که دستور شروع مسابقات را صادر کردند، آن موقع رشید مظاهری کوتاه نمی‌آید.

مظاهری در ادامه اظهاراتش مطرح کرد:

اگر در فوتبال برخورد بین بازیکنان نباشد، بدن آماده نمی‌شود، رباط و تمامی مفصل‌ها با تمرینات پرفشار و برخوردها آماده می‌شوند. 

وی با بیان اینکه «آقای خلیلیان خون شما رنگین‌تر از خون ماست؟ چند روزی کنار ما تمرین کنید»، ادامه داد:

اگر اتفاقی برای بازیکنان و خانوده‌شان رخ دهد، نهایتش می‌گویید «متأسفم»، شما که چیزی برایتان مهم نیست، اصلاً از چیزی هم نمی‌ترسید. چند روزی با تراکتور و تیم هایی که امکانات ندارند، تمرین کنید تا ارزیابی بهتری از وضعیت داشته باشید. 

مظاهری با تاکید بر اینکه آقایان با ماسک نشسته‌اند و دستور شروع مسابقات را می‌دهند، اضافه کرد:

آقای خلیلیان 48 ساعت قبل از صدور دستور آغاز مسابقات، اعلام کرد «شروع لیگ برتر، بمب بیولوژیکی است» چطور شد که پس از 48 ساعت مجوز شروع بازی‌ها را دادید؟ شما در فاصله‌ دو متری، ماسک می‌زنید، ما در زمین فوتبال چگونه ماسک بزنیم؟ چگونه باهم برخورد نکنیم؟ بازیکنان باید یارگیری کنند، عدم برخورد، با روح فوتبال در تناقض است. 

وی مطرح کرد:

برخی‌ها می‌گویند که تمامی مشاغل کارشان را شروع کرده‌اند، چرا فوتبال شروع نمی‌شود؟ واقعیت این است که هیچ کدام از مشاغل و رشته‌های ورزشی همچون فوتبال پر برخورد نبوده و امکان رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک در فوتبال وجود ندارد. 

وی ادامه داد:

حرفم با تیم خاصی نیست، فقط سوالم این است که بگویید هدفتان چه چیزی است؟ می‌خواهید همه کرونا بگیرند. اگر من کرونا بگیرم، شما حتی اسم من را هم برای «متأسفم» نمی‌آورید. پس من چرا جان زن و بچه‌ام را برای خودخواهی شما به خطر بیندازم؟ ما مجبورم با برنامه سازمان لیگ پیش برویم، ولی اگر اتفاقی برای خانواده‌ام رخ دهد، به‌راحتی دست از سرتان برنمی‌دارم.

مظاهری با اشاره به ابتلای شش نفر از اعضای تیم تراکتور به کرونا، گفت:

چهار نفر به دلیل محدودیت‌های موجود و بحث قرنطینه، امکان سفر به کشور را ندارند و شش نفر هم به کرونا مبتلا شده‌اند، مسئولان بازی‌های ما را هشت نفره برگزار کنند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کرونا مبتلا رشید مظاهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۴۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاقی تلخ برای والیبال ایران

از المپیک توکیو به این سو ژاپنی‌ها خودشان را به عنوان قدرت اول والیبال آسیا معرفی کردند، اما والیبال ایران همچنان جایگاه ویژه‌ای در قاره کهن و حتی دنیا دارد و با وجود اینکه دوران افول خود را طی می‌کند با این حال بسیاری از والیبالیست‌های کشورمان در لیگ‌های خارجی توپ می‌زنند. این حضور آن‌ها در لیگ‌های خارجی و به خصوص لیگ‌های معتبر اروپایی می‌تواند آورده‌های زیادی برای والیبال ایران به همراه داشته باشد، اما نباید بازیکن به هر شکل ممکن به دنبال لژیونر شدن باشد.

طبق آخرین خبر‌های دریافتی ۲۵ بازیکن والیبال ایران که در بین آن‌ها بازیکنان اسم و رسم‌داری هم حضور دارند جهت دادن تست فنی و بازی در لیگ کره جنوبی ثبت‌نام کردند. این اتفاق تلخ در شرایطی رخ داده که لیگ کره جنوبی به لحاظ فنی حتی در آسیا هم جایگاه قابل توجهی ندارد. بدتر اینکه تیم‌های کره‌ای تنها می‌توانند در مجموع ۷ بازیکن آسیایی جذب کنند؛ یعنی اینکه حتی اگر همه آن ۷ سهمیه آسیایی را بازیکنان ایرانی تشکیل دهند باز هم ۱۸ بازیکن کشورمان در تست فنی لیگ کره مردود خواهند شد.

شاید اگر از سال‌های گذشته لیگ برتر والیبال ایران به سمت حرفه‌ای شدن پیش می‌رفت نه تنها بازیکنی به دنبال بازی در لیگ‌های درجه چندم آسیایی نبود شاهد حضور بازیکنان نامی والیبال دنیا در لیگ ایران هم بودیم؛ لیگی که به لحاظ ساختاری و برنامه‌ریزی در حد محلات است و هر سال بر معضلات و مشکلات آن افزوده می‌شود.

میلاد تقوی در گفت‌وگویی که داشت عنوان کرد در حال بررسی شرایط ایجاد ساختار جداگانه سازمان لیگ است. اینکه چنین برنامه‌ای تا چه حد عملیاتی شود مشخص نیست، اما می‌توان امیدوار بود نگاهی جدی به لیگ برتر شود تا برخی اتفاقات ناخوشایند همچون تست دادن بازیکنان نامی والیبال ایران برای بازی در لیگ‌های خارجی نباشیم.

دیگر خبرها

  • زلاتان ابراهیموویچ: هنوز هم بهترین هستم؛ به خاطر بچه‌هایم تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفتم
  • (ویدئو) اتفاقی عجیب برای یک رخت‌آویز
  • (ویدئو) چه اتفاقی برای نتانیاهو خواهد افتاد؟
  • آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم
  • برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی به مناسب روز مریانج برگزار می‌شود
  • سمت راست سرتان درد می‌کند؟ این چند روش را امتحان کنید
  • رقم نجومی بدهی بابک زنجانی که برق از سرتان می پراند! (+ اینفوگرافی)
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • کاپیتان بایرن پشت ستاره کره: فوتبال همین است
  • سوت شروع مهمترین هفته فوتبال ایران