Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان شمالی گفت: آیین نماز جمعه این هفته در شهرهای با وضعیت سفید و زرد با رعایت پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از ورود افراد دارای بیماری زمینه ای، مسن و خردسالان برگزار خواهد شد. ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش تسنیم از بجنورد٬ محمدعلی شجاعی امروز درنشست ستاد استانی مقابله با کرونا٬ اظهار داشت: گزارش سیستم نظارتی استان از وضعیت برگزاری مراسم معنوی و مذهبی در مساجد ، خوب و مثبت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعیه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه درباره نماز جمعه مناطق زرد و شهر تهراننماز جمعه این هفته در کاشان و آران و بیدگل و اردستان اقامه می‌شودپروژه تکمیل مصلی‌های نماز جمعه استان سمنان متوقف است

وی افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراسم‌های برگزار شده به ما این قوت را داد که آیین نماز جمعه را این هفته در شهرهای با وضعیت سفید و زرد برگزار کنیم. وضعیت را رصد خواهیم کرد و بر اساس تغییراتی که در آمار مبتلایان به کرونا صورت می‌گیرد تصمیمات بازگشایی و یا توسعه بازگشایی اماکن مختلف تغییر می‌کند.

استاندار خراسان شمالی گفت: وضعیت بیماری کرونا در استان به لحاظ تعداد بیماران، افراد بستری شده و تعداد تخت‌های اشغال شده در بخش آی.سی.یو بیمارستان‌ها رو به بهبود و به سمت کنترل ویروس کرونا پیش می‌رود.

شجاعی افزود: بر اساس اعلام وزارت بهداشت و درمان شهرستان‌های کم جمعیت استان مانند راز و جرگلان در وضعیت قرمز قلمداد می‌شوند که وقتی کار میدانی در این مناطق انجام می‌شود این وضعیت مشاهده نمی‌شود. درخواست همیشگی ما از مردم از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون رعایت دستورالعمل های بهداشتی است.

به گزارش تسنیم٬ بر اساس تصمیمات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، تصمیم گیری برای برگزاری آزمون های دانشگاه آزاد بجنورد به جلسه آینده در هفته بعد موکول شد اما در سایرها دانشگاه‌ها آزمون ها به‌صورت غیرحضوری برگزار می‌شود و برای برگزاری آزمون‌های درس‌های عملی و کارگاهی نیز با توجه به اعلام شرایط وضعیت استان در جلسه آینده تصمیم گیری مجدد می‌شود. تصمیم گیری برای موضوعات بخش‌های مختلف مانند بانک‌ها، کسبه، پروژه‌های عمرانی و حوزه شهرداری از نظر حمل و نقل عمومی و سایر موارد منوط به ارائه گزارش در جلسه آینده ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا شد.

انتهای پیام/311/ ت

R7719/P/S6,55/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیماری کرونا خراسان شمالی نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۵۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر؛ به مناسبت هفته مرام پهلوانی و همزمان با گرامیداشت ویژه برنامه‌های تأسیس شهر «سنندج»، هیأت ورزش‌های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان و شهرداری سنندج طی مراسمی آئین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج را برگزار کرد.

در این مراسم که در پارک «روجیار» شهر سنندج ورزشکاران و پیشکسوتان هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان و شهر سنندج به اجرای حرکات ورزش زورخانه‌ای پرداختند.

همچنین تجلیل از پیشکسوتان و پهلوانان نامدار ورزش زورخانه‌ای استان کردستان و به ویژه شهر سنندج از جمله برنامه‌های دیگر این آئین بود.

گفتنی است؛ «فرزاد خاکی» معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان کردستان به همراه «فردین ورمقانی» سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع این اداره کل، شهردار سنندج و جمعی از کهن کسوتان و پیشکسوتان رشته زورخانه‌ای در مراسم نکوداشت هفته مرام پهلوانی حضور داشتند.

کد خبر 6089488

دیگر خبرها

  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • (ویدئو) اقامه نماز یک دانشجوی بازداشت شده با دستبند
  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • گزیده ای از خطبه های نماز جمعه شهرهای آذربایجان غربی
  • ۴۵ هزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجد الاقصی اقامه کردند
  • از هر هزار تولد، یک تا سه نوزاد با آسیب شنوایی متولد می شود/شناسایی۱۶۳ نوزاد ناشنوا در خراسان شمالی
  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد