Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی چهارشنبه بیست و یکم خرداد افزود: سال ۹۷ تعداد ۲۷ فقره قتل در استان زنجان اتفاق افتاد، سال ۹۸، ۱۴ فقره قتل در زنجان اتفاق افتاد که مرتکبان ۱۳ قتل از سوی پلیس آگاهی زنجان دستگیر شدند که این قتل‌ها در شهرستان‌های زنجان، ماهنشان، ابهر، طارم و خدابنده اتفاق افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآورشد: تمام قاتلان به غیر از آخرین قتل اتفاق افتاده در شهرستان طارم از سوی پلیس آگاهی زنجان دستگیر و پس از اعتراف به جنایت، تحویل مراجع قضایی استان شدند.

رحمتی اظهار کرد: آخرین قتل ۲۰ اسفند ماه سال ۹۸ در اطراف روستای جزلان‌دشت شهرستان طارم اتفاق افتاد و مردی ۴۰ ساله، متاهل با ۲ فرزند بر اثر اصابت فشنگ ساچمه‌ای سلاح شکاری به ناحیه ران به شدت مصدوم شد و پس از انتقال به بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان، جان باخت.

وی تصریح کرد: قاتل که مردی ۵۲ ساله است هنوز متواری است و عوامل پلیس آگاهی این استان در پی دستگیری متهم که مورد شناسایی نیز قرارگرفته است، هستند که به حتم در دام قانون گرفتار خواهد شد.

 رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان افزود: از ابتدای امسال (۹۹) تاکنون نیز ۲ فقره قتل در زنجان اتفاق افتاده است، یکی از قتل‌ها در چهارم خردادماه (قتل مادر به دست پسر) در شهر زنجان و قتل دوم نیز پنجم خردادماه در شهرستان طارم (پسر به دست پدر) رخ داد که عاملان هر ۲ قتل از سوی پلیس آگاهی استان زنجان شناسایی و دستگیر شدند.    

رحمتی تصریح کرد: افراد اگر خشم و عصبانیت خود را کنترل کرده و برای رسیدن به حقوق حقه خود، متوسل به قانون،  بزرگ‌ترهای خانواده و ریش‌سفیدان مراجعه کنند در این صورت متضرر نشده و آسیب نخواهند دید.

وی، خویشتن‌داری و صبوری در برابر مشکلات و ناملایمات ایجادشده را امری لازم و ضروری دانست و اظهار کرد: برای دور ماندن از نزاع و قتل، باید از اقدام خودسرانه خودداری کرد که در غیر این صورت ندامت و پشیمانی به بار خواهد آمد و نتیجه‌ای جز زندان یا قصاص نخواهد داشت.

رحمتی از والدین خواست فرزندان خود را تحت مراقبت و کنترل بهتر و بیشتری قرار داده و آنان را رها نکنند و افراد نیز در صورت بروز مشکلات، اختلافات و ناهنجاری‌ها با مراجع و افراد ذیصلاح مشورت کنند تا منجر به حوادث تلخ و ناخوشایند نشود.

کد خبر 520311 برچسب‌ها استان زنجان پلیس - آگاهی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان زنجان پلیس آگاهی استان زنجان پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۵۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان

رئیس پلیس آگاهی گیلان از شناسایی و دستگیری ۲۲ سارق و هفت مالخر در طرح سه روزه عملیاتی مبارزه با سرقت مغازه در استان خبر داد و گفت: این افراد به ۲۲ فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، علیرضا حدادی با بیان اینکه طرح عملیاتی مبارزه با سرقت مغازه به مدت سه روز در استان گیلان اجرا شد، اظهار کرد: در این طرح با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات‌های جداگانه، ۲۲ سارق و هفت مالخر در سطح استان شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: بر اساس تحقیقات انجام شده سارقان به ۲۲ فقره سرقت مغازه اعتراف کردند و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان تاکید بر رعایت اصول و نکات پیشگیری از سرقت توسط مردم، خاطرنشان کرد: ارتقای نظم و امنیت همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

کد خبر 748925

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • قاتل فراری در دام پلیس آگاهی گیلانغرب
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • کاهش سرانه تخت بیمارستانی خراسان شمالی نسبت به میانگین کشوری
  • کسب رتبه برتر کیفیت نان‌های تولیدی استان در اسفند ۱۴۰۲
  • کاهش ۶.۱ درصدی پرونده‌های مستوجب تعزیر در تهران
  • طارم، نگین سبز زنجان
  • کاهش ۶.۱ درصدی ورودی پرونده‌های سرقت مستوجب تعزیر به دادگستری
  • دستگیری دو متهم به قتل در آمل
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان