Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: شکل گیری بسیج همگانی در راستای خرید تلفن هوشمند همراه در استان ضروری است تا در شرایط تعطیلی مدارس به علت شیوع ویروس کرونا دانش آموزان نیازمند از آموزش مجازی برخوردار شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ احمد اسکندری نسب درمراسم نمادین توزیع کمک های مومنانه فرهنگیان و دانش آموزان استان به دانش آموزان بی بضاعت خاطر نشان کرد: این روزها کشور در همه حوزه ها نیازمند کمک های مومنانه است از جمله مدرسه سازی، مدرسه یاری همچنین در حوزه آموزش نیز نیازمند کمک های خیران برای خرید تبلت و گوشی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  با بیان این که امروزه هر دانشجو یک گوشی دارد اما هر دانش آموز گوشی ندارد، توضیح داد: باید تلاش کرد تا یک بسیج همگانی در استان شکل گیرد و با خرید گوشی تلفن همراه برای دانش آموزان نیازمند آنها را نیز از نعمت تحصیل در شرایط کرونا بهره مند کنیم تا در مهرماه امسال دانش آموزی نباشد که از امکانات آموزش بی بهره باشد.

اسکندری نسب طرح« آجر به آجر» را یک سیاست اثر بخش در راستای مدرسه سازی در کشور دانست و بیان کرد: در این طرح تلاش شده که هر کس حتی به اندازه یک آجر هم شده در ساخت مدرسه کمک کنند برای مثال در منطقه نوق ۹۵ نفر یک مدرسه ساخته اند از این رو این طرح می تواند در ساخت مدرسه مفید واقع شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان عنوان کرد: خیران مدرسه ساز در سال ۹۸-۹۷ بالغ بر ۳۲ میلیارد در ساخت مدرسه کمک کردند و در سال۹۹-۹۸ حدود ۱۲۰ میلیارد تومان تا این لحظه کمک کرده اند و برآورد کرده ایم که تا پایان امسال حدودا ۲۰۰ میلیارد تومان توسط خیران مدرسه ساز به آموزش و پرورش کمک شود.

شایان ذکر است: در این مراسم یک دستگاه تبلت هوشمند خریداری شده توسط موسسان مدارس غیردولتی آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان به مدیر مدرسه یکی از دانش آموزان بی بضاعت جهت تحویل به صورت نمادین اهدا شد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۶۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار مشاور در آموزش و پرورش جذب می شوند

به گزارش تابناک، علی فرهادی، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو _ فاطمه قدیری پیرامون سلامت روان معلمان اظهار داشت: در حال حاضر تنبیه بدنی دانش آموزان بسیار اندک است. در پذیرش معلمان جدید به صورت کانون‌های ارزیابی، معلمان را بررسی کردیم و مهارت گفتاری، رفتاری، روحیات مورد نیازبرای معلمان و شخصیت و... بررسی می‌شود.

وی افزود: ۶۰ درصد نمره آزمون استخدامی به مبحث سلامت روان تعلق گرفته است تا با ضریب دادن به آن معلم با شخصیتی وارسته، آرام و صبور وارد آموزش و پرورش شود.

وی بیان داشت: معلمان شاغل در نظام تعلیم تربیت شور ما، به حق جزو بهترین‌ها هستند و ما کمترین مسائل نامطلوب را داریم.

فرهادی تصریح کرد: در گروه کیفیت بخشی، ۱۹ هزار نفر جذب خواهد شد که بیش از ۲ هزار نفر آن‌ها مشاور مراکز مشاوره هستند.

گفتنی است هنوز ما در کلاس‌های درس شاهد رفتار خشن و بعضا کتک زدن دانش آموزان توسط معلمان و آموزگاران هستیم. همچنین قرار است در قانون استخدامی آموزش و پرورش سلامت روان معلمان را لحاظ کند.

دیگر خبرها

  • ۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • ۲ هزار مشاور در آموزش و پرورش جذب می شوند
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • کشف محموله گوشی تلفن همراه سرقتی در گرمسار
  • اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • آموزش: ۸ ترفند ساده برای شارژ سریع‌تر گوشی
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است
  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم