Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری گلستان درباره برگزاری تورهای گردشگری که فرهنگ بومی منطقه را تهدید می کند هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان: هادی هاشمیان اظهار کرد: گلستان یکی از استان های غنی کشور در زمینه طبیعت گردی و فرهنگ بومی است اما اخیرا گزارش  شده است عده ای در قالب تورهای گردشگری و بومگردی اقداماتی انجام می دهند که عملا سبب تصعیف و مخدوش شدن فرهنگ ایرانی و اسلامی زیست بوم گلستان می شوند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از دادستان های کلاله، مینودشت و گالیکش خواست: با کسانی که به بهانه گردشگری، اصالت های فرهنگی بومی منطقه را تهدید می کنند، برخورد کنند .

هاشمیان افزود: این  موضوع علاوه بر نگرانی مجموعه فرهنگی استان، موجب نگرانی و واکنش مردم منطقه شده است.

این مقام ارشد قضایی استان گفت: دادستان های کلاله ، مینودشت و گالیکش را مکلف کردیم این موضوع را بررسی و  با عوامل و مسئولانی که قصور کرده اند برخورد کنند .

هادی هاشمیان افزود: آداب  ، رسوم و آیین بومی مردم استان زمینه جذب گردشگر است و ما وظیفه داریم از این فرهنگ غنی ایرانی اسلامی در برابر کسانی که آتش به میراث معنوی گلستان می زنند ، محافظت کنیم .

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۷۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در «کوچه سلامت پلاک۱۰۲»

به گزارش خبرگزاری صدا و سيما ، کوچه سلامت پلاک ۱۰۲، تنها برنامه رادیو سلامت است که موسیقی متناسب با بخش‌های مختلف و متنوع برنامه به صورت زنده اجرا می‌کند، و با رویکرد اجتماعی به موضوعات با نگاهی طنز و سرگرمی می‌پردازد.
در این برنامه رادیویی، هر هفته با بخش «بزن بریم» به نقاط گردشگری کشور عزیزمان سفر می‌کنیم و در مورد بخش‌های گردشگری معرفی شده صحبت می‌کنیم.

بخش‌های نمایشی و طنز در مورد مشکلات زندگی و برخورد با مشکلات در روند برنامه به صورت نمایش‌های کوتاه پخش می‌شود، در بخش «تیک تاک» نیز شنوندگان در مسابقه زنده تلفنی برنامه شرکت می‌کنند.
برنامه «کوچه سلامت پلاک۱۰۲» به تهیه کنندگی «محسن کریمی» امروز جمعه ساعت ۹ صبح به مدت ۱۲۰ دقیقه از رادیو سلامت پخش می‌شود.


دیگر خبرها

  • زیرساخت‌های گردشگری شهر دژکرد اقلید تقویت و توسعه می‌یابد
  • فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در «کوچه سلامت پلاک۱۰۲»
  • گردشگری، مردمی‌ترین سهم ما در اقتصاد است
  • گردشگری و صنایع دستی،‌ مردمی‌ترین نوع اقتصاد است
  • خاطره منشوری فریدون زندی از وحید هاشمیان!
  • رئیس دادگستری مازندران به متعرضین منابع طبیعی هشدار داد
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه‌ای واحد در دادسرا‌های گلستان 
  • دستورکار قرار گرفتن برگزاری پنج برنامه در حوزه گردشگری خوراک
  • اجرای طرح توجیهی مسیر گردشگری فرهنگ و هنر
  • جومونگ در جزیره، آشوراده چوسان شد/ دستور رییس‌جمهور وتو می‌شود؟