Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد-مدیرعامل ایرانسل در بازدید از شرکت صنایع مخابرات صاایران (صما)، بر حمایت از تولید گوشی همراه ایرانی تأکید کرد. به گزارش امتداد به نقل از روابط‌عمومی ایرانسل، در این بازدید که روز سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۹۹، با حضور دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل، دکتر حسن بولوردی معاون فنی و مهندسی و مهندس علیرضا مهری معاون […]

امتداد-مدیرعامل ایرانسل در بازدید از شرکت صنایع مخابرات صاایران (صما)، بر حمایت از تولید گوشی همراه ایرانی تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش امتداد به نقل از روابط‌عمومی ایرانسل، در این بازدید که روز سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۹۹، با حضور دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل، دکتر حسن بولوردی معاون فنی و مهندسی و مهندس علیرضا مهری معاون فروش و توزیع ایرانسل و نیز دکتر ستار هاشمی معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات، مدیران این معاونت و آقای مهندس رفیعی مدیرعامل شرکت صنایع مخابرات صاایران (صما) برگزار شد، گزارشی از توانمندی‌های خط تولید و مونتاژ شرکت؛ شامل سالن‌های SMD، سالن‌های تست و آزمایشگاه‌های محیطی و… شامل تجهیزات با قابلیت تولید و مونتاژ انواع بُردهای الکترونیکی چندلایه، توسط مدیرعامل صما ارائه شد.

در این بازدید، دکتر بیژن عباسی آرند ضمن تأکید بر حمایت ایرانسل برای استفاده از ظرفیت‌های بومی کشور، گفت: بومی‌سازی و استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های داخلی از اولویت‌های ایرانسل است.

وی با اشاره به سابقه شرکت صنایع مخابرات ایران ادامه داد: صما از شرکت‌های با سابقه و توانمندی است که پیشینه و ظرفیت‌های قابل توجهی برای پیشبرد پروژه‌های حوزه ICT دارد.

وی افزود: پیرو همکاری‌های قبلی ایرانسل با شرکت صما، پس از این نیز حمایت‌های لازم برای راه‌اندازی خط تولید گوشی‌های تلفن همراه بومی انجام می‌شود.

مدیرعامل ایرانسل همچنین درباره حمایت از تولید گوشی‌ تلفن همراه در داخل ایران گفت: کیفیت و قیمت تمام شده این گوشی‌ها از فاکتورهای مهمی است که تولید کننده داخلی باید به آن توجه کند و در اولویت قرار دهد، به نحوی که گوشی تلفن همراه تولید شده در داخل، توانایی رقابت با نمونه‌های خارجی را داشته باشد.

در جریان این بازدید، معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات، ضمن تقدیر از زحمات تلاشگران شرکت صنایع مخابرات ایران، به زمینه‌های همکاری طرفین درخصوص تولید گوشی همراه هوشمند ایرانی اشاره و ابراز امیدواری کرد که پتانسیل موجود صما بتواند وزارت ارتباطات را در دستیابی به هدف در نظر گرفته شده برای تولید و ارائه گوشی هوشمند تولید داخل یاری کند.

هاشمی همچنین از آمادگی وزارت ارتباطات برای ایجاد پلتفرم فروش اقساطی، پرداخت تسهیلات حمایتی ارزان‌قیمت و تکمیل طرح رجیستری با بهره‌گیری از باندلینگ با کمک اپراتورهای مخابراتی، برای ایجاد ‌زمینۀ نفوذ مطلوب گوشی تلفن همراه هوشمند تولید داخل در بازار کشور خبر داد.

ایرانسل همچنین پیش از این، در دی ماه ۱۳۹۸ تفاهم‌نامه‌ای را در حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات، در راستای «حمایت از تولید و توسعه زیست‌بوم تلفن همراه هوشمند تولید داخل» با پست بانک امضا کرده بود.

بر اساس این تفاهم‌نامه که معاونت فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات، مدیریت و نظارت اجرای آن را بر عهده دارد، با تشکیل یک صندوق ۲۰۰ میلیارد تومانی توسط پست بانک و بانک مرکزی، اعتبار لازم برای خرید قسطی گوشی تلفن همراه ایرانی از طریق اپراتورها، برای حمایت از تولید و عرضه گوشی تلفن همراه توسط تولیدکنندگان ایرانی فراهم شده است.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات شرکت صنایع مخابرات گوشی تلفن همراه حمایت از تولید تولید گوشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۹۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی فیبر نوری در ۳۴ روستای رشت

به گزارش خبرنگار مهر، کیا عاشوری ظهر یکشنبه در نشست شناسایی و رفع مشکلات بستر اینترنت تلفن همراه در سطح شهرستان رشت با گرامیداشت روز شوراها اظهار کرد: شوراهای اسلامی پل ارتباطی بین نظام، دولت و حاکمیت با مردم هستند و نقش بسزایی در توسعه و پیشرفت ایفا می‌کنند.

فرماندار رشت با اشاره به چالش‌های ارتباطی در این شهرستان بیان کرد: قطعی‌های مکرر تلفن و اینترنت به دلیل سرقت‌های گاه بی گاه اتفاق می‌افتد.

عاشوری با اشاره به دست درازی سارقان به زیرساخت‌های ارتباطی گیلان و رشت اضافه کرد: با توجه به ارزشمند بودن سیم‌های مسی در شبکه ارتباطی مورد توجه سارقان قرار می‌گیرد.

وی، برخورداری از تلفن ثابت را جزو ملزومات خانوارها برشمرد و افزود: اگرچه ورود تلفن همراه در عرصه ارتباط طیف گسترده‌ای از نیازها را پاسخ داده است اما بهره مندی از تلفن ثابت از ضروریات خانوارها به شمار می‌رود.

فرماندار رشت با تاکید بر لزوم تقویت زیرساخت‌های ارتباطی در این شهرستان بیان کرد: تمام نقاط رشت دارای دسترسی‌های مکالمه‌ای است که این مهم باید تقویت شود.

عاشوری با اشاره به خسارت‌های جبران ناپذیر سرقت به شبکه ارتباطی اضافه کرد: تلفن ثابت برخی روستاهای رشت به دلیل سرقت‌های مکرر قطع است.

وی با تاکید بر لزوم گسترش فیبر نوری در رشت افزود: برای جلوگیری از دست درازی سارقان نیاز است که فیبر نوری جایگزین کابل‌های مسی شود.

فرماندار رشت از راه اندازی فیبر نوری در ۳۴ روستای این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: این روستاها دارای بالای ۱۰۰ خانوار جمعیت هستند و با نصب فیبر نوری نیازهای های ارتباطی شأن برطرف می‌شود.

عاشوری با اشاره به تقویت تجارت الکترونیک در رشت بیان کرد: تقویت زیرساخت‌های ارتباطی تجارت الکترونیکی در روستاها را به همراه دارد.

کد خبر 6091035

دیگر خبرها

  • تولید نوکیای تقلبی متوقف می‌شود+ فیلم
  • راه اندازی فیبر نوری در ۳۴ روستای رشت
  • کشف محموله گوشی تلفن همراه سرقتی در گرمسار
  • کدام مونتاژ گوشی‌های سامسونگ بهتر است؟ (چین، ویتنام یا هند)
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • آموزش: ۸ ترفند ساده برای شارژ سریع‌تر گوشی
  • ببینید | تصاویری از دزدی تلفن همراه در پشت چراغ قرمز در کمتر از 30 ثانیه!
  • آیا رویه واردات در مقابل صادرات خود اصلاح می‌شود؟
  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا
  • آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی