Web Analytics Made Easy - Statcounter

«علی‌اصغر رواسی» که چند روز پیش به عنوان سرمربی تیم ملی پاراوزنه‌برداری مردان انتخاب شد، روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا گفت: از خانواده پاراوزنه‌برداری هستم و از سال ۱۳۷۳ در این رشته فعالیت دارم. نخستین سنگ بنای تیم توسط من نهاده شد و تاکنون با زحمت مربیان و کارشناسان مختلف این رشته افتخارات زیادی در پارالمپیک و رقابت‌های جهانی کسب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بزرگانی از پاراوزنه‌برداری ایران به جهان معرفی شدند که نابغه بودند. البته در پاره‌ای از مواقع این تیم رها شد و افت‌هایی نیز در بین ورزشکاران دیده می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین کاستی‌های این رشته پشتوانه‌سازی است، ادامه داد: در دوره‌ای تیم جوانان تشکیل شد و به عنوان قهرمانی رسید اما کسی از آن تیم و نفراتش خبری ندارد اگر امروز بخواهیم پشتوانه‌سازی را برای تیم کنونی انجام دهیم بدون شک نیاز به جوانان ورزشکار این رشته داریم. باید برنامه استعدادیابی و جانشین پروری برای ستارگان کنونی در دستور کار قرار گیرد اگر این مهم به فراموشی سپرده شود تیم در چند سال آینده خالی از ورزشکار مدال‌آور خواهد شد.

سرمربی پاراوزنه‌برداری ایران افزود: در کنار تلاش برای موفقیت تیم در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۱ توکیو یکی از مهم‌ترین برنامه‌های من پشتوانه‌سازی برای تیم است؛ پشتوانه‌سازی که بتواند نفراتی مانند سیامند رحمان و روح الله رستمی را به ورزش جهان معرفی کند. البته در این تیم ستارگان بزرگی مانند حامد صلحی‌پور و منصور پورمیرزایی هستند که امید مدال ایران در توکیو به شمار می‌روند.

رواسی در توضیح جانشین رحمان برای اعزام به توکیو گفت: خوشبختانه پورمیرزایی سهمیه را کسب کرده است و باید یک گزینشی دیگر شرکت کند او هم وزنه‌بردار توانمندی به شمار می‌رود که ظرفیت مدال‌آوری دارد و من نیز از او انتظار مدال را دارم. البته پر کردن جای سیامند خیلی سخت است چون او یک نابغه بود که چند دهه یکبار شاهد ظهورش در ورزش هستیم. بدون شک توانمندی رحمان بیش از ۳۰۵ کیلوگرم بود و حتی می‌توانست ۳۵۰ کیلوگرم را نیز مهار کند.

برچسب‌ها توکیو سیامند رحمان کمیته ملی پارالمپیک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توکیو سیامند رحمان کمیته ملی پارالمپیک توکیو سیامند رحمان کمیته ملی پارالمپیک پاراوزنه برداری پشتوانه سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۰۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام اولین ترکیب تراکتور با مطهری

به گزارش “ورزش سه”،  تیم تراکتور در حالی به مصاف حریف جام حذفی خود می‌رود که در این بازی ترکیب قابل حدس برای تیم تراکتور به میدان خواهد رفت.

حسین پورحمیدی همچنان جایگاه خود در قفس توری را حفظ کرده و در مقابل او مهدی شیری، محمد نادری، شجاع خلیل زاده و عارف آقاسی بازی خواهند کرد.

در خط هافبک صفا هادی، مهدی حسینی، ریکاردو الوز و گوستاوو واگنین حضور دارند و مهدی هاشم نژاد و رحمان جعفری هم دو حمله ور خواهند بود.

ترکیب تراکتور به این شرح است:

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، صفا هادی، سید مهدی حسینی، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد و رحمان جعفری

دیگر خبرها

  • نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!
  • برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی دوومیدانی‌کار ایران
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی ملی‌پوش تیم دوومیدانی ایران
  • پشتوانه‌سازی و قهرمان‌پروری از مهمترین برنامه‌های هیات اتومبیلرانی خوزستان
  • رشد کمتر از انتظار اقتصاد ژاپن
  • انتقام تراکتور از سبز پوشان اصفهان
  • تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا
  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس
  • اعلام اولین ترکیب تراکتور با مطهری