Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تارنمای هیل، نظرسنجی مرکز گالوپ نشان می‌دهد در اوضاع اعتراض‌های گسترده به قتل جورج فلوید سیاهپوست آمریکایی توسط پلیس سفیدپوست این کشور و همچنین شک و تردیدها در ایالات متحده نسبت به وضعیت شیوع کرونا، در یک ماه میزان تائید عملکرد دونالد ترامپ در میان مردم کاهش یافته است.

براساس این نظرسنجی در این دوره زمانی، فقط ۳۹ درصد از آمریکایی‌ها عملکرد ترامپ را تائید می‌کنند آن هم در حالی که این آمار در ماه گذشته میلادی( مه- اردیبهشت) ۴۹ درصد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاهش میزان تائید عملکرد ترامپ به دنبال نارضایتی‌ها از موضع‌گیری‌هایش درباره قتل جورج فلوید و همچنین سوءمدریت‌ها در دوران کرونا در آمریکا ثبت شده است.

کاهش 7 درصدی حامیان جمهوریخواه از عملکرد ترامپ
براساس نظرسنجی گالوپ، میزان تائید عملکرد ترامپ در میان حامیان حزب جمهوری‌خواه نیز حدود هفت درصد کاش یافته که بالاترین میزان کاهش در حدود دو سال اخیر است.
همچنین فقط پنج درصد از حامیان دموکرات‌ها عملکرد رئیس‌جمهوری آمریکا را تائید می‌کنند.

قتل جورج فلوید موجی از اعتراض‌های گسترده خیابانی را در سراسر آمریکا به دنبال داشته است.
در حالی که بیش از دو هفته از قتل این شهروند سیاهپوست به دست پلیس سفیدپوست شهر مینیاپولیس ایالت مینه‌سوتا می‌گذرد، اعتراض‌های سراسری در آمریکا و دیگر کشورها و محکومیت‌های جهانی همچنان ادامه دارد.

به گزارش رسانه‌ها، اعتراض‌های آمریکا و اقدامات سرکوبگرانه پلیس در مقابل معترضان، تعدادی کشته و زخمی برجا گذاشته اما هنوز آماری رسمی دراین باره منتشر نشده است.
ترامپ در واکنش به اعتراض‌ها به کشته شدن جورج فلوید، از فرمانداران خواسته است کنترل خیابان‌ها را در اختیار بگیرند. او مدعی شده است  افراطی‌ها مسئول بروز خشونت هستند.
2023

برچسب‌ها دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا نژادپرستی پروندهٔ خبری خشم مردم آمریکا و تهدیدات ترامپ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا نژادپرستی دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا نژادپرستی عملکرد ترامپ جورج فلوید اعتراض ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۱۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات حامیان فلسطین مقابل محل ضیافت شام بایدن

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به گزارش بخش تصویری خبرگزاری «رویترز» صدها نفر از حامیان فلسطین در برابر محل برگزاری مراسم سالانه ضیافت شام «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا، با خبرنگاران تظاهرات برپا کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

حاضران در این تجمع، با سر دادن شعار و در دست داشتن پارچه نوشته اعتراض خود را به حمایت آمریکا از اسرائیل اعلام کردند.

 

جلیقه خبرنگاران شهید در غزه مقابل محل برگزاری ضیافت بایدن با خبرنگاران کاخ سفید
کانال تلگرام شبکه «قدس» با انتشار تصویری نوشت: تظاهرات کنندگان در حمایت از فلسطین جلیقه‌هایی را که روی آنها، نام‌های خبرنگاران شهید در جنگ غزه نوشته شده است، مقابل محل برگزاری ضیافت شام سالانه خبرنگاران کاخ سفید در واشینگتن قرار دادند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

برافراشتن پرچم فلسطین مقابل محل ضیافت خبرنگاران کاخ سفید
کانال تلگرام شبکه خبری «قدس» نوشت: شماری از فعالان، پرچم فلسطین را مقابل محل برگزاری سالانه ضیافت شام جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، با خبرنگاران کاخ سفید که حامی رژیم اشغالگرند، آویختند.

 

دیگر خبرها

  • وزیر صمت مطرح کرد: واردات خودروهای کارکرده منتظر مصوبه دولت
  • ادعاهای تازه دونالد ترامپ درباره ایران و احتمال جنگ با اسرائیل
  • تحریم سپاه توسط غربیان گویای سلامت کار پاسداران است
  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • چادر زدن حامیان فلسطین در آمریکا + فیلم
  • حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر
  • اعتراض علیه سیاست‌های ضد اسلامی دولت آلمان در هامبورگ
  • تظاهرات حامیان فلسطین مقابل محل ضیافت شام بایدن