Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@00:04:36 GMT

۵ قلیان سرا در بوکان پلمب شد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۵۲۱۸۷

۵ قلیان سرا در بوکان پلمب شد

سعدون احمدپوری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای فعالیتهای این ستاد در شهرستان، گشت تلفیقی متشکل از ادارات مرکز بهداشت، اتاق اصناف و نیروی انتظامی تشکیل شده است که از فعالیت قلیان‌سراها و دیگر اماکن خطرناک در انتشار ویروس کرونا جلوگیری به‌عمل خواهد آمد.

وی اضافه کرد: این تعداد واحد قلیان‌سرا که به صورت غیرقانونی فعالیت خود را آغاز کرده بودند با تلاش اعضای این گشت‌ها شناسایی و پس از پلمب، پرونده آنها برای برخورد قانونی به مقامات ذیربط ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس اتاق اصناف بوکان با بیان اینکه در سالجاری بیش از  ۱۲۷ قلیان سرا در این شهرستان شناسایی شده که از این تعداد در ایام شیوع ویروس کرونا تاکنون ۳۰ واحد به صورت غیر قانونی اقدام به بازگشایی واحد صنفی خود کرده بودند تاکنون پلمب و از فعالیت آن جلوگیری به عمل آمده است.

احمدپوری بیان کرد: قلیان‌سراهایی که در سطح شهر به اخطارهای بهداشتی توجه نمی‌کنند و همچنان به باز بودن واحدهای صنفی خود اصرار داشته باشند با همکاری شبکه بهداشت و درمان، اماکن عمومی و اتاق اصناف پلمب خواهند شد تا از گرفتار شدن شهروندان به بیماری کرونا جلوگیری شود. 

وی با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی یک اکیپ سه نفره در سطح این شهر اضافه کرد: پس از انتشار این بیماری در کشور، شورای سلامت شهرستان اقدامات پیشگیرانه مختلفی را با همکاری سایر دستگاه‌ها برای مقابله و پیشگیری اجرا کرده است.

وی بر همکاری بیش از پیش مردم بر رعایت نکات بهداشتی برای مقابله با بیماری کرونا تاکید کرد و گفت: بازرسان شبکه بهداشت و درمان، اتاق اصناف و پلیس اماکن عمومی به‌صورت مداوم برای کاهش آسیب‌های این ویروس اقدامات پیشگیرانه را انجام می‌دهند. 

کرونا قابل پیشگیری است و به‌ راحتی و با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به آن جلوگیری کرد؛ ویروس کرونا دوره نهفته به نسبت طولانی از چند روز تا 2 هفته دارد و همین امر موجب شده‌ تا زمانی که علایمی‌ چون تب و تنگی نفس در مبتلایان بروز نکند، از آن آگاهی پیدا نکرده و ضرورتی برای رفتن به بیمارستان احساس نکنند. 

برچسب‌ها ویروس کرونا اصناف بوکان بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اصناف بوکان بهداشت و سلامت ویروس کرونا اصناف بوکان بهداشت و سلامت ویروس کرونا اتاق اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۲۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمپ ۴ واحدقهوه خانه و قلیانسرا در دشت آزادگان

سرهنگ جواد مراونه گفت: اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت جمع آوری قلیان و برخورد با صنوف متخلف در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او می‌گوید: ماموران کلانتری ۱۴ کوت درراستای اجرای این طرح پس ازهماهنگی بامرجع قضائی ۴ واحدقهوه خانه متخلف را پلمپ و تعداد ۸۷ جام قلیان جمع‌آوری کردند.

سرهنگ مراونه ادامه داد: متصدیان این واحد‌های صنفی متخلف پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشت آزادگان در پایان با تأکید بر استمرار اینگونه طرح‌ها در شهرستان به خانواده‌ها توصیه می‌کند: بیشتر از همیشه مراقب فرزندانشان باشند تا در این روزه‌ها که مدارس و مراکز آموزشی تعطیل هستند قهوه خانه‌ها و قلیان سرا‌ها به پاتوق آنها تبدیل نشود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • برگزاری همایش کنشگران مقابله با سقط عمد جنین در مشهد
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • پلمپ ۴ واحدقهوه خانه و قلیانسرا در دشت آزادگان
  • «قلیان اکسیژن» در مرحله آزمایش است/ برای نتیجه‌گیری زود است
  • جلوگیری از فعالیت یک اتاق غیر مجاز کشتار دام در تیران و کرون
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • نگران مصرف قلیان هستیم/ دکه‌های مطبوعاتی مجوز عرضه دخانیات ندارند
  • قلیان اکسیژن چیست و چه خطراتی می‌تواند داشته باشد؟