Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@03:58:57 GMT

بازگشت واحد تملک شده به تولید در دامغان

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۵۴۲۴۸

بازگشت واحد تملک شده به تولید در دامغان

علی تشنه‌دل سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، در حاشیه جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید گفت: در این جلسه شرایط دو واحد صنعتی این استان که به دلیل عدم پرداخت به موقع تسهیلات، به تملک بانک درآمده است با حضور صاحب واحد تولیدی و نماینده بانک بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: یکی از این واحدها، تولید سفال در دامغان و واحد دیگر، تولید مواد اولیه دارو در شاهرود بود.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: در خصوص واحد تولید سفال در دامغان مصوب شد که اقاله شود و به بهره‌برداری بازگردد و بدهی به صورت اقساط تا یک سال آینده پرداخت شود.

تشنه دل تصریح کرد: در خصوص واحد تولید مواد اولیه دارو در شاهرود هم امید است که به بهره‌برداری بازگردد.

گفتنی است، واحد‌های تملک شده جزو اموال بانک محسوب می‌شوند و درمورد بازگرداندن این واحد‌ها به تولید تنها دو راه اقاله و یا اجاره به شرط تملیک وجود دارد.

انتهای پیام / ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت و معدن اشتغال پایدار تسهیلات بانکی رفع موانع تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۴۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژابی آلونسو: تشنه قهرمانی در اروپاییم!

به گزارش "ورزش سه"، ژابی آلونسو، سرمربی بایرلورکوزن، در آستانه بازی رفت با رم در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا به سوالات خبرنگاران در نشست خبری پاسخ داد. این مربی اسپانیایی کمی پس از فرود هواپیمای تیمش در رم به سالن کنفرانس خبری رفت تا در مورد بازی حساس فردا صحبت کند.

ژابی آلونسو گفت:"ما می‌دانیم با چه تیمی بازی می‌کنیم. رم با یک مربی جدید کیفیت فوق العاده‌ای دارد، آن‌ها کمی سبک خود را تغییر داده‌اند اما ما برای یک نیمه نهایی دشوار آماده‌‌ایم. آن‌ها در دوره‌های قبل مسابقات نشان دادند که بسیار خوب هستند، سطح بالایی دارند و امسال سفری عالی در اروپا داشته‌اند."

هدف رسیدن به فینال؟

برای اینکه بتوانیم دوباره اینجا باشیم از ابتدای رقابت‌های می‌خواستیم از فصل گذشته درس بگیریم، سال گذشته نرفتن به فینال دردناک بود و این درد را تا حدی نگه داشتیم که آن را به قدرت تبدیل کنیم.

تغییرات رم؟

رم خیلی تغییر کرده، آن‌ها سبک بازی خود را تغییر داده‌اند، فردا ما واقعا انتظار یک بازی فشرده را خواهیم داشت. ما فهمیدیم که سال گذشته یک فرصت منحصر به فرد داشتیم، پیشرفت تیم عالی بود. ما آماده بودیم که رم را شکست دهیم تا به فینال برسیم. تشنه این جام هستیم، فقط می‌توانیم از سال گذشته درس بگیریم، ببینیم چطور پیش می‌رود. فردا چالش بزرگی داریم اما هیچ ربطی به سال گذشته ندارد.

دیگر خبرها

  • حمایت از تولید؛ اولویت سازمان غذا و دارو
  • وجود ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت در سمنان
  • پیگیری اعطای زمین و تسهیلات مسکن در روستاهای دامغان
  • بازگشت ۲۳۹ واحد غیرفعال کشاورزی لرستان به چرخه تولید
  • مشکل طولانی شدن ترخیص مواد اولیه دارو برطرف می‌شود
  • طی دو سال ۲۳۹ واحد غیرفعال کشاورزی به چرخه تولید بازگشت
  • ژابی آلونسو: تشنه قهرمانی در اروپاییم!
  • زنجیره تولید دارو در البرز باید توسعه یابد
  • سمنان|وقتی تحریم‌ باعث کاهش هزینه مواد اولیه یک شرکت می‌شود
  • وعده دلار ۱۰۰ هزار تومانی محقق نشد/ احتمال بازگشت نرخ ارز به پله ۵۰ هزار تومان وجود دارد