Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@14:33:44 GMT

خودکشی یک شهروند فرانسوی داخل دادگاه

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۶۵۶۶۴

به گزارش رکنا، پس از ورود فردی مسلح وارد کاخ عدالت(ساختمان دادگاه) در شهر «نیم» در جنوب فرانسه و خودکشی اش،پلیس فرانسه امروز مردم را از این ساختمان تخلیه کرد.

رسانه های فرانسوی اعلام کردند نیروهای پلیس امروز ساعت ۸و ۳۰ دقیقه صبح در پی حضور یک فرد مسلح به یک تفنگ در ساختمان دادگاه و تیراندازی داخل این ساختمان، خود را به مقر دادگاه استیناف رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«اریک موریل» دادستان کل شهر نیم به خبرنگاران گفت که این فرد داخل ساختمان دست به خودکشی زد و در این حادثه کسی آسیب ندید.

موریل افزود که پلیس هنوز هویت مقتول را مشخص نکرده است و انگیزه های وی نیز مشخص نیست.

نیروهای پلیس در پی این حادثه ساختمان دادگاه را کاملا محاصره کرده و متخصصان مواد منفجره نیز به عنوان اقدامی پیشگیرانه در محل حضور دارند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو یارانه دلار بورس کرونا کرونا در جهان رومینا اشرفی خودکشی پلیس خودکشی حادثه اخبار حوادث شهروند دادگاه فرانسوی ضرب گلوله فرد مسلح عکس فیلم قتل خودکشی دختر جوان شهید ایران کودک مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۵۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار مهمات در پایگاه نظامی کامبوج/ ۲۰ سرباز کشته شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تی‌آرتی ورلد، «هان مانِت» نخست وزیر کامبوج از وقوع انفجار در یک پایگاه نظامی در جنوب غربی این کشور و مرگ دست کم ۲۰ سرباز خبر داد.

مانت در پیامی در فضای مجازی با اعلام این خبر، نوشت که از این حادثه «عمیقا شوکه» شده؛ به گفته وی، این انفجار در پایگاهی واقع در استان «کامپونگ اسپیو» رخ داده است.

تصاویر منتشرشده از محل حادثه، خسارت شدید به چندین ساختمان را نشان می‌دهد که همچنان در آتش می‌سوزند و پزشکان در یک بیمارستان نیز مشغول مداوای سربازان هستند.

یونگ سوخون، یکی از افسران ارتش گفته است که چهار ساختمان، شامل سه انبار و یک مجتمع کاری، تخریب شده و چندین خودروی نظامی خسارت دیده‌اند.

هرچند دلیل این انفجار هنوز مشخص نشده اما کامبوج نیز مانند بسیاری از کشورهای جنوب شرق آسیا، با موج گرمای بی‌سابقه مواجه شده و دمای استانی که انفجار در آن رخ داده است، دیروز ۴۰ درجه بود.

کد خبر 6090911

دیگر خبرها

  • انفجار مهمات در پایگاه نظامی کامبوج/ ۲۰ سرباز کشته شدند
  • ۱۱ کشته و ۷۵ مجروح در سقوط باورنکردنی آسانسور
  • ورود پلیس ضدشورش برای متفرق کردن دانشجویان در پاریس | فیلم
  • ادعای دختر پوراحمد درباره مرگ پدرش: نرفته بود که خودکشی کند | می‌دانست چه بلایی می‌خواهد سرش بیاید
  • دختر کیومرث پوراحمد: پدرم نرفته بود شمال که خودکشی کند/او برای برگشت از سفر، چندین قرار کاری گذاشته بود و قول داده بود برای دیدن خواهرش به زاهدان برود
  • ادعای دختر کیومرث پوراحمد: پدرم نرفته بود شمال که خودکشی کند
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • ‌بازار دائمی صادرات ۱۵ میلیون قطعه‌ای مرغ
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • فیلمی از اتفاق جالب حمله گاو به داخل مراسم هزار دف در روستای پالنگان