Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از اویل پرایس، کاهش قیمت نفت و سختتر شدن تحریم های آمریکا علیه ونزوئلا سقوط صنعت نفت در کشوری را تسریع کرده است که بزرگترین ذخایر نفت خام دنیا را دارد.

 اطلاعات شرکت بزرگ خدمات نفتی بیکر هیوز نشان می دهد تعداد چاههای نفت ونزوئلا در ماه مه به تنها دو چاه فعال رسیده است. تولید نفت ونزوئلا 16 درصد کاهش یافته و این کشور حالا 645700 بشکه در روز تولید دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 از دو چاه فعال نفتی در ونزوئلا در ماه گذشته، یکی در یک میدان نفتی فعال بود و دیگری برای گاز حفاری میشد. این چاههای نفتی در کمربند نفتی اورینوکو قرار دارند یعنی در جایی که شرکت نفت ونزوئلا قراردادهای مشترکی با شرکت‌های خارجی برای راه اندازی میادین نفتی دارد.

 صنعت نفت ونزوئلا حتی قبل از سقوط قیمت نفت و همه‌گیری ویروس کرونا هم به خاطر تحریم های سخت آمریکا در حال فروپاشی بود. این تحریم ها بخشی از کمپین حداکثر فشار آمریکا برای سرنگونی رژیم نیکولاس مادورو با قطع درآمد نفتی این کشور است. درآمد نفت تقریباً تنها ارزی است که مادورو می تواند بدست آورد. بنابراین آمریکا به دنبال کاهش هرچه بیشتر تجارت نفت این کشور است.

 به علاوه، شرکت نفت دولتی ونزوئلا از نظر نقدینگی تحت فشار است و سالهاست نتوانسته برای تعمیرات و نگهداری تجهیزات نفتی و پالایشگاه ها هزینه کند.

سقوط قیمت نفت و همه‌گیری ویروس کرونا بحران بخش نفت در ونزوئلا را شدید تر کرده است. شرکت نفت دولتی این کشور میادین نفتی را به خاطر کاهش تعداد مشتریان خارجی نفت ونزوئلا می بندد.

 طبق اطلاعات بیکر هیوز، ونزوئلا در ماه مارس 25 چاه فعال نفت و گاز داشت.

 اخیراً به خاطر دریافت بنزین و قطعات پالایشگاهی از طرف ایران، بخشی از مشکل کمبود سوخت در این کشور آمریکای لاتین حل شده است.

 رژیم مادورو تلاش کرد مشکل کمبود سوخت در کشورش را که بزرگترین ذخایر نفتی جهان را دارد تسکین دهد ولی حتی طرح جدید توزیع بنزین هم نتوانست به صف های طولانی در پمپ بنزین های ونزوئلا کمک کند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: نفت ونزوئلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۶۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین شبکه پشتیبانی از سیستم‌های اتوماسیون شبکه بانکی کشور در «فرادیس البرز»

امتداد - «فرادیس البرز» با بزرگترین شبکه پشتیبانی از سیستم های اتوماسیون شبکه بانکی کشور در کوتاهترین زمان در کنار مشتریان است.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ،  رضا توکلی‌راد؛ رئیس هیات مدیره شرکت داده‌ورزی فرادیس البرز در بیستمین سالگرد این شرکت با بیان اینکه در حساس‌ترین برهه از دگرگونی صنعت بانکداری زیر پرچم جمهوری اسلامی در خدمت مردم سرافراز ایران هستیم، اظهار کرد: در سال‌های آغازین پیروزی انقلاب اسلامی و ابتدای راه سازندگی پس از سربلندی در دفاع مقدس همگام با انقلاب فناوری در توسعه بانکداری در جهان، به راه افتادیم و توانستیم به پشتوانه اعتماد و همراهی مشتریان و مدیران بانک‌ها به اجرای طرح اتوماسیون سیستم بانکی در چارچوب سیاستگذاری بانک مرکزی و در قالب شرکت ملی انفورماتیک بپردازیم.

وی ادامه داد: این حرکت جمعی و کار گروهی که حاصل حمایت از نیروی علمی جوانان این مرز و بوم و شتاب‌دهی به توان و ظرفیت های داخلی در دستیابی به دانش و فناوری های نوین بانکداری است، امروز به عنوان یکی از افتخارات بزرگ ملت ایران شایسته تقدیر است.

توکلی اظهار داشت: به همین منظور در بیستمین سالگرد تاسیس شرکت داده ورزی فرادیس البرز گردهم آمدیم تا از تلاش های عزیزانی یاد کنیم که در این سال‌های تحریم اقتصادی و تنگناهای فناوری توانستند به عنوان طلایه داران رونق اقتصادی،  ما را به قله های موفقیت در این صنعت برسانند.

وی گفت: سخن از تحولات عمده در فرایندهای اقتصادی و لزوم همگامی با پیشرفت های جهانی و بهره گیری از فناوری های به روز در عرصه ارتباطات در راستای تداوم فعالیت‌های شرکت های فعال در این صنعت نیست، چرا که تمامی حاضرین در این نشست، بر ایستادگی در این مسیر واقف و آگاه بوده و خود از پیشروان این راه هستند.

 رئیس هیات مدیره شرکت داده ورزی فرادیس البرز افزود: سخن از معرفی شرکت نیست، چرا که همه به خوبی می‌دانند با همراهی شما هم اکنون بزرگترین شبکه پشتیبانی از سیستم های اتوماسیون شبکه بانکی کشور در این شرکت باعث شده در کوتاه ترین زمان و نزدیک ترین مکان در کنار مشتریان باشیم. با وجود ۱۳۰ دفتر عملیاتی در سراسر کشور ویژگی منحصربه فردی برای شرکت داده ورزی فرادیس البرز ایجاد کرده که در کنار تولید و عرضه محصولات بتواند بهترین خدمات پشتیبانی را به مشتریان ارائه کند.

 توکلی ادامه داد: اگرچه این دستاورد ویژه، عملا قدمتی بیش از ۲۰ سال دارد و آغاز این راه، همزمان با تاسیس شرکت خدمات انفورماتیک در فالبرگ نصب و نگهداری و معاونت مشتریان شکل گرفت، اما سرعت توسعه شرکت باعث شد تا این فرزند به سرعت به بالندگی رسیده و به عنوان عضوی از شرکت مادر تخصصی گرده ملی انفورماتیک در این خانواده فعال باشد.

 رئیس هیات مدیره شرکت داده ورزی فرادیس البرز افزود: امروز در آغاز دهه سوم از رشد و بالندگی، دست شما همراهان همیشگی را به گرمی می فشاریم و دعوت می کنیم تا در کنار هم به مسیر خدمت به کشور عزیزمان ادامه دهیم، چرا که این مردم شایسته بهترین خدمات هستند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • ایران به جمع ۵ کشور دارنده یک فناوری هایتک نفتی پیوست
  • بزرگترین شبکه پشتیبانی از سیستم‌های اتوماسیون شبکه بانکی کشور در «فرادیس البرز»
  • ادغام شرکت‌های کوچک نفتی و فولادی جهشی در اقتصاد کشور است
  • بیست و هشتمین نمایشگاه نفت تا دقایقی دیگر آغاز به کار میکند
  • اوضاع وخیم ذخایر آبی در ۱۱ استان کشور؛ آب پنج سد تهران کاهش ۵ درصدی دارد
  • اوضاع وخیم ذخایر آبی در ۱۱ استان کشور/ آب پنج سد تهران کاهش ۵ درصدی دارد
  • بزرگترین هنرستان جوار صنعت کشور در استان مرکزی ایجاد شده است
  • فولاد مبارکه؛ دارنده کامل‌ترین زنجیره تولید ورق‌های فولادی
  • شاهکار نوشاد با شکست چینی معروف پینگ‌پنگ دنیا
  • صادرات نفت ونزوئلا کاهش یافت