Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام راشدی نوری گفت: ورود کشتی‌های نفتکش ایرانی به ونزوئلا که در آب های سرزمینی آمریکا قرار دارد، تهدیدات نظامی آمریکا را بی اعتبار کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه سرا، حجت الاسلام «محمدمهدی راشدی نوری» ظهر امروز(جمعه، ۲۳ خرداد) در خطبه های نماز جمعه که در مصلی این شهرستان برگزار شد با اشاره به مناسبت های هفته اظهار کرد: مناسبت‌های مهمی بر ما گذشت؛ ۱۵خرداد و آغاز نهضت امام(ره) که مردم در دفاع و حمایت از رهبری نهضت و در اعتراض به دستگیری او، به میدان آمدند و طبق گفته‌ها، ۱۵ هزار نفر در شهرهای مختلف به شهادت رسیدند و امام(ره) این روز را برای همیشه عزای عمومی اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه صومعه سرا افزود: روز چهارشنبه، ۲۵ شوال شهادت امام جعفر صادق(ع) در سال ۱۴۸ هجری به دستور منصور عباسی است، فرصتی که آن حضرت برای تبیین و ترویج معارف اهل بیت(ع) پیدا کرد در طول دوران ۲۵۰ ساله حیات طیبه امامان معصوم(ع) بی سابقه بود.

 

حجت الاسلام راشدی نوری با بیان اینکه این روزها شاهد خشم و اعتراض مردم آمریکا و سایر کشورهای غربی علیه رفتار نژادپرستانه پلیس آمریکا هستیم تصریح کرد: اینکه هر روز بر تعداد معترضان افزوده می‌شود، نشانه فروپاشی ابرقدرتی امریکا و سلطه مستکبرانه امریکا بر ملتهاست.


امام جمعه صومعه سرا خاطرنشان کرد: ناکارآمدی بزرگترین قدرت جهان، چه در رابطه با ویروس کرونا و چه در آرام کردن مردم معترض، حکایت از بروز اتفاقات بزرگتری دارد و زنگ پایان عمر ابرقدرتی آمریکا را به صدا در آورد.


وی اظهار کرد: آنچه که مایه تعجب است سکوت و یا پوشش حداقلی رسانه‌های غربی از این رفتار نژادپرستانه و اعتراض خشمگینانه میلیونی مردم آمریکاست.


حجت الاسلام راشدی نوری افزود: رسانه‌هایی که از یک اعتراض محدود در ایران، کوهی درست می کنند  و فریاد حقوق بشریشان گوش ها را کر می‌کند و تمام امکانات خود را برای بحران سازی و براندازی به کار می‌گیرند و مهمتر رفتار انقلابیون پشیمان وطنی که امریکا را سمبل دموکراسی و تمدن می دانند و دل در گرو آمریکا و غرب بستند، برای این روزهای رسوایی پلیس امریکا چه توجیهی برای خود و افکار عمومی دارند؟


امام جمعه صومعه سرا گفت: ورود کشتی‌های نفتکش ایرانی به ونزوئلا که در آب های سرزمینی آمریکا قرار دارد، تهدیدات نظامی آمریکا را بی اعتبار کرده است.


وی تصریح کرد: آمریکا در یافته است که اگر بخواهد امنیت کشتی هایش در خلیج فارس حفظ شود نباید برای کشتی های ایرانی در آب های سرزمینی خودش مزاحمتی ایجاد کند.


حجت الاسلام راشدی نوری خاطرنشان کرد: آمریکا می‌داند با هرگونه مزاحمتی برای نفتکش‌های ایران پاسخ پشیمان کننده و خوارکننده دریافت خواهد کرد، اما چیزی که می‌تواند این اقتدار را تضعیف کند فشار اقتصادی بر مردم در داخل کشور است.


امام جمعه صومعه سرا با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا در کشور شاهد موج وسیع گرانی افسار گسیخته در کشور هستیم و فشار اصلی هم بر آسیب دیدگان از کروناست اظهار کرد: وقتی که نظارت بر تولید و توزیع قیمت‌ها نباشد و هرگونه نظارت بر نرخ ها رها شود، معلوم است که افراد فرصت طلب سودجویی می‌کنند.


وی با بیان اینکه متأسفانه در این سال‌های اخیر و به‌ویژه در این سال پایانی عمر دولت، نظارت، کنترل و مدیریت بر قیمت ها رها شده است افزود: اما آنچه که مایه امیدواری است تشکیل مجلس تازه نفس با شعار بهبود وضعیت معیشتی مردم است که اولویت اصلی کار خود را رفع مشکلات مردم قرار داده است.


حجت الاسلام راشدی نوری گفت: انتظار از این مجلس این است که به جای وضع قانون برای حقوق کلان و پاداش و وام های بلا عوض و پول اجاره مسکن و... راهکارهای مناسب و مؤثر پیدا کند و با اقدامات انقلابی و با کارشناسی، گره‌های زندگی مردم را باز کند و با حمایت دستگاه قضایی و پای کار آوردن دستگاه اجرایی در دفاع از حقوق مردم، اقدامات موثر و امیدوارکننده‌ای انجام دهند و امید از دست رفته مردم را برگردانند.

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: نفتکش های ایرانی نابودی آمریکا نژاد پرستی حجت الاسلام راشدی نوری امام جمعه صومعه سرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۲۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا

مراسم معارفه رایزن جدید فرهنگی ایران در ونزوئلا در سفارت ایران در کاراکاس برگزار شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، مراسم معارفه علی فرامرزی، رایزن فرهنگی جدید سفارت جمهوری اسلامی ایران در ونزوئلا  امروز شنبه با حضور حجت الله سبحانی، سفیر ایران در مقر سفارت در کاراکاس برگزار شد.

در این دیدار سلطانی از شروع به کار رایزن فرهنگی جدید ایران پس از پنج سال وقفه استقبال کرد.

در این دیدار همچنین فرامرزی به بیان برخی مطالب در حوزه‌های فرهنگی پرداخت و تاکید نمود که در دوره جدید با همکاری سفارت جمهوری اسلامی ایران در اجرای فعالیت‌های فرهنگی اهتمام جدی خواهد داشت.

چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کنندهحمله به سفارت ایران صفحه جدیدی از جنگ افروزی است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشدید دوباره حملات انصارالله یمن: پهپاد آمریکایی و نفتکش انگلیسی هدف قرار گرفتند
  • مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا
  • کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم
  • پهپاد آمریکا و نفتکش انگلیس هدف قرار گرفت
  • فرار نافرجام از زندان + فیلم
  • عمل به شعار سال و مردمی شدن اقتصاد نجات‌بخش تولید است
  • مشکلات کارگران از سر راهشان برداشته شود
  • سه تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان معدوم شد
  • مسوولان دستگاه قضا به مشکلات کارگری شهرستان البرز ورود کنند
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد