Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاد حوزه و دانشگاه در واکنشی به عوام‌فریبی‌های یک روحانی‌نما در فضای مجازی گفت چرا مناظره نمی‌آیند و بزن دررویی با احکام دینی برخورد می‌کنند.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر ناصر رفیعی استاد حوزه و دانشگاه با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرام خود در پاسخ به سوال کاربری در فضای مجازی با این موضوع که «در فضای مجازی شبهه‌افکنی زیاد شده است، گاهی هم افراد روحانی مثل حسن آقامیری شبهه می‌کنند، تکلیف چیست؟» تصریح کرد: دوران بزن دررویی گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش جهان نیوز، وی اظهار داشت: اگر امروز در جامعه ویروسی منتشر شود که جسم انسان را آسیب بزند مانند همین ویروس کرونا، چه کسی متکفل برخورد است؟ وزارت بهداشت مسئول است. مگر آن‌ها نمازجمعه و حرم‌های اهل‌بیت (ع) را تعطیل نکردند، البته قدردانی هم می‌کنیم، زیرا لازم بود. مگر سفر از استانی به استان دیگر را لغو نکردند، مگر هم‌اکنون نیز برخی اجتماعات را لغو نکرده است، کسی اعتراض کرد؟ یا در جامعه گفتند چرا وزارت بهداشت جلوی تالار عروسی و یا حرم را گرفت؟
وی ادامه داد: ویروسی در جامعه به جان جسم مردم افتاده، وزارت بهداشت متکفل است و برخورد می‌کند، سوال من این است اگر ویروسی به روح، خرد و اندیشه جامعه بیفتد چه کسی پاسخگو است؟ ما در برخی کشور‌ها مانند ترکیه سازمان دیانت داریم، اما در کشور ما ماشاءالله چندین مجموعه مانند وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات، دفتر تبلیغات، حوزه علمیه، اوقاف و ده‌ها مجموعه فرهنگی داریم که‌ای کاش یک سازمان واحد می‌شدند، اما مانند وزارت بهداشت متکفل روح و روان جامعه می‌شدند.
رفیعی تصریح کرد: چرا اجازه می‌دهید افرادی شبهه‌افکنی کنند، خاطرمان است زمانی که فردی در رادیو شبهه‌ای درباره حضرت زهرا (س) مطرح کرد، امام خمینی (ره) چه واکنشی داشتند. سوال من این است چه کسی متکفل است که اگر من درباره نماز و قرآن شبهه‌افکنی کردم و در فضای مجازی نشر دادم، گوش من را بگیرد که ویروس پخش نکن! من از مجموعه‌های فرهنگی گله دارم.
این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه دوران بزن و دررو گذشته است و نمی‌شود فردی کلیپی درست کند، قرآن، نماز، حجاب، زیارت و تلقین را زیر سوال ببرد، خود گوید و خود خندد، عجب مرد هنرمندی گفت: بسم‌الله، اگر مرد هستید به مناظره بیایید. من اعلام می‌کنم از همین آقایی که اسم بردید (حسن آقامیری) دعوت به مناظره رسمی می‌کنم. منبع: روزنامه کیهان

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شبهه افکنی حجت الاسلام رفیعی حسن آقامیری فضای مجازی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۷۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری پروژه‌های مهم اقتصاد دیجیتال در استان کرمانشاه

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در حاشیه نشست پیگیری پروژه‌های مهم اقتصاد دیجیتال در استان کرمانشاه که با حضور معاون فناوری و نوآوری و مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیرعامل هلدینگ صنایع مادیران، معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه و جمع دیگری از مدیران وزارت ارتباطات و استان برگزار شد؛ گفت : عرصه اقتصاد دیجیتال یکی از حوزه‌های بسیار خوب برای رونق اشتغال و تولید در استان کرمانشاه است.

وی گفت: خوشبختانه با رایزنی‌ها و پیگیری‌هایی که طی ماه‌های اخیر با وزیر ارتباطات و معاونانش صورت گرفته، به توافقات تحول آفرینی برای اجرای طرح‌های مختلف در این حوزه رسیده ایم که در نشست امروز چگونگی اجرای آن‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: طبق توافق صورت گرفته با وزارت ارتباطات، اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای در مجموعه پارک علم و فناوری استان بزودی شروع به فعالیت می‌کند.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: این مرکز با ۲۰ تیم فعالیت خود را برای تولید آثار آغاز می‌کند و در آینده تا ۵۰ تیم گسترش خواهد یافت.

وی ادامه داد: طرح ایجاد سرزمین اقتصاد دیجیتال یکی دیگر از طرح‌های تحول آفرینی که می‌تواند بستر بسیار خوبی برای اشتغالزایی فارغ التحصیلان حوزه‌های فناوری اطلاعات فراهم کند.

صحرایی گفت: با پیگیری‌های انجام شده و همراهی وزارت ارتباطات، امیدوارم بتوانیم در زمان کوتاهی بتوانیم این عرصه بسیار مهم را هم برای اشتغال جوانان و رونق کسب و کار استان فراهم کنیم .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ضبط مناظره دو نامزد حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات
  • آغاز ضبط مناظره ی نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • رشد ۷۰ درصدی کشور در تجارت الکترونیک طی سال گذشته
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس در مازندران
  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند
  • پیگیری پروژه‌های مهم اقتصاد دیجیتال در استان کرمانشاه
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • جمیله علم‌الهدی: از رسانه‌های غربی می‌خواهم که به ایران بیایند و وضعیت را ببینند