Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین المپیکی تاریخ کاراته ایران گفت: امیدوارم روی تاتامی المپیک بهترین عملکرد را داشته باشم و بتوانم مدال خوش رنگ ترین مدال را به دست آورم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بهمن عسگری، عضو تیم ملی کاراته ایران اظهار داشت: به واسطه شیوع ویروس کرونا، بعد از مسابقات لیگ اتریش تمام رقابت ها لغو شد. هر چند که توقف فعالیت های ورزشی برای تمام ورزشکاران ناراحت کننده بود ولی از یک نظر برای ما کاراته کاها نیز فرصت استراحت را ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طی دو سال گذشته فشار زیادی روی کاراته کاها بود. ما دو سال پر فشار را در راه کسب المپیک پشت سر گذاشتیم و رقابت های کسب سهمیه برای تمام ورزشکاران فرسایشی شده بود و فرصت استراحتی نداشتیم.

عسگری در خصوص اخرین وضعیت خود عنوان داشت: در این مدت که به واسطه کرونا تمام باشگاه های ورزشی تعطیل شده بود، کمی از کاراته فاصله گرفتم. البته در این مدت تمرینات خود را به صورت انفرادی دنبال کردم تا از فرم ایده ال خارج نشوم.

نخستین المپیکی تاریخ کاراته ایران خاطرنشان کرد: همه ما برای شروع تمرینات گروهی لحظه شماری می کنیم. امیدواریم هرچه زودتر اردوها شروع شود تا دوباره بتوانیم با تمرینات مناسب در شرایط مسابقه قرار گیریم. در حال حاضر مهمترین هدف ورزشکاران ما کسب سهمیه های بیشتر در المپیک است که امیدوارم با همت سایر کاراته کاهای این اتفاق نیز رخ دهد.

قهرمان رقابت های جهانی ۲۰۱۸ در پایان تصریح کرد: تمام تلاش من رسیدن به موفقیت روی تاتامی المپیک است. باید تمام انرژی خود را بگذارم تا خوش رنگ ترین مدال را بدست اورم. مسلما سایر کاراته کاهای ایرانی هم که بهترین های وزن خود در جهان هستند، فرصت درخشش و کسب بهترین نتایج در توکیو را دارند. امیدوارم با تلاش ورزشکاران و مربیان و همچنین حمایت مسوولان این مهم برای ورزش و کاراته ایران رخ دهد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کاراته بهمن عسگری المپیک 2021 توکیو کاراته ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۹۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی

محمد علمیردانی گفت: نتیجه اعزام تیم‌های استان قم به مسابقات قهرمانی کشور در رده‌های مختلف سنی در سال گذشته کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری بود که توسط آقایان و بانوان ورزشکار کسب شده است.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم عنوان کرد: افتخار بزرگ دیگر ورزشکاران استان قم در سال گذشته، کسب ۴۰ مدال آسیایی، جهانی و برون مرزی بوده است.

علیمردانی بیان کرد: طی سال گذشته تعداد ۴۱۰ مسابقه استانی توسط هیات‌های ورزشی استان قم برگزار شد.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم با بیان این که هیات‌های ورزشی قم در سال گذشته، ۱۳۰ میزبانی کشوری داشتندعنوان کرد: هم چنین ۴۲ تیم از استان قم در لیگ‌های باشگاه‌های کشور در دسته‌های برتر، یک، دو و سه حضور داشتند.

علیمردانی افزود: در سال گذشته، ۳۴۰ اعزام در بخش آقایان و بانوان به مسابقات کشوری توسط هیات‌های ورزشی استان قم صورت گرفت.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم عنوان کرد: از ۱۵۰ ورزشکار دعوت شده به تیم‌های ملی در رده‌های آقایان و بانوان در سال ۱۴۰۲ تعداد ۵۰ ورزشکار استان عضو تیم‌های ملی در رشته‌های ورزشی مختلف شدند.

علیمردانی هم چنین یکی از افتخارات بزرگ ورزش استان قم در سال ۱۴۰۲ را کسب هشت سهمیه ورزشکاران این استان در مسابقات آسیایی و پاراآسیایی هانگژو چین عنوان کرد.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به این که استان قم در چهارمین المپیاد استعداد‌های برتر کشور در سال ۱۴۰۲ مقام ۱۴ را با رشد سه پله‌ای کسب کرد گفت: آمار ورزشکاران سازمان یافته استان قم (بیمه شده ورزشی) در پایان سال گذشته، بیش از ۵۸ هزار نفر بود که ۳۶ هزار نفر از آقایان و ۲۲ هزار و ۶۰۰ نفر از بانوان را شامل می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • ورزشکاران معترض دوومیدانی بالغ‌ هستند/المپیک جای نخبگان است
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • این زن اصلا مدال نداشته که به علی دایی تقدیم کند!
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است