Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@01:37:12 GMT

آغاز عملیات نازک کاری و اجرای نمای ساختمان خانه شهر

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۷۳۱۴۱

آغاز عملیات نازک کاری و اجرای نمای ساختمان خانه شهر

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، از آغاز عملیات نازک کاری و اجرای نمای ساختمان خانه شهر خبر داد.

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، سید مجید غمخوار در جریان بازدید شبانه رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران از پروژه احداث ساختمان خانه شهر گفت: پیشرفت عملیات سازه ای ساختمان خانه شهر به مرز 85 درصد رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بتن ریزی سقف طبقه سوم این بنا به سرعت در حال انجام است و عملیات نازک کاری و اجرای نمای آن طی یک هفته آینده آغاز خواهد شد.

غمخوار همچنین در جریان بازدید از پروژه بهسازی پیاده رو و ایجاد مسیر دوچرخه محور کریمخان، بر لزوم تسریع و ارتقای مستمر کیفیت عملیات اجرایی در این پروژه تاکید کرد.

وی گفت: در حالی که عملیات احداث مسیر دوچرخه در ضلع جنوبی محور کریمخان به اتمام رسیده، بهسازی مسیر پیاده رو نیز در حال پیگیری است. همچنین ایجاد مسیر دوچرخه در ضلع شمالی این محور در دستور کار قرار دارد و بخشی از این مسیر از خیابان حافظ تا میدان ولیعصر (عج) ساخته شده است.

مسعود حمزه ای رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران در شبی که مسئولیت شهرداری شب پایتخت را برعهده داشت، به همراه سید مجید غمخوار مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق از پروژه های احداث ساختمان خانه شهر( بلدیه) و بهسازی پیاده رو و ایجاد مسیر دوچرخه خیابان کریمخان بازدید و پیشرفت عملیات اجرایی این پروژه ها را رضایت بخش توصیف کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس ساختمان خانه شهر مسیر دوچرخه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۳۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر

جلسه هماهنگی بیست و یکمین دوره مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر با حضور سلیلی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، دلیری معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان، اکبرزاده رئیس هیات دوچرخه سواری و دیگر عوامل اجرایی در دفتر مدیرکل امور اجتماعی استانداری برپا شد. 

بیست و یکمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری خزر با حضور ۱۲ تیم داخلی و خارجی و مسافت ۳۰۰ کیلومتر در ۳ مرحله و در مسیر شهر‌های سرخرود، فریدونکنار و نور برگزار می‌شود.
مرحله اول رقابت‌ها در مسیر سرخرود، مرحله دوم در مسیر فریدونکنار و مرحله سوم نیز در مسیر سرخرود و فریدونکنار و نور برگزار می‌شود.

در این جلسه بر میزبانی شایسته، اسکان، امنیت و ایاب و ذهاب و همچنین امنیت جاده‌ها برای تیم‌های شرکت کننده تاکید شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • لزوم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مسافربری بیرجند
  • اجرای عملیات لای‌روبی و پاکسازی رودخانه اراک
  • اجرای ۱۰۷ میلیاردی پروژه دفع آب‌های سطحی در بافت تاریخی یزد
  • عملیات اجرایی پروژه کمربندی قلعه‌نو آغاز شد
  • آغاز عملیات احداث پل دوربرگردان شمال به شمال بزرگراه شهید چمران
  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر
  • آجر قزاقی چیست؟ 5 کاربرد آجر سنتی+ عکس نمای آجر قزاقی
  • صنایع‌دستی استان کردستان از دریچه دوربین + تصاویر
  • جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن
  • سازمان نظام مهندسی بازوی تخصصی راه وشهرسازی آذربایجان غربی