Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهندس خواجه ای ضمن تقدیر از همکاری مجموعه بانک ملت در امر تسهیلات طرح ویژه بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی گفت: بانک ملت در پرداخت تسهیلات به متقاضیان همواره پیشتاز بوده ، و عملکرد قابل تقدیری دارد

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مهندس خواجه ای مدیرکل بنیاد مسکن استان با شیرفر  مدیرامور شعب بانک ملت در  راستای گسترش همکاری های فی ما بین دیدار و گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدا مهندس خواجه ای ضمن تقدیر از همکاری مجموعه بانک ملت در امر تسهیلات طرح ویژه بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی گفت: بانک ملت در پرداخت تسهیلات به متقاضیان همواره پیشتاز بوده ، و عملکرد قابل تقدیری دارد.

وی با بیان اینکه، بنیاد مسکن استان برای مقابله با تهدید سوانح طبیعی، عملیات پیشگیری پیش از وقوع سانحه را با اجرای طرح ویژه بهسازی و نوسازی سکونت گاههای آسیب‌پذیر روستایی و همچنین بازسازی مناطق سانحه‌دیده پس از وقوع سانحه همواره در دستور کار خود قرار داده است، خاطر نشان کرد: امیدواریم با حمایت بانک های استان و رفع موانع و مشکلات، بیش از پیش شاهد تسهیل در روند پرداخت تسهیلات به متقاضیان باشیم

مدیرکل بنیاد مسکن استان با بیان اینکه، از مجموع 92678 واحد مسکونی روستایی 49582واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن استان در سطح استان مقاوم سازی شده است، اظهار کرد:  میانگین مقاوم سازی واحدهای مسکونی  در سطح کشور %41و در استان زنجان 53  % است که در این زمینه استان زنجان بالاتر از میانگین کشوری قرار دارد.

مهندس خواجه ای با تاکید بر اینکه، ترویج مقاوم سازی، آموزش و ارتقای دانش فنی روستایی درپیشگیری از حوادث موثر است، گفت: با توجه به مطالعات انجام شده، 153 روستا در استان زنجان روی گسل بوده و بیش از 18 هزار  و 734واحد مسکونی نیز در این روستاها بر روی گسل قرار دارند که از این تعداد تقریبا 5 هزار و 259 واحد مسکونی که 28 درصد واحدها را شامل می شود، مقاوم سازی شده اند.  

وی تاکید کرد:. با وجود خطرات و بلایایی که هر ساله اتفاق میفتد مسئله مقاوم سازی بسیار حائز اهمیت بوده،  و مقاوم سازی واحدهای مسکونی غیر مقاوم نیازمند همکاری جدی بانک های عامل است.

سپس مدیر امور شعب بانک ملت استان افزود: در حال حاضر، هیچ محدودیتی در زمینه پرداخت تسهیلات روستایی برای نوسازی و مقاوم سازی واحدهای مسکونی  از سوی این بانک  وجود ندارد.

شیر فر با اشاره به اینکه، این نهاد انقلابی رسالت مهمی در زمینه تامین مسکن اقشار کم درآمد و مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی بر عهده دارد،گفت:  تا کنون همکاری بسیارخوبی بین بنیاد مسکن و بانک ملت  صورت گرفته است که امیدواریم پس از این نیز شاهد گسترش تعاملات بین این دو مجموعه باشیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدیرکل بنیاد مسکن استان واحدهای مسکونی روستایی مقاوم سازی واحدهای مسکونی بنیاد مسکن استان پرداخت تسهیلات مقاوم سازی استان زنجان بانک ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۵۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات مالکیت اراضی آبپخش حل شود

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سلیمی مفرد سه شنبه شب در نشست با نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان بوشهر و مدیر بنیاد مسکن شهرستان دشتستان اظهار داشت: مهم‌ترین چالش پیش‌روی طرح تسهیلات مسکن روستایی در بخش آب‌پخش مربوط به مالکیت اسناد اراضی مسکونی است که به رغم پیگیری‌های صورت گرفته در خصوص تعیین تکلیف مالکیت اراضی مردم آب‌پخش، هنوز نتیجه عملی مطلوبی در این زمینه حاصل نشده است.

بخشدار آب‌پخش با اشاره به تبلیغات صورت گرفته افزود: حجت السلام خداداد رضایی امام جمعه محترم آب‌پخش، بخشداری، شهرداری و دهیاری‌های این بخش تبلیغات لازم در خصوص ترغیب مردم برای دریافت تسهیلات را انجام داده‌اند اما شرایط سخت اعمال شده توسط بانک‌ها برای دریافت تسهیلات مسکن روستایی یکی از مشکلات عمومی مربوط به این طرح است که منجر به کاهش انگیزه مردم در خصوص دریافت این تسهیلات شده است.

کد خبر 6093643

دیگر خبرها

  • بانک‌ها در پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت همکاری کنند
  • ۵۳۰۰ واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • ۵۳۰۰واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • برنامه ریزی برای ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
  • مقاوم‌سازی ۲۵۶ واحد مسکن روستایی در فامنین
  • مشکلات مالکیت اراضی آبپخش حل شود
  • نقش۳۰۶هزارمیلیاردریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی
  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید