Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرپرست دبیری فدراسیون شطرنج گفت: یکی از مسئولان سابق فدراسوین شطرنج از رانت دوران حضورش در این فدراسیون استفاده کرده و در حال حاضر به دنبال شایعه‌سازی برای شطرنج ایران است. تاریخ انتشار: 12:09 - 25 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۸۹۰۱

محسن سمیع‌زاده در گفت‌وگو با میزان، در خصوص شایعه تغییر تابعیت غزل حکیمی‌فرد اظهار داشت: یکی از مسئولان سابق فدراسیون شطرنج از رانت دوران حضورش در این فدراسیون استفاده کرد و خودش را به فدراسیون جهانی و همینطور برخی رسانه‌های معاند نزدیک کرد و بسیاری از خبرهایی که در خصوص تغییر تابعیت شطرنج‌بازان منتشر می‌شود، توسط او صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بحث تغییر تابعیت حکیمی‌فرد که توسط رسانه‌های معاند منتشر شد به همین شکل بوده و ردپای این فرد در این خبر دیده می‌شود. من با پدر حکیمی‌فرد صحبت کردم و مشخص شد که اصلا بحث تغییر تابعیت نیست. قانونی در فدراسیون شطرنج وجود دارد مبنی بر اینکه شطرنج‌بازانی که در خارج از کشور ساکن هستند نمی‌توانند در تیم ملی حضور پیدا کنند. حکیمی‌فرد هم به خاطر اینکه بتواند در مسابقات رسمی شطرنج بازی کند فدراسیون خود را تغییر داده است.

سرپرست دبیری فدراسیون شطرنج تصریح کرد: در اولین جلسه کمیته فنی، این قانون که باعث می‌شود شطرنج‌بازان ایرانی مقیم خارج از کشور نتوانند برای تیم ملی مسابقه دهند را تغییر خواهیم داد تا بتوانیم از همه توانمندی‌های آنها استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: واکنش حکیمی‌فرد نسبت به شایعه تغییر تابعیت خود

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شطرنج شطرنج غزل حکیمی فرد فدراسیون شطرنج تغییر تابعیت حکیمی فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۴۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری تیم ملی شطرنج مردان و تساوی تیم ملی زنان مقابل نمایندگان روسیه

در دور ششم مسابقات شطرنج شهرهای آسیا در روسیه، تیم ملی امید مردان و زنان مقابل نمایندگان روسیه به ترتیب به برتری و تساوی رسیدند. 

به گزارش ایسنا، در دور ششم مسابقات شطرنج شهرهای آسیا خانتی مانسیسک روسیه، تیم ملی امید مردان و زنان ایران برابر نمایندگان روسیه با نام‌های تولاسیتی و مسکوسیتی صف‌آرایی کردند که در نهایت با برتری ۳ بر ۱ تیم ملی مردان ایران و تساوی ۲ بر ۲ تیم زنان ایران به پایان رسید.

در پایان دور ششم تیم ملی امید مردان ایران با ۱۰ امتیاز تیمی و ۲ امتیاز اختلاف نسبت به تیم صدرنشین روس در جایگاه دوم و تیم ملی زنان با ۷ امتیاز تیمی و پوئن‌شکنی بهتر نسبت به رقبا در جایگاه چهارم قرار دارد.

سه دور تا پایان مسابقات باقی مانده و تیم‌های ایرانی برای تصاحب صدر جدول در تکاپو هستند. 

تیم ملی امید مردان با ترکیب بردیا دانشور، سینا موحد، آبتین عطاخان، سیدکیان پورموسوی و مسعود مصدق‌پور و تیم ملی زنان ایران با ترکیب آناهیتا زاهدی فر، میترا اصغرزاده، ملیکا محمدی، طناز ازلی و پروا بهزاد نظیف در مسابقات خانتی مانسیسک حضور دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • السنوار شطرنج باز قهاری است/ هر بار ما را غافلگیر می‌کند
  • گل حکیمی به لوآور (پاری سن ژرمن ۲-۳ لوآور)
  • یادواره شهدای کارگری شهرستان شفت برگزار شد
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان و تساوی تیم ملی زنان مقابل نمایندگان روسیه
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • بررسی شایعه تغییر مدیریت در سرخابی‌ها توسط مالکان جدید
  • کشف بزرگترین ردپای دایناسور شکاری
  • کشف بزرگترین ردپای دایناسور شکاری در تاریخ
  • بزرگترین ردپای دایناسور شکاری کشف شد
  • پسران یک قدم تا فینال/ دختران در آستانه قهرمانی