Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام ولی نژاد گفت: براساس مصوبه ستاد استانی کرونا برگزاری کلاس های قرآنی در گلستان با رعایت پروتکل های بهداشتی بلامانع است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «نورالله ولی نژاد» امروز(یکشنبه 25 خرداد) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: 200 تا 300 مرکز قرآنی در سطح استان گلستان فعالیت می کنند و از طریق برگزاری کلاس های آموزشی هزینه های اجاره و مربیان را پرداخت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان  ادامه داد:  از ستاد استانی کرونا درخواست کردیم که با حفظ پروتکل های بهداشتی و نظارت این کلاسها برگزار شود.

 

حجت الاسلام ولی نژاد افزود: مساجد با محدودیت های ستاد ملی کرونا در استان فعالیت دارند و اگر تخلفی در این زمینه باشد پیگیری خواهیم کرد.

 

وی افزود: دهه کرامت در پیشرو داریم و  انتظار داریم شرایط مساجد برای برگزاری مراسم از سوی ستاد استانی کرونا مشخص شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان بیان کرد: عدم فعالیت برنامه های فرهنگی مسجد در حالی است که در بسیاری از بخش ها مثل بازار و اصناف پروتکل ها و فاصله گذاری اجتماعی رعایت نمی شود و این مهم منجر به اعتراض برخی از فعالان مساجد شده است.

 

گفتنی است در این جلسه استاندار گلستان تاکید کرد که وضعیت مساجد تا یک هفته آینده براساس پروتکل های ستاد ملی کرونا  ادامه پیدا کنند و مساجد نیم ساعت برای اقامه نماز بازگشایی خواهند شد.

 

همچنین در روز شهادت امام صادق (علیه السلام) مساجد با رعایت پروتکل های بهداشتی به مدت یک ساعت باز خواهند بود.

 

براساس ستاد استانی کرونا وضعیت مساجد در هفته آینده مشخص خواهد شد و برگزاری کلاس های قرآنی با رعایت پروتکل های بهداشتی بلامانع است.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: مقابله با کرونا پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ویروس کرونا حجت الاسلام ولی نژاد ولی نژاد کرونا رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد استانی کرونا برگزاری کلاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۶۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم

مریم عرب نژاد ،مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قم امروز در نشست خبری گفت: رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت با شعار «سهم من از جوانی ایران» ۲۶ اردیبهشت برگزار می‌شود. 

وی افزود: رویداد کشوری جوانی جمعیت ۳۰ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود.

عرب نژاد هدف از برگزاری این رویداد را شناسایی و تقدیر از فعالان حوزه جمعیت عنوان کرد و گفت: این رویداد در هفت بخش خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد
  • برگزاری رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • برگزاری همایش جایزه استانی جوانی جمعیت ۲۶ اردیبهشت در قم 
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی با استقبال ویژه تماشاگران
  • برگزاری کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران در روستای منصوری + تصاویر
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی