Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی جهانگیری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این رقابت‌ها، در تمامی رده‌های سنی و در ۲ بخش آقایان و بانوان به صورت ویدیویی و در بخش اجرای حرکات انفرادی نمایشی و تمرینی در مهرماه امسال زیر نظر فدراسیون جهانی موی‌تای برگزار خواهد شد.

وی افزود: امیرمحمد جهانگیری، نوید رشیدی، علی افضلی، یاسر پرمهر، شعیب امیری، ملیکا پرویزی، شادوی چکی نژادیان و شایسته چکی نژادیان هشت ورزشکار خوزستانی حاضر در این مسابقات هستند که شانس بالایی برای کسب مدال دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس انجمن موی تای خوزستان افزود: مسابقات در چهار بخش مشت‌زنی، کیسه‌زنی، وایکرو و کرابی برابون بین شرکت کنندگانی از سراسر جهان برگزار می‌شود.

 وی بیان کرد: تنها ورزشکارانی که مورد تایید رسمی فدراسیون هر کشور هستند می‌توانند در این رقابت‌ها شرکت کنند همچنین در پایان این مسابقات، به نفرات برتر مدال و حکم قهرمانی از سوی فدراسیون جهانی اعطا خواهد شد.

موی تای (تای‌بوکسینگ یا بوکس تایلندی) یکی از کمیته‌های رزمی فدراسیون انجمن‌های ورزشی است که مبارزات آن پرتکنیک و در رینگ برگزار می‌شود. ورزشکاران  این رشته از ضربات دست و پا استفاده می‌کنند و تکنیک‌های آن برای هر رده سنی متفاوت است.

برچسب‌ها فدراسیون ورزش های رزمی اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون ورزش های رزمی اهواز فدراسیون ورزش های رزمی اهواز موی تای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۰۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب مدال طلا تیراندازی با تپانچه برای ورزشکار خراسان رضوی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، روابط عمومی هیأت ورزش‌های جانبازان و توانیابان خراسان رضوی اعلام کرد: «نسرین شاهی» در رقابت‌های تیراندازی جهانی که با حضور ۱۲۵ ورزشکار در کره جنوبی برگزار می‌شود، در بخش تپانچه بادی ۱۰ متر، با کسب رکورد توانست به عنوان قهرمانی دست یابد.   در این ماده، ورزشکار هندی دوم شد و «ساره جوانمردی» دیگر بانوی ورزشکار کشورمان نیز به عنوان سوم بسنده کرد.

دیگر خبرها

  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • کسب مدال طلا تیراندازی با تپانچه برای ورزشکار خراسان رضوی
  • اردیبهشت تئاتر مثل قبل برگزار نمی‌شود
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد