Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@12:35:46 GMT

بانوان طلبه در دوران کرونا فضائل انسانی را نمایان کردند

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۹۰۹۰۵

بانوان طلبه در دوران کرونا فضائل انسانی را نمایان کردند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یحیی جهانگیری ظهر یکشنبه در سلسله وبینار آرزوی روایت، باز اندیشی پیرامون یاری گری در برابر بیماری همه گیر کرونا با موضوع جهان پسا کرونا که در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد، شیوع ویروس کرونا را یک پدیده و ابر رویدادی دانست که دنیا را در تحت تأثیر قرار داد و افزود: شیوع کرونا یک سبک زندگی جدید بود که شیوه زندگی مردم جهان را تحت تاثیر قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا همه سازمان‌های جهانی رو به تعطیلی رفتند، افزود: فردگرایی با شیوع این ویروس در این دنیا اتفاق افتاد.

مدیر کل روابط عمومی، ارتباطات و امور بین الملل حوزه‌های علمیه خواهران بیان کرد: ویروس کرونا بر ارتباط‌های بین المللی تاثیر مستقیمی گذاشت.

وی اظهار داشت: ویروس کرونا موجب شد تا همه کشورها به جان یک دیگر بیفتند و نگذارند اقلام دارویی به دیگری برسد و تمامی کشورهای مدعی، کنش گری خود را تغییر داده و آرمان‌های قبلی خود را فراموش کردند.

حجت الاسلام جهانگیری با بیان اینکه کرونا ویروس در اقتصاد، فضای سایبری و اجتماعی خود را نشان داد، افزود: این ویروس در حوزه دین نیز تاثیر گذار بود و آموزه‌های دینی موجب ایجاد یک همیاری در کشور برای مواجه با این بحران شد.

وی با بیان اینکه بانوان طلبان حتی با وجود محدودیت‌های کرونا، ترویج دین را متوقف نکردند، تصریح کرد: حضور موثر بانوان طلبه در زمینه‌های مختلف مانند تغسیل اموات و غیره نه تنها در ترویج دین بلکه در زمینه تحقیق دین نیز عملکرد روشنی داشت.

این کارشناس مسائل فرهنگی با بیان اینکه بانوان طلبه در توزیع معارف دین، رسالت بزرگی دارند، افزود: بانوان طلبه در شیوع کرونا معنی دوباره بانو فضیلت‌های انسانی را نمایان ساختند.

وی با بیان اینکه بانوان طلبه با نقش آفرینی خود اثبات کردند که هنوز ایثار زنده است، اظهار داشت: بزرگترین انقلابی که طلاب به پا کردند، احیاء ارزش‌ها و مفاهیمی است که رو به فراموشی بود.

کد خبر 4949603

منبع: مهر

کلیدواژه: قم حوزه علمیه خواهران ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا آتش سوزی ایلام گرگان بیرجند یاسوج آتش سوزی جنگل ها سالروز ارتحال امام خمینی استانداری سمنان بانوان طلبه ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۰۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره ۵۸ شهید روحانی و طلبه در شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ آیت الله سیدمحمدمهدی میرباقری منتخب مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم به سخن شهید مرتضی مطهری مبنی بر اینکه شهدا شمع تاریخ‌اند، می‌سوزند تا راه را نشان دهند، اشاره کرد و گفت: برترین راه در عالم، راه بندگی و معرفت الهی است که سرچشمه آن انبیاء و امامان و اوصیا هستند.
آیت الله میرباقری تصریح کرد: غفلت، رغبت، شهوت و شبهه، چهار مسیر حمله شیطان به انسان است

وی گفت: انبیای الهی، امانت الهی را در زمین به‌جامی‌گذارند و این امانت به اهلش می‌رسد که اهل بندگی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • آنروا درباره وقوع اپیدمی در غزه با آغاز فصل گرما هشدار داد
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • مورایس: توهین به بانوان هوادار؟ چنین چیزی خلاف ارزش های انسانی است
  • یادواره ۵۸ شهید روحانی و طلبه در شاهرود
  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • قاچاق سوخت تهدید جدی برای شیوع مالاریا در شرق کشور
  • حضور طلبه ها در منطقه سیل زده کرغند
  • آیت‌الله حسینی همدانی: هنوز سران بعضی کشورها که باید در خط مقدم مبارزه با اسرائیل باشند خوابند/ دانشجویان باطن حقوق بشر آمریکایی را نمایان کردند/ هیچ‌کدام از رسانه‌هایشان نمی‌توانند برخورد پلیس را عادی جلوه دهند
  • مراسم عزاداری امام صادق(ع) و گرامیداشت شهدای طلبه و روحانی ورامین