Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، آریا نارویی معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان اظهارداشت: مجموعه تفریحی پذیرایی با استفاده از تسهیلات ۲۴ میلیارد ریالی از محل طرح اشتغال روستایی و عشایری با حجم سرمایه‌گذاری ۶۰ میلیارد ریال در حال ساخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  گفت: تالار پذیرایی، کافی‌شاپ، پارکینگ، نمازخانه، آلاچیق، سکو و رستوران از جمله بخش‌های این مجموعه است.

معاون سرمایه گذاری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان افزود: این پروژه به طور مستقیم برای ۱۱ نفر اشتغال ایجاد می‌کند.

او بیان کرد: با توجه به اینکه هیرمند یک منطقه مرزی است، قطعا وجود جاده ترانزیت به عنوان یک فرصت در راستای ایجاد طرح‌های اشتغالزا بویژه در صنعت گردشگری می‌تواند به رشد و توسعه منطقه کمک کند.

بیشتر بخوانید:

ایجاد بازارچه در جوار قلعه ناصری ایرانشهر مانع ثبت جهانی آن می‌شود
موزه‌های سیستان و بلوچستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی شد

نارویی ادامه داد: وجود این‌گونه مجموعه‌ها در منطقه کاملا دارای توجیه اقتصادی و فنی بوده و منجر به اشتغال پایدار می‌شود.

 هیرمند به عنوان یکی از شهرستان‌های پنجگانه منطقه سیستان در شمال سیستان و بلوچستان و در همسایگی ولایت نیمروز افغانستان واقع شده است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی و گردشگری اشتغال روستایی صنعت گردشگری سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۱۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستان و بلوچستان استانی ثروتمند و در حال پیشرفت است

  محمد کرمی   در آیین تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان اظهار کرد: خدای متعال منت به مردم ایران نهاد و ادامه‌ حرکت انبیاء و ائمه را برای پیاده کردن اسلام در کل دنیا به عهده آنها قرار داده، اکنون ما برای پیاده کردن این میدان آمده ایم که امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب تاکنون این موضوع را به خوبی رهبری کرده‌اند.

وی ادامه داد: امروز جبهه حق به سرعت در حال پیشرفت است‌؛ مسلما جبهه شیطان با تمام وجود و با همه‌ مکر و حیله به میدان آمده اما پیروز این میدان، انقلاب اسلامی و اسلام است.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: امروز ملت ایران وصل به خداوند است و هرکسی که به خداوند وصل باشد از هیچ قدرتی واهمه ندارد به طوریکه رهبری انقلاب وقتی تصمیم می‌گیرد، رژیم صهیونسیتی را با همه‌ جنایاتی که در حال ارتکاب است و به قوانین بین‌المللی پایبند نیست، تنبیه می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: هنگامی که هدایت های عالمانه رهبر معظم انقلاب و اراده ملت ایران با هم می‌شوند، حیله دشمنان را در هم می‌شکند بنابراین این نتیجه اتکای به خداوند متعال است.

کرمی ادامه داد: ما باید امروز افتخار کنیم که در نظامی قرار گرفته ایم که به جز رضای الهی به چیزی فکر نمی کند.

وی با اشاره به اینکه امروز مسوولیت در نظام اسلامی با هدف رسیدن به رضای الهی است، عنوان کرد: ما می‌خواهیم در همه حوزه‌های، علمی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی الگوی بی‌بدیل برای دنیا باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ️اقتصاد باید بر پایه مشارکت مردم باشد
  • پیشرفت فیزیکی مسکن ملی سیستان و بلوچستان به ۵۰ درصد رسید
  • وجود ۴۰ هزار کارت بازرگانی در منطقه سیستان برای واردات ۹۰۰ قلم کالا
  • اشتغال بیش از ۶۴ هزار نفر در پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان
  • واحدهای تولید فولاد در هرمزگان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند
  • نقش مؤثر مراکز مشاوره در اشتغال‌پذیری دانشجویان و فارغ‌التحصیلان
  • اقتصاد باید بر پایه مشارکت مردم باشد
  • سیستان و بلوچستان استانی ثروتمند و در حال پیشرفت است
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • رئیس‌کل جدید دادگستری سیستان و بلوچستان معرفی شد