Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع بلژیکی باشگاه تاتنهام نسبت به جایگزین شدن مجسمه خود به جای مجسمه پادشاه سابق این کشور واکنش نشان داد.

طرفداری - در پی برداشته شدن مجسمه پادشاه لئوپولد دوم از شهر آنتورپ بلژیک، عده ای خواستار این شده اند تا مجسمه یکی از قهرمانان شهر به جای آن قرار بگیرد: توبی آلدرویرلد

به گزارش گل، توبی آلدرویرلد، مدافع بلژیکی باشگاه تاتنهام نسبت به جایگزین شدن مجسمه خود به جای مجسمه پادشاه لئوپولد دوم از شهر آنتورپ واکنش نشان داد و اذعان کرد که به این موضوع افتخار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر نمی کنم که لایق ساخت یک مجسمه باشم

در ابتدا می خندیدم. فکر می کردم اینکه مردم در حال امضای یک طومار برای جایگزین شدن مجسمه من هستند، نوعی شوخی است. باید بگویم که کمی به خودم افتخار می کنم. این یک شهر کوچک در بلژیک است و من تا 15 سالگی در آنجا زندگی می کردم. من در آنجا به مدرسه رفتم و گاهی هنوز هم به آنجا باز می گردم. اگر مردم آنجا واقعا چنین چیزی را می خواهند، من به آن ها جواب منفی نمی دهم زیرا به این قضیه افتخار می کنم اما آن طومار را امضا نمی کنم. در بین مردمی که در آنجا زندگی می کنند، فکر می کنم که 80 درصد آن ها از دوستان من هستند. من هیچوقت چنین چیزی را نمی گویم که: " اکنون زمان خوبی برای ساختن مجسمه من است." زیرا اصلا فکر نمی کنم که لایق یک مجسمه باشم.

آلدرویرلد معتقد است که باید به گذشته نگاه کرد و از آن درس گرفت. او در این رابطه می گوید:

نمی دانم که آیا این درست است که آن مجسمه را پایین بیاوریم یا نه و قصد شرکت در انجام این کار (جایگزینی مجسمه ها) را ندارم اما از نظر من خیلی خوب است که به تاریخ نگاه کنیم و از آن درس بگیریم. از نگاه کردن به تاریخ جنگ های جهانی نیز می توانیم درس بگیریم. البته که من از هر چیزی که مربوط به نژادپرستی باشد نفرت دارم و هرگز آن ها را درک نکرده ام اما پایین آوردن آن مجسمه؟ تمام آنچه که من خواهم گفت این است که ما باید به آن دوره نگاه کنیم و ببینیم که چه اشتباهاتی رخ داده است تا دیگر هرگز در چنین وضعیتی قرار نگیریم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۱۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) مجسمه زیبای کریستیانو رونالدو از سنگ

کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره پرتغالی النصر عربستان در ۳۸ سالگی یکی از بهترین‌های لیگ عربستان است و در آستانه کسب عنوان آقای گلی قرار دارد.

به تازگی یک پسر بچه مجسمه جالبی از کریستیانو رونالدو ساخته که از جنس سنگ آهک است و شباهت فوق‌العاده‌ای به او دارد.

منبع: خبرآنلاین

tags # کریستیانو رونالدو سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • آسیب‌های موجود در جامعه به واسطه فقدان اقامه نماز است
  • مروری بر آثار ایرانی در بینال ونیز/ آنجا که نگاه پایان می‌گیرد
  • شوخی روی کین با هالند: حالا به سطح چمپیونشیپ رسید!
  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی
  • سرمربی باسابقه لیگ برتر انگلیس: خداراشکر که یورگن کلوپ رفت!
  • مجسمه کریستیانو رونالدو از سنگ+عکس
  • عکس| تصویری از مجسمه سنگی رونالدو و شباهت عجیبش به این بازیکن
  • عکس | این پسربچه بهترین مجسمه رونالدو را ساخت
  • (عکس) مجسمه زیبای کریستیانو رونالدو از سنگ
  • (عکس‌) مجسمه زیبای کریستیانو رونالدو از سنگ