Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@19:14:51 GMT

مشکل پساب‌های صنعتی لیا رفع می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۹۲۰۹۸

مشکل پساب‌های صنعتی لیا رفع می‌شود

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، یدالله ملکی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای قزوین گفت: مقرر شده است با تکمیل و راه اندازی مرحله دوم تصفیه خانه شهرک لیا، پساب‌های واحد‌های تولیدی پارک الحاقی این شهرک جمع آوری و هدایت شود.

ملکی افزود: در منطقه مورد نظر ۲ مجموعه شهرک صنعتی لیا و پارک الحاقی به لیا را داریم که شهرک صنعتی لیا تصفیه خانه دارد، ولی پارک به علت نداشتن تصفیه خانه پسآب را به بیرون از پارک هدایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد : این پساب صنعتی از کنار جاده اصلی قزوین به بویین زهرا به سمت پایین حرکت و مشکلاتی را در جمع آوری و هدایت پساب‌ها ایجاد می‌کند.

شهرک صنعتی لیا و پارک الحاقی به آن با چالش پساب‌های واحد‌های تولیدی مواجه است که بدون هیچ استفاده بهینه در محیط زیست رهاسازی می‌شود که تبعات و آسیب‌های جدی را به دنبال دارد.

شهرک صنعتی لیا و پارک الحاقی به آن در ۱۸ کیلومتری جاده قزوین- بویین زهرا واقع شده و این شهرک صنعتی برای ۱۱ هزار نفر اشتغالزایی ایجاد کرده  است و ۳۴۸ واحد بهره بردار درآن مستقرند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پساب های صنعتی آب و فاضلاب شهرک صنعتی شهرک صنعتی لیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۲۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، هاشمی، مدیرعامل شهرک صنعتی سالاریه ورامین تصریح کرد: کارفرمایانی که در این طرح مشارکت کنند مشمول برخی معافیت‌های مالیاتی می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«رأی باز» امکانی قانونی برای برخی محکومان به حبس است که به آنها اجازه می‌دهد دوران محکومیت خود را با فعالیت در شهرک‌های صنعتی یا واحد‌های تولیدی و کسب درآمد از این طریق، بگذرانند.

دیگر خبرها

  • حمایت از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی در کشور حمایت می‌شوند
  • حمایت ستاد توسعه فناوری‌های مواد و ساخت پیشرفته از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی حمایت می‌شوند
  • حمایت معاونت علمی از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • احداث و راه اندازی ۳۹۰۰ مترمکعب تصفیه خانه پساب در غرب تهران
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • پسماند و پساب مشکل اصلی شهرهای ساحلی