Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

علیرضا عباسیان  ضمن بیان این موضوع که تغذیه مناسب برای بهبود یافتگان کرونا به میزان شدت این بیماری در آنها بستگی دارد، گفت: این بیماری در بعضی از مبتلایان با علائم شدید و حتی بستری در آی سی یو همراه بوده و در برخی دیگرنشانه های خفیفی داشته است.

اخبار اجتماعی- وی با اشاره به نقش ترکیبات طبیعی درتسریع روند درمان، ادامه داد: برای افردای که بر اثر این بیماری دچار مشکلات ریوی شده اند و یا سرفه هایشان باقی مانده است، استفاده از ترکیبات طبیعی نظیرعرق زوفا، عرق بارهنگ و دم کرده آویشن که مقوی ریه هستند، توصیه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این متخصص طب سنتی بیان کرد: ممکن است برخی از افراد به کرونا مبتلا نشده باشند، اما شیوع این بیماری برای آنها عوارضی را به همراه داشته باشد، برای مثال کسانی که به دلیل شستن زیاد دچار خشکی پوست می شوند که به آنها توصیه می شود برای نرمی و لطافت پوست دست از روغن بادام شیرین استفاده کنند.

عباسیان با بیان اینکه ممکن است، افردای که بستگان خود را بر اثر ابتلا به کرونا ازدست داده اند و یا به دلیل شیوع این ویروس بیکار شده اند، دچار افسردگی شوند، اظهار کرد: برای این افراد استفاده از ترکیبات گیاهی ضد افسردگی نظیر شربت گلاب و زعفران، دمنوش بادرنجبویه و اسطخدوس توصیه می شود.  

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کرونا ریوی روغن بادام افسردگی روغن بادام کرونا تغذیه مناسب بیماران ریوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۳۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم

 بنا بر اعلام دانشگاه علوم پزشکی قم،با پیگیری‌های صورت گرفته توسط کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی قم، مرکز غیر مجاز مداخله گر در امور طب سنتی شناسایی و تمامی فعالیت‌های آن تعطیل شد.

 این مرکز نسبت به ارائه دارو‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی و غیر اصولی در امر درمان مداخله می‌کرد.

 همشهریان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی و درمانی می‌توانند با شماره ۱۹۰ تماس گرفته و گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • گیاه جوانی در طب سنتی هند
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • شیر گاو یکی از چالش برانگیزترین مشکلات پزشکی را حل کرد
  • مراقب باشید بیماری ترانه علیدوستی را نگیرید | این افراد در معرض «سندرم DREES» هستند
  • هشدار؛ متروسواران تهرانی حتما بخوانند!
  • چرا شروع فصل بهار برای افراد آلرژی ایجاد می‌کند؟
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • درباره بیماری مرموز ترانه علیدوستی؛ چه کسانی در معرض آن هستند؟ | فیلم
  • چه کسانی در معرض بیماری ترانه علیدوستی هستند؟