Web Analytics Made Easy - Statcounter

حتما ساعت‌ها برای طراحی انواع و اقسام وسایل نقلیه پرنده صرف کرده‌اید، اما هیچکدام از آن‌ها قابلیت پرواز نداشته‌اند حال لِگو یک کیت پهپاد ارائه کرده که با آن می‌توانید هر وسیله‌ای که با لگو ساخته‌اید را به پرواز درآورید.

به گزارش خبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو، هر کسی نیاز به یک سرگرمی خوب دارد تا در این زمان مغزتان کاملا غوطه‌ور در فعالیت دلخواه شود و استرس و اضطراب را در خود ذوب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
سرگرمی‌ها حتی به شما چیز‌های جدید می‌آموزند و شما را به شخصیتی مناسب‌تر و جالب‌تر تبدیل می‌کنند. با این حال هر سرگرمی بسته به نوعش محرک فکری خوبی به شمار می‌آید. اما اگر سرگرمی‌ای نیاز دارید که هم سرتان را گرم کند و هم جذاب و آموزنده باشد، باید بگوییم که شرکت لگو یک کیت پهپاد با نام «فلای‌بریکس» طراحی کرده که واقعا عالی است.
«فلای‌بریکس» به شما امکان می‌دهد که با قطعات لگو هر هواپیمایی را که دوست دارید بسازید و با کمک تلفن همراه‌تان آن را در اطراف خانه به پرواز درآورید و از راه دور کنترل کنید. این کیت به روشی جالب و جذاب برای آشنا کردن کودکان ۱۳ سال به بالا با مفاهیم STEM یعنی علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات طراحی شده است. اما کودکان زیر ۱۳ سال هم می‌توانند با کمک بزرگتر‌ها وسایل جالبی با این کیت بسازند. ناگفته نماند که این کیت به درد بزرگسالان هم می‌خورد. به طور کلی این سیستم برای مبتدیان و کارشناسان مهندسی به طور یکسان مناسب است.   با کیت فلای‌بریکس وسیله ساخته شده‌ با لگو را می‌توانید به مدت ۲۰ دقیقه به پرواز درآورید. این بسته جدید لگو شامل ۵۰ تکه لگو، یک قطعه به شکل خلبان، موتور اتصال سریع، هشت بازوی موتور، هشت پروانه، یک آچار پروانه، یک برد پروازی از پیش برنامه ریزی شده، یک کابل USB، یک باتری LiPo و یک شارژر باتری می‌شود. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که نرم‌افزار تنظیمات پیکربندی فلای‌بریکس و برنامه کنترل پرواز بلوتوث را نصب کنید.   البته قبل از آن باید هواپیمایتان را با قطعات لگو درست کنید. درواقع کیت پهپاد فلای‌بریکس برای آزمایش طراحی شده است. پروانه‌ها، موتور‌ها و برد مدار در اثر تصادف یا سقوط سالم باقی می‌مانند و این بدان معناست که شما می‌توانید با طراحی هواپیمای شخصی‌تان و پیکربندی پروانه‌ها تا زمانی که به یک طراحی منحصر به‌فرد برسید، آزمایش کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: لگو پرواز سرگرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۴۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراحی جالب نسل اولیه توستر نان (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • از فردریک تا بازگشت به خان نخست
  • طراحی جالب نسل اولیه توستر نان (عکس)
  • سفر با قطار و هتل، یکجا رزرو کن، آسوده‌تر سفر کن
  • آیا واکسن سرطان پوست، روی دیگر سرطان‌ها هم جواب می‌دهد؟
  • اولین پرواز شهرکرد به عسلویه انجام شد
  • گوشی های محبوب میان رده سامسونگ در بازار ایران
  • گاری سواری، تنها سرگرمی کودکان غزه | ببینید
  • نخستین سمپوزیوم تکنولوژی درطراحی و بازطراحی برگزار شد
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی طراحی شد
  • الجزایر در آستانه پیوستن به بانک بریکس