Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در بسته خبر‌های انتظامی امروز می‌خوانیم.

همسردوم با برداشت غیر مجاز از حساب شوهرش طلا می‌خرید

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: خانمی که با دسترسی به اطلاعات بانکی همسرش اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب بانکی وی و خرید طلا می‌کرد توسط کارشناسان این پلیس شناسایی و دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ امین یادگار نژاد، رییس پلیس فتای کرمان گفت: در پی شکایت مردی به این پلیس و اعلام اینکه طی چندین فقره حساب بانکی ام خالی شده است پرونده در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

او افزود: با انجام تحقیقات علمی، پلیسی و با بررسی‌های به عمل آمده توسط کارشناسان این پلیس مشخص شد مبلغ فوق جهت خرید اینترنتی به صورت طلا و جواهر صورت گرفته و در نهایت شخصی که اقدام به برداشت از حساب شاکی کرده بود شناسایی شد.

او در ادامه با اشاره به اینکه متهم همسر دوم شاکی بود، بیان کرد: در همین راستا و با هماهنگی مقام قضایی وی دستگیر که در ابتدا منکر هر گونه بزه ارتکابی بوده ولی با توجه به ادله موجود، در بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف و بیان کرد، چون در مرحله متارکه بوده اند به جهت انتقام جویی دست به این کار زده است.

یادگار نژاد در این خصوص تصریح کرد: هر گونه اعمال مجرمانه توسط افراد خاطی در فضای مجازی توسط پلیس فتا پیگیری خواهد شد پس می‌طلبد که افراد نسبت به رفتار‌های خود در فضای مجازی دقت بیشتری داشته و از انجام هر گونه جرمی خودداری کنید.

او بیان داشت: اگر افراد بخواهند با انگیز‌هایی مثل تسویه حساب شخصی، انتقام جویی و اخاذی عمل کنند علاوه بر اینکه مشکل حل نمی‌شود احتمال به وجود آمدن مشکلاتی بدتر نیز وجود دارد.

یادگار نژاد افزود: در نگهداری اطلاعات حساس و مهم خود به ویژه اطلاعات بانکی بسیار دقت کنید و رمز‌های خود را در اختیار همگان قرار ندهید و آن‌ها را به صورت دوره‌ای تغییر دهید.

رئیس پلیس فتا استان در پایان افزود: در صورت فعال بودن سامانه پیامکی حساب خود به محض اینکه تراکنشی توسط حساب شما صورت گیرد از آن مطلع شده و اگر تراکنش غیرمجاز باشد سریع‌تر می‌توان آن را پیگیری کرد.

کشف ۲۹۵ کیلو تریاک در کرمان

فرمانده انتظامی استان از کشف ۲۹۵ کیلوگرم تریاک از ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ و دستگیری ۳ قاچاقچی در عملیات ماموران انتظامی کلانتری ۱۵ این فرماندهی خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری گفت: در راستای تشدید اقدامات انتظامی و برخورد قاطع با قاچاقچیان، ماموران کلانتری ۱۵ شهرستان کرمان در پی گشت زنی‌های هدفمند در سطح حوزه به ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و دستور توقف آن‌ها را صادر کردند.

او افزود: راننده خودرو‌ها بدون توجه به اخطار و ایست ماموران با افزایش سرعت اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و مراقبت عرصه را بر خود تنگ دیده و تسلیم پلیس شدند.

سردار ناظری تصریح کرد: در بازرسی از خودرو‌ها ۲۹۵ کیلوگرم تریاک کشف و ۳ قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی یادآور شد: اشرار و قاچاقچیان بدانند پلیس با اجرای طرح‌های پیشگیرانه با تمام توان با این پدیده شوم و قاچاقچیان به صورت قاطع، قانونی و بدون اغماض برخورد می‌کند.

دستگیری ۶۹ قاچاقچی موادمخدر در زرند

فرمانده انتظامی شهرستان زرند از دستگیری ۶۹ متهم به جرم حمل، نگهداری و فروش مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ"محمود خدادادنژاد"اظهار داشت: امروزه نیروی انتظامی در راستای تامین نظم و امنیت ارتباط خوبی با مردم برقرار کرده و وظیفه حفظ امنیت و آسایش مردم را با جدیت تمام در دستور کار خود قرار داده است.

سرهنگ خدادادنژاد در ادامه گفت:از ابتدای سال جاری تا کنون با تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی درسطح شهرستان بیش از ۱۷۰ کیلوگرم مواد افیونی کشف شده است.

او افزود: در این مدت تعداد ۲۴ منزل و مخفیگاه قاچاقچیان بازرسی شده و تعداد ۶۹ نفر متهم نیز در این رابطه دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده اند.

این مقام انتظامی ضمن اشاره به پلمپ ۳ منزل محل فروش مواد مخدر با دستور مقامات قضایی تصریح کرد: تعداد ۱۹ خودرو نیز از این متهمان توقیف و روانه پارکینگ شده است.

کشف کالای خوراکی قاچاق در عملیات تکاوران قرارگاه عملیاتی ابوذر

فرمانده قرارگاه عملیاتی ابوذر از کشف کالای خوراکی قاچاق از یک دستگاه اتوبوس اسکانیا در محور "کرمان-بم"خبر داد.

سرهنگ عبدالعلی روانبخش گفت: ماموران گشت رزمی این یگان حین کنترل خودرو‌های عبوری محور کرمان–بم به یک دستگاه اتوبوس اسکانیا مشکوک شده و آن را برای بررسی متوقف کردند.
او افزود: ماموران در بازرسی از این اتوبوس مقدار ۶۰۰ کیلو انبه که فاقد هرگونه مدارک قانونی بودند را کشف کردند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ابوذر با اشاره به اینکه ارزش ریالی این محموله حدود ۱۸۰ میلیون ریال برآورد شد، تصریح کرد: در این راستا یک متهم دستگیر و تحویل مرجع قضائی شد.

ممنوعیت استخدام مشمولان غایب در مشاغل دولتی و بخش خصوصی

فرمانده انتظامی شهرستان بم بر منع استخدام و بکارگیری مشمولان غایب و همچنین بر عدم غیبت مشمولان وظیفه عمومی جهت بهره مندی از برخی خدمات اجتماعی تاکید کرد.

سرهنگ"اکبر نجفی"در نشست با مسئولان ادارات و نهاد‌های دولتی و غیر دولتی شهرستان بم ضمن اشاره به ماده‌های ۶۲ و ۶۳ قانون خدمت وظیفه عمومی، گفت: استخدام مشمولان در وزارتخانه ها، موسسات وابسته به دولت، کارخانه ها، کارگاه‌ها و موسسات خصوصی بدون داشتن معافیت دائم و کارت پایان خدمت ممنوع است.

سرهنگ نجفی تصریح کرد: کسانی که به نحوی مشمولان غایب را در موسسات دولتی و غیردولتی از قبیل کارخانه ها، شرکتها، آموزشگاه ها، کارگاه ها، بنگاه ها، مغازه‌ها و تعمیرگاه‌ها به کارگیری کنند توسط نیروی انتظامی و همچنین سازمان"تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صنعت معدن و تجارت" شناسائی و به محاکم قضایی معرفی خواهند شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بم خاطرنشان کرد:مشمولینی که معافیت موقت دریافت کرده اند و پس از انقضاء مدت اعتبار ظرف یک ماه برای تجدید رسیدگی، خود را معرفی نکنند غایب شناخته خواهند شد.

او افزود: مشمولانی هم که مدت غیبت اولیه آنان در زمان صلح تا سه ماه و در زمان جنگ تا ۱۵ روز باشد سه ماه اضافه خدمت و چنانچه مدت غیبت اولیه آنان در زمان صلح بیشتر از سه ماه و در زمان جنگ بیش از ۱۵ روز باشد به ۶ ماه اضافه خدمت تنبیه می‌شوند.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی پلیس فتا فرمانده انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۵۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی

 

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ طولابی نژاد اظهار کرد: با مراجعه فردی به پلیس فتای شهرستان بافق و بیان اینکه آشنایی با فردی در فضای مجازی باعث کلاهبرداری از او شده است، رسیدگی به موضوع در دستورکار قرار گرفت. 


فرمانده انتظامی شهرستان بافق افزود: در تحقیقات مشخص شد که مالباخته با فردی در فضای مجازی آشنا شده و تا چند روز با هم گفتگو داشتند و بعد از ایجاد صمیمیت بین آنها، کلاهبردار درخواست مبلغ ۲۵ میلیون ریال وجه نقد می‌نماید که پس از واریز وجه توسط مالباخته، دیگر جوابگوی او نبوده است. 


وی ادامه داد: با تلاش ماموران پلیس فتا، متهم در یکی از شهر‌های کشور شناسایی و مبلغ مذکور به حساب شاکی بازگردانده شد. 


فرمانده انتظامی بافق از شهروندان خواست دراین موارد دقت بیشتری داشته باشند و به افراد در فضای مجازی اعتماد نکنند.

دیگر خبرها

  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف کالای قاچاق در مروست
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمبر
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس