Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@11:17:28 GMT

امکان تغییر روش مدیریت سهام عدالت وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۹۷۲۷۳

امکان تغییر روش مدیریت سهام عدالت وجود ندارد

سخنگوی آزادسازی سهام عدالت گفت:فعلاً امکان تغییر روش از مستقیم به غیر مستقیم وجود ندارد اما به دلیل تماس‌ها و تقاضاهای مکرر از سوی مردم، در هفته جاری در شورای عالی بورس درباره این تقاضا، تصمیم‌گیری می‌شود.

به گزارش ایمنا به نقل از صدا و سیما، حسین فهیمی سخنگوی آزادسازی سهام عدالت اظهار کرد: پس از آزاد سازی سهام عدالت، بسیاری از افراد با شرکت سپرده گذاری تماس گرفتند و تقاضا کردند تا امکان تغییر روش از مستقیم به غیر مستقیم نیز فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در ابتدای آزاد سازی سهام عدالت، افراد بدون اطلاع و آگاهی لازم، اقدام به انتخاب روش مستقیم کردند، اما اکنون به این نتیجه رسیدند که آگاهی کافی را برای مدیریت ۳۶ شرکت بورسی ندارند و برای رسیدن به سود مورد نظر، نیاز به کسب اطلاعات بیشتری دارند، به همین دلیل از انتخاب روش مستقیم پشیمان شدند و تقاضای تغییر این روش را دارند.

سخنگوی آزادسازی سهام عدالت گفت: فعلاً امکان تغییر روش از مستقیم به غیر مستقیم وجود ندارد، زیرا در زمانی که سهامداری روش مستقیم را انتخاب می‌کند. اطلاعات وی برای دریافت کد بورسی به شرکت سپرده گذاری و بورس ارسال می‌شود. به دلیل تماس‌ها و تقاضاهای مکرر از سوی مردم، در هفته جاری در شورای عالی بورس درباره این تقاضا، تصمیم‌گیری می‌شود که آیا راهکاری برای برگشت وجود دارد یا خیر؟

کد خبر 428842

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سهام عدالت سود سهام عدالت مالکیت سهام عدالت روش مستقیم سهام عدالت توزیع سهام عدالت فروش سهام عدالت انتقال سهام عدالت نحوه انتقال سهام عدالت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق امکان تغییر روش سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۷۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، سرپرست معاونت آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش فارس گفت: بر اساس ماده ۵۰ آیین‌نامه مدارس و در ماده ۸۸ آیین‌نامه آموزشی، ثبت‌نام مجدد دانش‌آموز در همان پایه که قبول شده در موارد استثنا مانعی ندارد و تکرار پایه در دوره دوم متوسطه متناظر با رشته تحصیلی و تنها در مدارس غیر دولتی امکان‌پذیر است.
علیرضا شجاعی‌پور افزود: افزود: اگر دانش‌آموزی متقاضی تکرار پایه بود، باید شرط قبولی در همان پایه را دارا باشد.
وی افزود: هر چند دانش‌آموزان متقاضی تغییر رشته می‌تواند هم در خردادماه و هم در شهریورماه در آزمون تغییر رشته مشارکت کند، اما توصیه ما به شرکت دانش‌آموز در امتحانات خردادماه است.
سرپرست معاونت آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش فارس گفت: در خردادماه هم دانش‌آموزان می‌توانند تغییر رشته بدهند، اما مدیران باید مشخصات دانش‌آموز متقاضی را در سامانه سیدا ثبت کنند.
به گفته او: دانش‌آموز متقاضی تغییر رشته در پایه‌های دهم و یازدهم باید تا دوهفته قبل از امتحانات خرداد و یا شهریورماه، درخواست تغییر رشته خود را به مدرسه ارائه دهند.
سرپرست معاونت آموزش اداره‌کل آموزش و پرورش فارس افزود: دانش‌آموزانی که از پایه یازدهم به دوازده تغییر رشته دهند، در صورتی که دروسی باقی بماند می‌تواند در امتحانات شهریور شرکت کنند، اما نمراتشان در سوابق تحصیلی موثر نخواهد بود.

دیگر خبرها

  • اگر سود سهام عدالت نگرفتید بخوانید!
  • آیا دکترین هسته‌ای ایران تغییر کرده است؟
  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • خبر مهم درباره واریز سود سهام عدالت | جیب دارندگان سهام عدالت پرپول می‌شود
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟