Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رییس بانوان فدراسیون تنیس روی میز گفت: مرحله پلی‌آف لیگ برتر بانوان لغو شد و تیم‌های برتر مشخص شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ فاطمه کیوانی، نایب رییس بانوان فدراسیون تنیس روی میز کشورمان در رابطه با برگزاری اردو برای ملی‌پوشان گفت: باتوجه به شرایط شیوع ویروس کرونا که هنوز ثابت نشده و وضعیت استان‌ها هر روز تغییر می‌کند، برگزاری اردو برای ملی‌پوشان پیش بینی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین باتوجه به این که مسابقات جهانی ایرلند نیز لغو شده، باید منتظر باشیم تا شرایط کاملا فراهم شود. بازیکنان اگر بخواهند در اردوها حاضر شوند، فشار روحی زیادی به آن‌ها وارد می‌شود، به همین دلیل برای امنیت روانی آن‌ها برگزاری اردو گروهی فعلا ممکن نیست.

وی افزود: مرحله پلی آف لیگ برتر بانوان نیز لغو شد و تیم‌های برتر مشخص شدند. در مرحله مقدماتی تقریبا نتیجه نهایی مشخص شده بود و تیم‌ها اختلاف امتیاز زیادی داشتند. به همین دلیل تمام مربیان موافقت کردند که مرحله پلی آف برگزار نشود.

کیوانی عنوان کرد: البته در نهایت مدیرعاملان باشگاه‌ها نیز موافقت کردند که نتیجه لیگ امسال، براساس نتایج مقدماتی اعلام شود چون نتیجه نهایی نیز باتوجه به امتیازات مشخص بود. با باشگاه‌ها صحبت کردیم و قرار است تا یک ماه آینده حق الزحمه ورزشکاران را پرداخت کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لیگ برتر بانوان تنیس روی میز مرحله پلی آف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۸۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است

مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در سرای ورزشکاران در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های کارگری استان اصفهان با حضور جواد محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان، جواد رمضی رئیس فدراسیون ورزش‌کارگری، میثم مداحی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان و اعضای مجمع از ساعت ۱۰:۱۵ در سرای ورزشکاران آغاز شد.

در ابتدا جواد محمدی، مدیر کل. ورزش و جوانان استان اصفهان ضمن تبریک هفته بزرگ‌داشت هفته پهلوانی و روز فرهنگ همچنین پاسخ قاطعانه ایران به رژیم غاصب صهیونیست و وعده صادق، اظهار کرد: جامعه صنعتی استان اصفهان در بخش ورزشی افتخارات زیادی در استان، کشور و در خارج کشور کسب کرده است که عمده ورزشکاران آن به هیئت ورزش کارگری بر می‌گردند. این اتفاق نشان از اهمیت هیئت ورزشی در کسب افتخارات را نشان می‌دهد.

وی افزود: در ورزش کارگری استعدادهای بالقوه فراوانی وجود دارند که با شناسایی قابلیت بالفعل شدن دارند. می‌طلب جامعه ورزش کارگری و در رأس آن هیئت ورزش کارگری برای توسعه این ورزش تلاش کنند. این اطمینان خاطر را می‌دهم که اداره کل ورزش و جوان نیز حتماً حامی و پشت این هیئت خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به برگزاری مجامع دیگر در اردیبهشت ماه، ادامه داد: امیدوارم برنامه‌ای که برای روزهای آتی پیش بینی شده به خوبی برگزار شود و تکلیف هیأت‌های و رشته‌های ورزشی مشخص شود.

این مجمع انتخاباتی با کاندیدایی علیرضا تیغ‌ساز، قاسم ستاری فرید، عبدالله شاطری و عبدالرسول یزدی زاده و ۲۳ رأی مأخوذه در حال برگزاری است.

کد خبر 747145

دیگر خبرها

  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • تعیین حق‌الزحمه مهندسان اوایل هفته آینده ابلاغ خواهد شد
  • میزان افزایش حق‌الزحمه مهندسان هفته آینده اعلام می‌شود
  • ببینید | ️جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد‌
  • برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد | تکلیف کاپیتان و دو نفر با هم مشخص می‌شود
  • رقابت دو هفته‌ای تنیسور‌های ساحلی جهان به میزبانی کیش
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است