Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@23:04:21 GMT

تعیین ۱۲ طرح شاخص ایلام برای تکمیل در سال جهش تولید

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۹۸۱۱۲

تعیین ۱۲ طرح شاخص ایلام برای تکمیل در سال جهش تولید

رحمت‌الله قیصوری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح‌ها با اشتغال‌زایی ۱۲ هزار و ۷۰۳ نفر در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی برای تکمیل و بهره‌برداری تعیین و به دستگاه‌های ذیربط اعلام شده است.

وی یادآور شد: پروژه‌های جهش تولید با توجه به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری و برای افزایش در تولید و بهبود وضعیت اقتصادی کشور، پس از تصویب در ستاد اقتصاد مقاومتی استان و ارسال به سازمان برنامه و بودجه کشور برای تایید نهایی در بودجه‌ سال جاری برای دریافت اعتبار یا تسهیلات در اولویت قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این تعداد پروژه برای بهره‌بردای در سال جاری مصوب و تایید شده‌اند و در صورت تامین اعتبار و یا ارائه تسهیلات لازم و همچنین ورود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به بهره‌برداری خواهند رسید.

قیصوری طرح‌های تولید شمش فولادی شرکت فولاد زاگرس ایوان، واحد الفین شرکت پتروشیمی ایلام و تکمیل و توسعه زیرساخت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی‌ استان‌ ایلام را از جمله این طرح‌ها ذکر کرد.

وی یادآور شد: طرح توسعه باغات زیتون هلیلان، تکمیل کانال اصلی آبیاری و زهکشی فکه و احیا زهکش‌های عین‌خوش فکه، شبکه اصلی آبیاری و زهکشی میمه، تامین آب اراضی و شبکه‌های آبیاری و زهکشی در سطح استان (۱۴ ایستگاه پمپاژ) از دیگر طرح‌های مصوب امسال است.

قیصوری ایجاد کارگاه‌های صنایع‌دستی و تکمیل بازارچه صنایع دستی شهر ایلام، احداث نیروگاه مقیاس کوچک ایلام به ظرفیت ۵.۲ مگاوات (فاز اول)، توسعه و افزایش ظرفیت پست ۶۳.۲۰ کیلوولت هلیلان، احداث پست ۲۳۰.۲۰ کیلوولت مورموری و تکمیل پروژه گازرسانی به واحدهای اقتصادی را از جمله پروژه‌های آماده تکمیل سال جهش در استان ایلام تولید برشمرد.

برچسب‌ها ایلام مقام معظم رهبری سازمان برنامه و بودجه جهش تولید پروندهٔ خبری سال ۹۹؛ سال جهش تولید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام مقام معظم رهبری سازمان برنامه و بودجه جهش تولید ایلام مقام معظم رهبری سازمان برنامه و بودجه جهش تولید جهش تولید طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۸۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ ۸۲۱میلیارد تومان منابع ازمحل فروش اوراق به پروژه های اردبیل

داود شایقی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: برای تکمیل راه آهن اردبیل – میانه ۶۰۰ میلیارد تومان، تکمیل تونل حیران ۴۰ میلیارد تومان، راه اردبیل – سرچم ۵۰ میلیارد تومان، راه کلور – درام ۹ میلیارد تومان، سه راهی سربند به سه راهی مشگین شهر ۲۵ میلیارد تومان و اردبیل – مشکین شهر ۲۵ میلیارد تومان از این محل ابلاغ شده است.

وی خاطرنشان کرد: از محل فروش اوراق اسلامی برای تکمیل سد هشجین ۱۰ میلیارد تومان اختصاص یافت تا این پروژه سرعت اجرایی بیشتری به خود بگیرد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل ادامه داد: برای پروژه های آّبرسانی و فاضلاب شهری نیز منابع خوبی پیش بینی شده که طرح آبرسانی به مشگین شهر ۲۰ میلیارد تومان، آبرسانی به اردبیل یک میلیارد تومان و تاسیسات فاضلاب شهری اردبیل ۲۰ میلیارد تومان از این محل تخصیص می یابد.

شایقی در مورد توسعه بیمارستان ولیعصر مشگین شهر و نجف زاده اردبیل نیز گفت: برای تکمیل بیمارستان نجف زاده اردبیل ۵ میلیارد تومان و توسعه بیمارستان ولیعصر مشگین شهر یک میلیارد تومان از این محل ابلاغ شده که با تزریق این منابع این پروژه ها سرعت اجرایی بیشتری می گیرد.

وی بیان کرد: بهسازی راه اصلی امیرکندی – گرمی – بیله سوار از محورهای مهم مواصلاتی استان اردبیل است که برای تکمیل این مسیر ۱۵ میلیارد تومان از محل فروش اوراق به صورت نقد ابلاغ می شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل اضافه کرد: همه این تخصیص ها به استناد ابلاغیه سازمان برنامه و بودجه و از محل فروش اوراق اسلامی به صورت نقد به خزانه کل کشور ابلاغ شده است.

کد خبر 6087527

دیگر خبرها

  • مسیرهای دسترسی تقاطع محور فردوسی و بلوار پیامبر اعظم(ص) تکمیل می‌شود
  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • تکمیل سامانه ملی اسکان و تعیین سقف افزایش اجاره‌بها براساس مصوبه مجلس
  • ۱۰ هزار نفر در طرح های صنعتی ایلام مشغول به کار هستند
  • خوش‌بینی پاکستان درباره تکمیل خط‌ لوله گاز با ایران به‌رغم هشدار آمریکا
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • وزارت نفت ۶ هزار و ۲۰۰ پروژه مسئولیت اجتماعی در کشور در دست اجرا دارد
  • ابلاغ ۸۲۱میلیارد تومان منابع ازمحل فروش اوراق به پروژه های اردبیل
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام