Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار قرچک گفت: مدیریت شهری قرچک در راستای خدمت‌رسانی و رفاه حال شهروندان، هم‌اکنون چندین پروژه رفاهی، خدماتی و ورزشی در دست اقدام دارد که این حرکت شهر قرچک را در آستانه فصل جدید توسعه و پیشرفت قرار خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ محسن خرمی شریف صبح امروز دوشنبه در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی مدیریت شهری، گفت: اجرای این پروژه‌های شهری کاملاً از بودجه عمرانی شهرداری قرچک به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بازدیدهای دوره‌ای برای حل مشکلات پروژه‌ها و رصد میزان پیشرفت آن‌ها انجام می‌شود تا بتوانیم طبق برنامه زمان‌بندی این پروژه‌ها را به اتمام برسانیم.

شهردار قرچک بابیان اینکه پروژه‌های عمرانی در راستای توسعه زیرساخت‌های شهری در حال احداث هستند، گفت: مدیریت شهری قرچک در راستای خدمت‌رسانی و رفاه حال شهروندان، هم‌اکنون چندین پروژه رفاهی، خدماتی و ورزشی در دست اقدام دارد که این حرکت شهر قرچک را در آستانه فصل جدید توسعه و پیشرفت قرار خواهد داد.

خرمی شریف گفت: آسفالت جاده آرامستان، بهسازی پارک‌ها و بوستان‌ها، ساخت بارانداز زباله، ساخت سرای محله، ادامه احداث کمربندی جنوبی، ایجاد پیست دوچرخه‌سواری پارک خیام، احداث زمین چمن مصنوعی، تخریب و بهسازی محل دائمی نمایشگاه دائمی، احداث پارک اقوام، احداث سرای محله خبرنگار، احداث سوله ورزشی بانوان، احداث ساختمان خدمات شهری منطقه یک، احداث فرهنگسرای بزرگ شهر و احداث کمربندی شمالی گوشه‌ای از اقدامات شهرداری قرچک در جهت خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان است.

وی در پایان با اشاره به اینکه توسعه و پیشرفت قرچک درگرو همکاری و مشارکت شهروندان است، اظهار کرد: روند پیشرفت و توسعه و اجرای پروژه‌های رفاهی، خدماتی و ورزشی قرچک با همکاری و مشارکت مردم سرعت بیشتری خواهد گرفت و تحقق این مهم درگرو همکاری و مشارکت شهروندان با مدیریت شهری است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: توسعه و پیشرفت مدیریت شهری شهردار قرچک توسعه و پیشرفت مدیریت شهری پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۹۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در بازدید از این پروژه بزرگ آموزشی گفت: دارالفنون اردبیل با مساحت ۱۰ هزار متر مربع با ۳۰ کلاس آموزشی، دارای سالن ورزشی و آمفی تئاتر ۲۵۰ نفره آماده بهره برداری است.
نیکزاد با اشاره به اینکه این پروژه عمرانی آموزشی برای بهبود کیفیعت آموزشی در اردبیل و با سرمایه گذاری بانگ پاسارگاد کشور احداث شد گفت: بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان برای احداث دارالفنون اردبیل سرمایه گذاری شده است.

دیگر خبرها

  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • اراک با مدیریت تعاملی به سمت توسعه و تعالی پیش می‌رود
  • پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت
  • فاز دوم خط ۲ مترو ؛ چهارمین بازدید شبانه مدیریت شهری شیراز
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • پروژه شهرک بازیافت در مرحله واگذاری به پیمانکار قرار دارد
  • اجرای ۳۱ پروژه با مشارکت سرمایه‌گذاران/ پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه مشارکتی میخک
  • سرای بانو در مشکین‌دشت احداث می‌شود