Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  پرسپولیس این روز‌ها زیر نظر یحیی گل‌محمدی تمرینات خود را دنبال می‌کند تا برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر که قرار است هفته بیست و دوم آن هشتم و نهم تیرماه برگزار شود، آماده شود.

این تیم تاکنون دو دیدار دوستانه برگزار کرده که برابر سایپا به تساوی بدون گل رسید و گل‌گهر را هم ۱-۰ از پیش رو برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن ربیع‌خواه که در این مدت حضور فعالی در تمرینات سرخپوشان پایتخت داشته، درخصوص وضعیت سرخپوشان به خبرنگار «ایران» گفت: «شرایط تیم خوب است و بعد از حدود ۳ ماه دوباره تمرینات‌مان را از سر گرفته‌ایم. الان ۳ هفته‌ای است که داریم تمرین می‌کنیم و با اینکه در تعطیلی بودیم،

بدن‌های بچه‌ها آماده است. خوشبختانه در این دو بازی دوستانه هم عملکرد خوبی داشتیم، ولی باید جدی‌تر و بیشتر تمرین کنیم. البته هنوز وقت داریم و ا‌ن‌شاءالله به شرایط ایده‌آل که مدنظر کادر فنی است، برسیم.» با اختلاف امتیازی که پرسپولیس با بقیه تیم‌ها ایجاد کرده، بسیاری این تیم را مدعی شماره یک کسب عنوان قهرمانی لیگ نوزدهم می‌دانند و هواداران این تیم هم امیدوارند پرسپولیس برای چهارمین بار پیاپی جام را بالای سر ببرد. هافبک دفاعی قرمز‌ها در این باره چنین نظر داد: «به نظر من هنوز هیچ چیز تمام نشده است.

درست است که ۱۰ امتیاز اختلاف با تیم دوم بسیار خوب است، ولی ۹ بازی باقی مانده و اتفاقات زیادی می‌تواند رقم بخورد. ما هنوز خودمان را قهرمان نمی‌دانیم و باید خیلی تلاش کنیم تا این روند را ادامه دهیم. تا روز آخر لیگ می‌جنگیم و امیدوارم بتوانیم قهرمانی را با برد‌های بیشتر تثبیت کنیم.»

برنامه ۳ هفته پیش روی لیگ برتر اعلام شده، ولی همچنان بعضی از تیم‌ها مخالف شروع مسابقات هستند و تعدادی دیگر نیز نگرانی‌هایی دارند. ربیع‌خواه در این خصوص چنین واکنشی داشت: «من فکر می‌کنم چه بخواهیم چه نخواهیم، فوتبال و لیگ باید شروع شود. خیلی از مردم و هواداران دلخوشی‌شان همین فوتبال است و ما بازیکنان هم شغل دیگری نداریم و برایمان سخت است که در خانه بنشینیم. برای همین دوست داریم تمرین و بازی کنیم. این ویروسی هم که وجود دارد، برای کل دنیا هست.

الان می‌بینید که لیگ‌های معتبر مختلف هم کارشان را شروع کرده‌اند و ما هم که از آن‌ها مستثنی نیستیم. ضمن اینکه الان همه کسب و کار‌ها باز شده و مردم سر کار می‌روند، ما هم هیچ فرقی با مردم نداریم و باید به کارمان ادامه بدهیم. از طرفی به نظر می‌رسد کرونا تا یک سال دیگر هم وجود داشته باشد و تا واکسن آن پیدا شود، باید به زندگی در کنار آن عادت کرده و از خودمان مراقبت کنیم.

به نظرم اگر به توصیه‌های بهداشتی عمل کنیم، می‌شود در کنار این ویروس زندگی کرد. ما خودمان خیلی دل‌مان برای فوتبال تنگ شده و در خانه نشستن ما را کلافه کرده بود. خوشبختانه تمرینات آغاز شده و ا‌ن‌شاءالله مسابقات هم که شروع شود، کامل به شرایط عادی برمی‌گردیم. البته متأسفانه بازی‌ها باید بدون تماشاگر برگزار شود و این برای ما خوب نیست، ولی امیدواریم این بیماری هر چه زودتر تمام شود و بتوانیم هواداران‌مان را در ورزشگاه ببینیم و با تشویق‌هایشان روحیه بگیریم.»

در جریان تمرینات پرسپولیس در هفته گذشته، محمد انصاری مدافع این تیم دچار پارگی رباط صلیبی شد و باید ۶ ماه از میادین دور باشد. فصل گذشته ربیع‌خواه چنین شرایطی تجربه کرد و می‌تواند دقیق‌تر در این باره صحبت کند: «محمد شرایط سختی را سپری می‌کند. من کاملاً او را درک می‌کنم، چون خودم ۲ بار این شرایط را تجربه کرده‌ام. از طرفی مصدومیت او برای ما هم سخت است و خیلی نگرانش هستیم. ولی فوتبال همین است و مصدومیت هم کنارش هست و باید با آن دست و پنجه نرم کرد. محمد روحیه خیلی خوبی دارد و آدم خیلی محکم و قوی است و امیدواریم با قدرت این ۶ ماه را طی کند و هر چه زودتر به میادین بازگردد.»

ربیع‌خواه که هافبک دفاعی پرسپولیس است، در زمان مربیگری برانکو در لیگ پانزدهم در پست دفاع چپ برای سرخپوشان به میدان می‌رفت. او به سؤالی مبنی بر اینکه آیا حاضر است در غیاب انصاری در دفاع چپ بازی کند؟ چنین پاسخ داد: «خوشبختانه شرایط خوبی دارم و پا به پای بچه‌ها در حال تمرین هستم. ضمن اینکه من بازیکنی هستم که مربی در هر پستی به من احتیاج داشته باشد، سعی می‌کنم بیشترین و بهترین توانم را بگذارم و به تیمم کمک کنم. امیدوارم با شروع بازی‌ها و در اولین بازی‌مان هم که برابر پیکان هست، بتوانیم گام محکمی برداریم و یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک شویم.»

منبع: ایران

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال ربیع خواه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۰۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جای خالی مهدی‌پور احساس نشد!

به  گزارش "ورزش سه"، زبیر نیک‌نفس هافبک دفاعی استقلال پس از مصدومیت مهدی مهدی‌پور به ترکیب اصلی این تیم اضافه شد و در بازی‌های اخیر به خوبی در میانه میدان ایفای نقش می‌کند.

این بازیکن با سبک متفاوت نسبت به مهدی‌پور در خط هافبک استقلال بازی می‌کند و عملکرد خوبی داشته است، او در اکثر جنگ‌های میانه میدان حضور دارد و با انتقال سریع توپ به کناره‌ها یا یک سوم دفاعی حریف سرعت بالاتری به فوتبال استقلال داده است.

زبیر علاقه زیادی به نگه داشتن توپ در اختیار خود ندارد و پس از بریدن توپ یا گرفتن از هافبک‌های حریف با کمترین ضربه به توپ آن را به ماشاریپوف، جلالی یا حردانی انتقال می‌دهد تا آبی‌ها خیلی زود در فاز هجومی قرار بگیرند و این موضوع باعث نشاط بیشتر و خطرناک‌تر بودن استقلال در حملات شده است.

او در غیاب مهدی‌پور و بازگشت روزبه چشمی به خط دفاعی در کنار رضاوند دو هافبک دفاعی استقلال هستند، زبیر با حرکات عرضی و پوشش نقاط مختلف زمین فعالیت بیشتری دارد و رضاوند با تمرکز بیشتری در وسط زمین حضور دارد و نزدیک به محوطه جریمه استقلال فعالیت می‌کند.

شاید زوج رضاوند و نیک‌نفس خلاقیت بالایی نداشته باشد اما با توجه به خصوصیات دفاعی‌ای که دارند آزادی عمل بیشتری برای جلال‌الدین فراهم کرده‌اند و این هافبک ازبک به خوبی در ترکیب استقلال جا افتاده است.

دیگر خبرها

  • الگری: آینده؟ درک می کنم تیترهای آینده الگری در این هفته ها بسیار داغ است؛ از باشگاه بپرسید
  • کایسری و مشکل قدیمی مصدومیت‌های کریمی
  • یک خبر جدید درباره علی کریمی
  • استیلی: اوسمار خوب است ولی صبر کنید!
  • میرالم پیانیچ از بازی‌های ملی خداحافظی کرد
  • مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست
  • مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)
  • تبریک خاص مس رفسنجان به منتظر محمد(عکس)
  • جای خالی مهدی‌پور احساس نشد!
  • تورس از هافبک‌های گل‌گهر گلزن می‌سازد!