Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت احداث پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس در استان، گفت: اعتبارات این پروژه در نشست با مسئولان استانی پیگیری می‌شود. ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، عزیز فیلی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تعداد زیاد پروژه‌های نیمه‌تمام در کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: اولویت ما در تخصیص اعتبارات عمرانی، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به‌ویژه پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالای 70 درصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: به هیچ وجه نباید در سال 99 پروژه‌های جدید در استان شروع شود، مگر اینکه این پروژه‌ها از محل منابع غیردولتی مثل خیرین و بنیاد‌ها تأمین اعتبار شوند.

فیلی عنوان کرد: لیست بالغ بر 900 میلیارد تومان پروژه ملی را به وزیر کشور ارائه دادیم که در صورت اختصاص اعتبار موردنیاز به این پروژه‌ها، بخشی از آنها در 6 ماهه نخست سال 99 و بخشی نیز در 6 ماهه دوم به بهره‌برداری می‌رسند.

رضایی: مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس باید به مرجع تحقیقات جنگ تبدیل شودمعاون فرهنگی سپاه استان یزد: فرهنگ دفاع مقدس بهترین ابزار برای مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن استگزارش ویدئویی| باغ موزه دفاع مقدس زنجان‌ چشم به راه ‌اعتبار/ پروژه ارزشمند‌ی‌ که با ‌گذشت 11 سال هنوز خاک می‌خورد

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: امیدواریم با تخصیص اعتبار موردنیاز، امسال شاهد تکمیل و افتتاح بسیاری از این پروژه‌های نیمه‌تمام باشیم.

وی بیان کرد: تعدادی پروژه استانی از جمله باغ موزه دفاع مقدس، پروژه‌های تجهیز ادارات‌کل و احداث ساختمان‌های دولتی نیز وجود دارد که نیازمند تأمین اعتبار هستند و برای اجرای آنها می‌توانیم از اعتبارات استانی کمک بگیرم.

انتهای پیام/543/

R41452/P/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۲۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارات طرح‌های عمرانی استان‌ها در بودجه ۱۴۰۳ سی درصد افزایش یافت

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، داوود منظور در صفحه شخصی خودش در فضای مجازی نوشت: با هدف تمرکز زدایی در بودجه، اعتبارات طرح‌های استانی تملک دارایی‌های ثابت با ۳۰ درصد رشد از ۱۲۰ به ۱۵۶ هزار میلیارد تومان رسید.

معاون رئیس جمهور افزود: همچنین با افزایش تعداد طرح‌های استانی ویژه از ۳۸۷ به ۹۵۹ طرح، امکان نظارت استانداران بر اجرای طرح‌ها افزایش یافت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • ساخت مرکز جامع سرطان قم ۳۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • اعتبارات طرح‌های عمرانی استان‌ها در بودجه ۱۴۰۳ سی درصد افزایش یافت
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد