Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مولود حسینی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جوانرود گفت : تاکنون ۶۳۸ مورد آزمایش از مراجعین شهرستان به عمل آمده که از این تعداد ۴۸۰ مورد مثبت به کووید ۱۹ اعلام شده است.

او گفت : بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود ۲۴ تخت کرونایی دارد که اکنون تمام ظرفیت آن تکمیل و در چند روز اخیر نیز ۷۰ نفر به بیمارستان‌های گلستان و فارابی کرمانشاه اعزام شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جوانرود افزود: متأسفانه ۳۹ نفر از کادر بهداشت و درمان شهرستان جوانرود مبتلا به کووید ۱۹ هستند.

یوسفی گفت: خطر شیوع ویروس کرونا در این شهرستان جدی و بحرانی است و رفع این معضل نیازمند عزم همگانی مردم و مسئولان است.

او افزود: رفتار ویروس به رفتار مردم بستگی دارد و برداشتن محدودیت‌ها، تردد و ارتباط این شهرستان با استان‌های جنوبی و ورود مسافر و گردشگر از مهمترین راه‌های شیوع ویروس کرونا است.

این مسئول ادامه داد: بهره گیری از ظرفیت علما و روحانیون، رسانه‌ها، کاهش ساعات کار اصناف و بازاریان، اجرای طرح ترافیکی زوج و فرد از سوی پلیس راهور، توزیع ماسک رایگان، تعطیلی آئین‌های عزاداری و عروسی، رویداد‌های فرهنگی و اجتماعی و ورزشی برنامه ریزی شده برای پیشگیری از شیوع بیماری تا اطلاع بعدی همچنان ادامه دارد .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پروتکل های بهداشتی علوم پزشکی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۴۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فومن گفت: ۴۰ نفر از کارکنان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان به همراه خانواده هایشان در برنامه کوه پیمائی به مناسبت هفته سلامت شرکت کردند.

نصرالله کوهستانی افزود: در این برنامه ، شرکت کنندگان پس از رسیدن به منطقه بام سبز ماکلوان شهرستان فومن ، با پهن کردن سفره سلامت و خوردن صبحانه سالم برنامه‌ی خود را تکمیل کردند. 

دیگر خبرها

  • یک نشانه مهم زوال عقل
  • توصیه‌هایی درباره تب کریمه کنگو که باید جدی گرفته شود
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • «به یادِ ماموستا فخری»
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • شیوع بیماری ناشناخته در بدخشان
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن