Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@06:46:07 GMT

موتور محرک مدیریت کشور باید تفکر ناب بسیجی باشد

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۰۶۱۰۹

موتور محرک مدیریت کشور باید تفکر ناب بسیجی باشد

فرمانده حوزه عمار مشهد با بیان اینکه موتور محرک مدیریت کشور باید تفکر ناب بسیجی باشد، گفت: این تفکر بسیجی است که می‌تواند حلال تمام مشکلات باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، فرضعلی گرایلی امروز در مراسم افتتاح پنج  واحد مسکونی برای سیل‌زدگان در روستای سنگ پیر از توابع بخش مرکزی این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه موتور محرک مدیریت کشور باید تفکر ناب بسیجی باشد، اظهار کرد: این تفکر بسیجی است که می‌تواند حلال تمام مشکلات باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده حوزه عمار مشهد افزود: بسیج با تفکر ناب خود و مدیریت جهادی و انقلابی خود بدون هیچ چشم‌داشتی وارد عرصه شده و مشکلات را رفع کرده است.

وی افزود: نگاه نیروهای جهادی باید رضایت خداوند باشد و اگر تفکر ناب بسیجی در جامعه رواج پیدا کند سبب پیشرفت و عظمت کشور می‌شود.

گرایلی با بیان اینکه مدیریت جهادی در دوران دفاع مقدس به اوج خود رسید است، ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند، تفکر بسیجی نجات‌دهنده کشور است.

فرمانده حوزه عمار مشهد یادآور شد: مدیری که تفکر بسیجی داشته باشد خیلی درگیر قوانین دست و پاگیر بروکراسی‌های اداری برای کمک به محرومین نمی‌شود‌ و گره از کار باز می‌گشاید.

وی با اشاره به اینکه بسیجیان نباید کنشی عمل کنند، بلکه باید واکنشی عمل کنند، افزود: در عرصه خدمت به مردم محروم بهترین خدمت، کار است.

گرایلی بیان کرد: نیروهای جهادی حوزه عمار مشهد با حضور خود در روستاهای آسیب‌دیده از سیل سال گذشته که سبب خسارت‌های زیادی به مسکن محرومین شد کارهای فرهنگی و خدماتی زیادی را داشتند.

فرمانده حوزه عمار مشهد تصریح کرد: بدانید هر چه داریم از برکت ولایت، رهبری و خون شهیدان بوده که در پای نظام و انقلاب ریخته شده است.
روحیه جهادی بسیج قابل وصف نیست

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج بردسکن نیز در ادامه این مراسم گفت: روحیه جهادی بسیج قابل وصف نیست.

علیرضا جنیدی اظهار کرد: هر کجا که نظام احساس خلاء کرده، این روحیه جهادی بسیجیان بود که به کمک کشور آمده است.

وی افزود: اگر روحیه و تفکر بسیجی نبود شاید هم‌اکنون شاهد افتتاح خانه‌های محرومین نبودیم، بنابراین، روحیه جهادی بسیجیان قابل وصف نیست، نیروهای جهادی بدون چشم‌داشت مالی کار کردند.

فرمانده سپاه بردسکن ادامه داد: ۳۰ گروه جهادی شناسنامه‌دار با بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر روز در سال ۹۸ در کار ساخت و ساز خانه‌های معسرین و ضدعفونی کردن معابر ارائه خدمت کرده‌اند.

جنیدی گفت: در هر نقطه و زمان که کشور نیاز به بسیج داشته باشد این نیروهای جهادی آماده‌اند تا گره از کار کشور باز کنند.

افتتاح ۵ مسکن محرومین در روستای سنگ پیر بخش مرکزی بردسکن

مسؤول بسیج سازندگی سپاه ناحیه بردسکن نیز در ادامه این مراسم با بیان اینکه ساخت پنج خانه محرومین که در سیل سال گذشته آسیب‌دیده بود، بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان هزینه داشته است، افزود:  هر واحد مسکونی مبلغ ۸۰ میلیون تومان هزینه در برداشته که از محل اعتبارات بنیاد مسکن به مبلغ  ۶۰ میلیون تومان و مابقی از مشارکت حوزه عمار مشهد تامین پرداخت شده است.

علی عباس‌نیا با بیان اینکه خانه‌های ساخته شده توسط نیروهای جهادی حوزه عمار در متراژ ۴۳ متری و ۶۵ متری است، یادآور شد: متاسفانه در سیل سال گذشته شاهد تخریب منازل محرومین در روستاهای بردسکن بودیم که با ورود نیروهای جهادی توانستیم امید را به خانه‌های محرومین بیاوریم.

وی بیان کرد: بسیج و سپاه از بطن مردم هستند و همین موضوع سبب شده تا دشمنان نظام و انقلاب در برهه‌های مختلف پس از تشکیل بسیج احساس خطر کنند و به تبلیغات منفی علیه آن دست بزنند.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه ناحیه بردسکن افزود: سپاه و بسیج سازندگی از ارگان‌هایی هستند که همیشه حامی جهادگران و امیدی برای مردم نیازمند در مناطق محروم بوده است.

عباس‌نیا یکی از مهم‌ترین ماموریت بسیج در چند سال اخیر را رفع محرومیت در روستاها با اجرای کارهای عمرانی و فرهنگی عنوان کرد.

انتهای پیام/ 70050

منبع: فارس

کلیدواژه: مشهد بسیج مدیریت سیل مشهد بسیج مدیریت سیل روحیه جهادی بسیج تفکر ناب بسیجی نیروهای جهادی تفکر بسیجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۶۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در سال جهش تولید با مشارکت مردم، نواقص گذشته جامعه کارگری برطرف شود/ نیروی کار و کارگر موتور محرکه اقتصاد کشور است

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب؛ حجت‌ الاسلام عابدین رستمی در خطبه های عبادی سیاسی جمعه این هفته در جمع مومنان و نمازگزاران با دعوت آنان به تقوای دینی و خداترسی و پرهیزکاری و مسیر حق و توحید اظهار داشت: به گفته پیامبر عظیم الشان اسلام صلی الله علیه و آله وسلم ملاک برتری انسانها تقواست و آنچه که انسانها را ارزش می دهد فقط و فقط تقواست.

وی گفت: به فرموده پیامبر اکرم صلی الله هیچ کس بر کس دیگری ارجحیت و برتری ندارد نه عرب بر عجم و نه عجم بر عرب نه سفید پوست بر سیاه پوست و تنها ملاک برتری انسانها تقوای آنان است و آنچه انسان را به خدا نزدیک می کند.

حجت الاسلام والمسلمین رستمی بیان کرد: کسی کرامت و برتری دارد که با تقوا باشد مهاجرت دو گونه است هجرت نخست هجرتی است گه از گناهان دوری کند و از سیئات و گناهان و چیزهایی که ارزش‌های انسان را کم کند هجرت کند و مهاجرت دوم دور شدن از گناه و حرکت به سمت پروردگار و دوری از وسوسه های شیاطین است.

وی افزود: کسی که ایمان داشته باشد خیر و شر و آبروی و ثروت و سلامت و اقتصاد او در دستان پروردگار متعال است و فکر این فرد شکست ناپذیر و خلل ناپذیر است .

خطیب نماز جمعه شهرستان قروه در ادامه خطبه های این هفته با تبریک هفته کار و کارگر گفت: نیروی کار و کارگر موتور محرکه اصلی اقتصاد هر جامعه ای است جامعه ای که بخواهد مایحتاج خود را تامین کند و بحران‌های اقتصادی خود را پشت سر بگذارد و متکی به درون خود باشد باید به کار و کارگر بها دهد هم در حوزه وضع قوانین و هم در حوزه حمایت‌ها و پشتیبانی ها و هم در حوزه هویت بخشی جامعه کارگران باید کوشا باشد.

حجت الاسلام رستمی تصریح کرد: کارگری که در اسلام یک هویت ذاتی و اصیل دارد یک ابزار تولیدی نیست بلکه بر خلاف دیدگاه غرب و تمدن غیر اسلامی، کارگر یک ابزار تولید نیست و چرخ دنده نیست که بچرخد و خروجی آن برای دیگران باشد کارگر اصالت ذاتی و ارزش و بنای ذاتی دارد  بطوری که پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله وسلم آنقدر به کارگر بها و ارزش می دادند خم می شدند و  دست کارگر را می بوسیدند و این پیام را در تمام دنیا منتشر کردند که این ارزش و عزت واقعی کارگر است و جامعه کارگری وابسته به ما نیست بلکه ما وابسته به آنان هستیم اگر این اصل خودش را در قانون و اجرا نشان دهد این جامعه جامعه ی بالنده ای می شود.

وی خاطر نشان کرد: در سال جهش تولید با مشارکت مردم باید نواقص مربوط به جامعه کارگری را جبران کنیم چه در حوزه سیاستگذاری و چه حوزه اجرایی و چه در حوزه حمایت و پشتیبانی باید حقوق جامعه کارگری حفظ شود.

حجت الاسلام  رستمی در پایان افزود: مطالبات جامعه کارگری که مشکلات بیشتر جامعه کارگران است بیمه و امنیت شغلی کارگران است که باید حفظ شود .

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • توسعه فعالیت‌‌های فرهنگی حوزه عفاف و حجاب در مرکزی
  • ضرورت استعدادیابی و پرورش دانش آموزان نخبه با هدف پرورش مدیران نسل نو جهادی
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • در سال جهش تولید با مشارکت مردم، نواقص گذشته جامعه کارگری برطرف شود/ نیروی کار و کارگر موتور محرکه اقتصاد کشور است
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • کارگران موتور محرک چرخه اقتصاد کشور هستند