Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اسپوتنیک، ستادکل ارتش کره شمالی روز دوشنبه در بیانیه‌ای تهدید آمیز اعلام کرد که پیونگ یانگ در حال بررسی طرحی برای استقرار نیروهای نظامی خود در منطقه عاری از سلاح در مرز دو کره است.

در این بیانیه آمده که ارتش هر گونه تصمیم دولت و حزب حاکم کره شمالی در این خصوص را فورا اجرا خواهد کرد.

ستاد کل ارتش کره شمالی تاکید کرد که روابط پیونگ‌یانگ با سئول در حال بدتر شدن است، لذا پیونگ یانگ در صدد استقرار نظامیان خود در منطقه مرزی عاری از تسلیحات است که پبشتر براساس توافقی میان دو کشور، منطقه عاری از سلاح اعلام شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز یکشنبه گذشته نیز «کیم یو جونگ» خواهر رهبر کره شمالی، همسایه جنوبی خود را «دشمن» توصیف کرد و گفت: اگر سئول اقدام خود در پخش بروشور علیه پیونگ‌یانگ در نقاط مرزی را متوقف نکند، پیونگ یانگ دفتر ارتباطی خود با سئول را خواهد بست.

خواهر رهبر کره شمالی همچنین هشدار داد که در صورت تعلل سئول در قطع فعالیت فعالان ضد پیونگ یانگ، سئول باید بزودی منتظر «گام بعدی» پیونگ یانگ باشد.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: پیونگ یانگ کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۸۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، درگیری‌ها و حملات بین گروه‌های مخالف و نیروهای نظام سوریه ادامه دارد و فضای پرتنشی در شمال غرب سوریه حاکم است. ارتش ترکیه پس از اینکه هیئت «تحریر الشام» از پاسخگویی به درخواست این کشور برای ایجاد نقاط مرزی خودداری کرد، نیروهای کمکی به منطقه اعزام کرد.

منابع سوری گفتند: ارتش ترکیه نیروهای کمکی را به گذرگاه «الغزاویه» اعزام کرد که این گذرگاه، مناطق تحت کنترل هیئت «تحریر الشام» در ادلب را از حومه غربی آن جدا می‌کند. هم‌زمان یک کاروان نظامی متعلق به هیئت تحریرالشام شامل ده‌ها نیروی مسلح با سلاح‌های سنگین از حومه ادلب به سمت گذرگاه مذکور حرکت کرد.

این منابع سوری توضیح دادند که تقویت‌های متقابل پس از آن صورت گرفت که تحریر الشام درخواست طرف ترکیه را رد کرد؛ این درخواست به ایجاد نقاط مرزی تحت نظارت نیروهای «گارد مرزی» ارتش ملی تحت حمایت ترکیه در کنار نیروهای خود ترکیه با هدف محدود کردن عملیات قاچاق انسان به خاک این کشور ارتباط می‌یافت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ماجرای استفاده اسرائیل از سلاح گرمافشاری
  • مشارکت احتمالی کره جنوبی در پیمان آکوس؛ محور گفت‌وگوهای دو جانبه سئول و کانبرا
  • تهدید علنی حزب‌الله توسط اسرائیل: لبنان را اشغال می‌کنیم!
  • حملات مقاومت به محل استقرار نظامیان اشغالگر در جنوب غزه
  • انسان‌هایی که تبخیر می‌شوند؛ استفاده اسرائیل از سلاح گرمافشاری در غزه
  • مرزی‌ترین نقطه خراسان شمالی سینما خواهد داشت
  • کشته شدن ۴ مامور پلیس در کارولینای شمالی
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین/منطقه دونباس اوکراین به زودی سقوط می کند
  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین