Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی تشدید تنش‌ها میان پیونگ‌یانگ و سئول، کره‌شمالی اعلام کرد که در حال بازبینی طرح اعزام نظامیان خود به منطقه‌های مرزی عاری از تسلیحات است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، کره‌شمالی در حال بازبینی طرح‌هایی برای اعزام نظامیان خود به منطقه‌های مرزی عاری از تسلیحات است.

بر اساس اعلام خبرگزاری رسمی کره‌شمالی، رئیس ستاد مشترک ارتش این کشور طی بیانیه‌ای گفت: «ارتش ما از نزدیک شرایط کنونی را با توجه به وخیم‌تر شدن روابط میان شمال و جنوب زیر نظر دارند و خود را کاملا آماده کرده تا تضمین نظامی برای هرگونه اقدامات خارجی که توسط دولت و حزب اتحاذ می‌شود را فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

کره شمالی در روزهای گذشته به همسایه جنوبی خود هشدار داده در صورت عدم جلوگیری از پخش بروشور علیه پیونگ‌یانگ در نقاط مرزی، دفتر ارتباطی خود با سئول در این کشور بسته خواهد شد.

«کیم یو جونگ» خواهر رهبر کره شمالی گفته بود که در صورت تعلل سئول در قطع فعالیت فعالان ضد پیونگ یانگ، کشورش به توافق نظامی که در سال ۲۰۱۸ با کره جنوبی حاصل شد خاتمه می‌دهد.

کره جنوبی به تازگی در اقدامی که نگرانی همسایه شمالی خود را موجب شده، از استقرار سامانه‌های پدافندی «تاد» ساخت آمریکا در  یک پایگاه هوایی در کشور خود خبر داد. یک مقام نظامی کره جنوبی در این زمینه گفت که این موشک‌ها جایگزین نمونه های قبلی شده‌اند. وزارت دفاع کره جنوبی نیز اعلام کرده که علاوه بر استقرار این موشک‌های جدید تاد، آمریکا ژنراتور و تجهیزات جمع آوری اطلاعات جدید را به پایگاه هوایی «سئونگجو» در کره جنوبی ارسال کرده است.

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: کره شمالی کره جنوبی تسلیحات پیونگ یانگ کره شمالی کره جنوبی تسلیحات پیونگ یانگ کره شمالی کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۶۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی استحصال ۱۰ تُن گُلاب از مزارع گل‌محمدی در شهر مرزی کُرَند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ سطح مزارع گل‌محمدی در این منطقه، اکنون ۱۵ هکتار است که سه هکتار از آن، به بهره برداری اقتصادی رسیده است.

به سبب ارزش اقتصادی بالا، نیاز آبی کم و سازگاری با اقلیم منطقه، سالانه تا ۵ هکتار به این سطح افزوده می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • با استقرار دولت سیزدهم، توجه ویژه‌ای به جامعه کارگری شد
  • راهیابی 417 اثر به دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور
  • حملات مقاومت به محل استقرار نظامیان اشغالگر در جنوب غزه
  • ادعای کره جنوبی درباره ارتباط کره شمالی و جنبش حماس
  • پیش‌بینی استحصال ۱۰ تُن گُلاب از مزارع گل‌محمدی در شهر مرزی کُرَند
  • حزب‌الله از انهدام یک تانک «مرکاوا» رژیم صهیونیستی خبر داد
  • مرزی‌ترین نقطه خراسان شمالی سینما خواهد داشت
  • بازداشت مجدد اسرای فلسطینی تنها چند روز بعد از آزادی آنها
  • رزمندگان لبنانی و فلسطینی، نظامیان صهیونیست را هدف قرار دادند
  • بمباران نوار غزه و حمله به کرانه باختری