Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نایب رئیس شورای نسیم شهر با تاکید بر انجام وظایف ذاتی اوقاف بهارستان گفت: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهارستان به جای سنگ‌اندازی در مسیر توسعه مسائل فرهنگی به ماموریت ذاتی خود عمل کند. ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

حسن زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بهارستان اظهار داشت: همان طور که از نام اداره اوقاف و امور خیریه برداشت می‌شود که در مسیر مسائل فرهنگی، قرآنی و امور خیریه حرکت کرده و در رشد و توسعه جامعه اسلامی با توجه به نیّت واقف عمل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با انتقاد از اوقاف بهارستان در سنگ‌اندازی اجرای برخی پروژه‌ها در جهت منافع مردم بیان کرد: از جمله نیات واقفان ساخت مجتمع‌های فرهنگی، قرآنی و اسلامی در بهارستان است که می‌توان گفت اوقاف بهارستان تا حدی از این نیات دور شده است.

رئیس سازمان اوقاف: فعالیت‌های مشارکتی با مجموعه‌های دانش‌بنیان را افزایش می‌دهیمکارگروه ساماندهی اجرای نیات واقفان در سازمان اوقاف تشکیل شدسازمان اوقاف برای ثبت‌نام ارزیابان فراخوان داد/ ساماندهی فرآیند کارشناسی و ارزیابی موقوفات

نایب رئیس شورای نسیم شهر با اشاره به مطالبه‌گری مردم شهرک فجر در احداث کتابخانه عمومی تصریح کرد: متاسفانه با توجه به اینکه اوقاف بیشترین بهره‌برداری و درآمد وقفی را از نسیم شهر دارد ولی هیچ آثار مشهود و ملموسی برای مردم حاصل نشده است و امروز که زمینی برای احداث کتابخانه عمومی در شهرک فجر توسط شهرداری نسیم شهر اختصاص یافته است، اوقاف سنگ بزرگی به اسم پذیره با مبلغ هنگفت در راه این اتفاق بزرگ نهاده که نه تنها به ماموریت ذاتی خود در امور فرهنگی جامعه عمل نمی‌کند بلکه مانع اقدامات دیگر نهادها از جمله کتابخانه‌ها و شهرداری و مساجد نیز می‌شود.

زارعی همچنین ادامه داد: به‌عنوان مطالبه‌گر در مجموعه شورای نسیم شهر از مسئولان مربوطه به‌ویژه نماینده مردم در مجلس، فرماندار بهارستان و مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران درخواست داریم، ضمن نگاه ویژه به نسیم شهر که شهری کمتر توسعه یافته و محروم است، موانع موجود را با توصیه‌های خود برطرف کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نهاد بزرگ اوقاف و امور خیریه همچون سایر ارگان‌ها، جهت جهش توسعه و آبادانی نسیم شهر گام‌های مثبتی بردارد و منافع مردم را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهد تا بتوانیم کمبودها را با اتحاد و همدلی برطرف کنیم.

انتهای پیام/220/ح

R7840/P/S6,60/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اوقاف و امور خیریه اوقاف بهارستان شورای نسیم شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۸۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند چمران از سه بانک اصلی در تهران | نمای شیشه‌ای ساختمان‌هایتان دهن کجی به اصول معماری است

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی چمران در جریان دویست و سی‌امین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: متاسفانه با وجود تذکراتی که در دوره‌های گذشته نیز داده شده است، شاهد ساخت ساختمان‌ها و نمای شیشه‌ای بوده‌ایم. به عنوان مثال می‌توان به ساختمان شیشه‌ای وزارت نیرو اشاره کرد که قطعا برای تأمین این انرژی در این ساختمان باید هزینه و انرژی زیادی صرف شود.

او افزود: یکی دیگر از ساختمان‌ها و نمای شیشه‌ای به ساختمان بانک مرکزی مربوط می‌شود و علیرغم اینکه تذکر داده‌ایم ساختمان دیگری با این نما ساخته نشود اما باز هم شاهد هستیم که ساختمان دیگری با نمای شیشه‌ای در حال ساخت است.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: سایر بانک‌ها از جمله بانک ملت و تجارت نیز از نماهای شیشه‌ای برای ساختمان‌های خود استفاده کرده‌اند به طوری که در خیابان طالقانی، نمای شیشه‌ای از این ساختمان‌ها وجود دارد که قطعا این اقدام آنها دهن کجی به اصول معماری است.

او با اشاره به فعالیت کمیته نما در مناطق تهران تأکید کرد: این مجموعه تا حدی توانسته است این موارد را مهار و اصلاح کند و ان‌شاءالله امیدواریم ادامه پیدا کند.

کد خبر 846640 منبع: ایسنا برچسب‌ها شوراى شهر تهران مهدی چمران

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق تابوی شکست‌ناپذیری اسرائیل را درهم شکست
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!
  • پیش‌بینی ما از منافع وقف در سال جاری ۲۰ همت است/ هزینه چهار هزار میلیارد تومان برای نیات واقفان
  • تبلور موقوفات منفعتی در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • اعطای زمین رایگان به ۴۶۴ مشمول طرح جوانی جمعیت در بهارستان
  • شورای اسلامی نسیم‌شهر منحل شد
  • انتقاد چمران به نمای شیشه ای ساختمان بانک ها
  • انتقاد تند چمران از سه بانک اصلی در تهران | نمای شیشه‌ای ساختمان‌هایتان دهن کجی به اصول معماری است
  • انتقاد چمران به نمای شیشه‌ای ساختمان بانک‌ها